Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

P20E8 -Pressure of UREA fulid -> השירשור המלא שעוד יגדל....


איציק נ.

פוסטים מומלצים

רוצה מיכל חמישי? 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 3 דקות, מלטבשי כתב:

רוצה מיכל חמישי? 

אני יודע ששלך בדרך אליי 🤣

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זוכר אם כתבתי - זה כל כך מרענן בתוך ים השטחיות ותרבות "השתמש וזרוק" לראות מישהו שיורד לפרטים ועושה עבודה יסודית ברמה רוסית לכל דבר. שאפו.

  • אהבתי 3

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון נוסף רשמי של היצרן בצרפת, לשוק הצרפתי:

TSB חדש מתאריך 24/6/2024 (B1KW017XQ0) אומר:


יש לבצע כמה בדיקת מקדימות (לוודא שיש מספיק אוראה, לבדוק פרמטרים בתקלה P20E800, לוודא שהטמפרטורה של האוריאה היא 0 מעלות בקוד תקלה וכו') 


פתח את המיכל, בצע מדידת התנגדות בחוטים הצהובים של חיישן הטמפ' במחבר 6 פינים אפור.

אם ההתנגדות היא פחות מ 2 קילו-אוהם, שלח את המיכל לתיקון במעבדת CLARION המקומית. (אומר בזהירות: להערכתי מדובר באתר REPARLAB.COM שהוא "by clarion". מתמחים בתיקון אלקטרוניקה לרכב לרבות ADBLUE TANKS).

איציק
 

 

B1KW017XQ0.pdf

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רכבים עם מק"ט של מיכל מחודשש. בטח מדובר במיכלים שהוחזרו באחריות. שם בודקים את המצב, אם ניתן לתקן עושים זאת ומחזירים אותם לשירות.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, מלטבשי כתב:

יש רכבים עם מק"ט של מיכל מחודשש. בטח מדובר במיכלים שהוחזרו באחריות. שם בודקים את המצב, אם ניתן לתקן עושים זאת ומחזירים אותם לשירות.


זה ברור, הרי לא כל התקלות במיכל הזה הן קטסטרופה גמורה - עובדה שהיצרן בעצמו מוצא פתרונות לכל שוק באופן מקומי, וכך נולד לו TSB שיכול להציל את הלקוח מהוצאה מטורפת ועל הדרך גם לעשות טוב לסביבה וגם לפרנסה של עוד אנשים.
זה עובד בצרפת כי באירופה יש מי שמציע את השירות תיקונים (אותה החברה) גם ל: מחשבים, תיבות נתיכים BPGA, לוחות שעונים, מיכלי אוריאה וכו'.

בישראל אין מי שיציע שיפוץ לתיבת BPGA או מיכל אוריאה, אז נדפקנו עם החלפה של מיכל שלם.

מה שיפה ודיי נדיר ב TSB הזה הוא ש:

בניגוד גמור למקרים של תקלות חשמל\אלקטרוניקה שונות שהיו בעבר, כאן היצרן מנחה באופן מדוייק על פירוק של חלק חשמלי\אלקטרוני ובדיקה ברמת הרכיב.

הם כנראה הגיעו למסקנה שהמסה המטורפת של ההחלפות היא לא בהכרח כורח הנסיבות שנובעת מתקלה שלא ניתנת לפתרון (בקלות יחסית) - אלא שכנראה יכול להיות פתרון יותר הגיוני...והנה, אחרי בדיקה הגיעו למסקנה עם TSB רשמי שכדאי לבדוק\לבצע (בהנחה והוא עונה על הקריטריונים) כי אפשר להציל לא פחות מ 40-50 אחוז מהמיכלים באחריות (אם לא מעבר לזה).
 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אבל..

 

הם לא מנחים את המוסך להחליף רכיב או משהו בסגנון, הם מבקשים לשלוח את המיכל כולו לתיקון. 

מה שאנחנו לא יודעים בתהליך זה אם החברה המספקת שירות תיקון מספקת מיכל חליפי במקום או שהרכב עומד ומחכה לשירות תיקון.

 

הפתרון שלך, נותן גמישות לאירוע התיקון ונראה שיכול באמת להציל הרבה החלפות מיכלים.

נשאר לך לבקש מלובינסקי ליפט ועמדת הלחמה ב-שורק ומשם הדרך להתעשרות קצרה😉

  • מצחיק 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שסוף סוף קידמו את זה שאחראי על הנושא בקונצרן לתפקיד בכיר יותר שבו יוכל לעשות פחות נזק, ובמקרה הגיע מישהו שמבין משהו וכתב TSB.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה עם המיכל אוראה היא לא רק בPSA.

מספיק להריץ חיפוש בפייסבוק עם המילים "טויוטה אוריאה" ולראות את כמות האדירה של תלונות של בעלי היילקס ולנד קרוזר על תקלות וצריכה מוגזמת של אוראה. הבנתי שחוץ מהתביעה היצוגית על הDPF בארץ (https://www.ice.co.il/auto/news/article/880383) הוגשה גם תביעה יצוגית על המיכל אוריאה.

גם ביוניון מוטורס מחליפים מיכל שלם ולא מתקנים עלות של כ11 אלף שקל.

אבל בגלל שזה טויוטה לא מדברים על זה.

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, TZR84 כתב:

גם ביוניון מוטורס מחליפים מיכל שלם ולא מתקנים עלות של כ11 אלף שקל.

אבל בגלל שזה טויוטה לא מדברים על זה.

כבר אמרתי כמה פעמים (בעבר) שהעליהום שזוכות לו מכוניות מהמערב רחוק שנות אור מהשתיקה על אלו שמגיעות מהמזרח, כי בסופו של דבר את הישראלי הממוצע מעניין בעיקר יום המכירה - שלא ייפגע "השוק" (בעברית: שלא תהיה פגיעה בביקוש והמחיר יצנח מטה). 

מספיק להסתובב בקבוצות של יונדאי בפייסבוק בשביל להבין שזה "הצרפתי מהמזרח" ;-) 

אבל זה, באמת, לדיון אחר לגמרי.

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בהמשך למאמר לעיל..

דוגמא בטויוטה פריוס

 

יש בעיות בabs שפתאום הולך המשאבה או הבוסטר או שניהם.

 

ויש בעיות בסוללה

יש צריכת שמן מנזקים  אם לא עושים טיפול egr מלא שבכלל לא מופיע בשגרת הטיפולים.. של טויוטה.

 

בקיצור גם להם יש אבל המידע הזה לא נפוץ אלא אם כן אתה כותב בגוגל prius egr ואז אתה מגלה עולם....

 

 

אפילו המון בעלי היברידיות לא יודעים שאסור להעמיד רכב ב N.

 

ואכמל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.8.2024 בשעה 08:25, איציק נ. כתב:


זה ברור, הרי לא כל התקלות במיכל הזה הן קטסטרופה גמורה - עובדה שהיצרן בעצמו מוצא פתרונות לכל שוק באופן מקומי, וכך נולד לו TSB שיכול להציל את הלקוח מהוצאה מטורפת ועל הדרך גם לעשות טוב לסביבה וגם לפרנסה של עוד אנשים.
זה עובד בצרפת כי באירופה יש מי שמציע את השירות תיקונים (אותה החברה) גם ל: מחשבים, תיבות נתיכים BPGA, לוחות שעונים, מיכלי אוריאה וכו'.

בישראל אין מי שיציע שיפוץ לתיבת BPGA או מיכל אוריאה, אז נדפקנו עם החלפה של מיכל שלם.

מה שיפה ודיי נדיר ב TSB הזה הוא ש:

בניגוד גמור למקרים של תקלות חשמל\אלקטרוניקה שונות שהיו בעבר, כאן היצרן מנחה באופן מדוייק על פירוק של חלק חשמלי\אלקטרוני ובדיקה ברמת הרכיב.

הם כנראה הגיעו למסקנה שהמסה המטורפת של ההחלפות היא לא בהכרח כורח הנסיבות שנובעת מתקלה שלא ניתנת לפתרון (בקלות יחסית) - אלא שכנראה יכול להיות פתרון יותר הגיוני...והנה, אחרי בדיקה הגיעו למסקנה עם TSB רשמי שכדאי לבדוק\לבצע (בהנחה והוא עונה על הקריטריונים) כי אפשר להציל לא פחות מ 40-50 אחוז מהמיכלים באחריות (אם לא מעבר לזה).
 

איציק

אז מדובר בחיישן smd פשוט? יש מקט רכיב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

סרטון מהערוץ החביב עלי, אבל לצערי מאכזב.

הוא מסביר טוב איך המיכל עובד, מציע פתרון של חומר מונע התגיישות, ובסוף פשוט מחליף את המיכל במקום לפרק לגורמים כמו שהיה מצופה ממנו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי TDI
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...