Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר יש טויוטה chr ומספר לי שמחיר הביטוח קפץ לו ב-2,000 שקל.

 

שנה שעברה שילמתי ביטוח של כ-4,900 שקל מקיף וחובה.

השנה המחיר עלה ל-5,500.

נובמבר אני מחדש ביטוח, המחיר עלה ל-6,600 שקל, לפי וובי וליברה.

 

די מזעזע המחירים.

יונדאי סונטה היברידית לימיטד = 9,500 שקל

יונדאי איונק 5 = כמעט 10,000

יונדאי אלנטרה = 7,500 שקל

 

פרנקופיל מושבע!

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פריוס 2011 חובה צד ג ומקיף

עלה ב1,250 בעיקרון

למה בעיקרון? בדקתי כמה יעלה לי ביטוח לכל נהג, ומתברר שיש באג במערכת וזה הוזיל לי ב250 ש"ח מההצעה הקודמת...

אז תכלס', עלה ב1,000

פורסם
לפני 9 דקות, mosheisrael כתב:

פריוס 2011 חובה צד ג ומקיף

עלה ב1,250 בעיקרון

למה בעיקרון? בדקתי כמה יעלה לי ביטוח לכל נהג, ומתברר שיש באג במערכת וזה הוזיל לי ב250 ש"ח מההצעה הקודמת...

אז תכלס', עלה ב1,000

לא באג, שנה שעברה באופן מוזר כל נהג היה זול יותר מנהג יחיד \ שניים, זה מולם בטלפון.

דרך אגב, בטלפון קיבלתי הצעות יותר טובות מהאינטרנט בשנה שעברה, ממליץ לכם לעשות גם כן השוואה טלפונית.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
לפני 19 דקות, avizaz כתב:

לא באג, שנה שעברה באופן מוזר כל נהג היה זול יותר מנהג יחיד \ שניים, זה מולם בטלפון.

דרך אגב, בטלפון קיבלתי הצעות יותר טובות מהאינטרנט בשנה שעברה, ממליץ לכם לעשות גם כן השוואה טלפונית.

זו השוואה טלפונית דרך הסוכן התותח שלי

פורסם

דווקא אצלי ירד המחיר בערך ב1000 שקל בגלל שהיה תביעה שנגמרה לפני החידוש 

יכול להיות שהיה צריך להוזיל פחות אם לא היה העלת מחירים

פורסם

מיצובישי ספייס סטאר, ירד ב 80 שקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 שעות, avizaz כתב:

 

דרך אגב, בטלפון קיבלתי הצעות יותר טובות מהאינטרנט בשנה שעברה, ממליץ לכם לעשות גם כן השוואה טלפונית.

נוהל קבוע כבר הרבה שנים. ואני מדבר על כך שה"בוקר טוב" בשיחה הטלפונית מוריד את המחיר ב-25%, ו\או מוסיף כיסויים ומשפר תנאים. סבב טלפונים משיג יותר.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתם בוכים על עליה בביטוח מכוניות? מה יגידו רוכבי האופנועים (שאני נכלל בתוכם) שהעלו להם את הביטוחים בצורה דרמטית?

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לפני 12 דקות, Cerebral Cortex כתב:

אתם בוכים על עליה בביטוח מכוניות? מה יגידו רוכבי האופנועים (שאני נכלל בתוכם) שהעלו להם את הביטוחים בצורה דרמטית?

 

אני מניח שגם הם יגידו שעלה להם הביטוח...

מוזמן לשתף אותנו בכמה עלה?

פורסם (נערך)

את הג'ימני ביטחתי בשנה הקודמת ב3,200 חובה+מקיף, אצל הפניקס דרך סוכן.

רצו השנה 4,500 (!!!) ונפרדנו כידידים אחרי שמצאתי בהראל דרך וובי ב3,600.

 

הקורולה עלתה מ3,800 ב2021, דרך 4,200 בשנה שעברה ל5,000 השנה אצל כלל דרך אותו הסוכן, ולצערי לא הצלחתי למצוא משהו נמוך יותר. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לי עלה ב900 שקל על טיוטה יאריס 2014. (3400 שקל לחובה וצד ג׳)

לאבי בגיל 59  25 שנים עם רשיון ללא תאונות\תביעות  (טפ טפו)עם מאזדה cx5 2017 עלה מ5400 ל9500. אף אחד לא רצה לשמוע אפילו על פחות.

  • מבאס 1

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

×
×
  • תוכן חדש...