Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 29.9.2023 בשעה 20:21, ariel000 כתב:

לא ידעתי שדבר כזה אפשרי! 😲😮

גם אני למדתי את הפטנט בחסות ליברה לפני שנתיים.

מאז החובה שלי בליברה והצד ג' ב-9.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לפני 11 שעות, redroze כתב:

גם אני למדתי את הפטנט בחסות ליברה לפני שנתיים.

מאז החובה שלי בליברה והצד ג' ב-9.

 

ניגשתי ל-9 מיליון למשל, אין שם אפשרות לשלם רק חובה או רק מקיף למשל.

ראיתי שיש הבדל של 300 שקל בחובה.

 

פרנקופיל מושבע!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 2.10.2023 בשעה 09:06, ariel000 כתב:

 

ניגשתי ל-9 מיליון למשל, אין שם אפשרות לשלם רק חובה או רק מקיף למשל.

ראיתי שיש הבדל של 300 שקל בחובה.

 

דרך נציג אפשר בהחלט לפצל. השבוע עשיתי זאת ושילמתי רק על מקיף שכולל בתוכו גם צד ג'.

 

בשנה שעברה פיצלתי גם. בביטוח 9 רצו כ1600 שח על ביטוח חובה ובפול סגרתי בפחות מ1200 שח. 

השנה מחירי הפול משום מה התיישרו וכמעט זהים לשאר חברות הביטוח.

פורסם
בתאריך 29.9.2023 בשעה 21:21, ariel000 כתב:

לא ידעתי שדבר כזה אפשרי! 😲😮

 

ברור שאפשר

אבל יש מקומות שיתנו לך הצעת מחיר לגם וגם, ואז אם תרצה לעשות אצלהם רק מקיף , יעשו לך בעיות

הייתי בבלאגן עם איזו חברה שלא הסכימה לעשות לי מקיף אחרי שנתנה הצעת מחיר

ואיימתי לפנות לממונה על הביטוח

 

ובהמשך כל דבר שהייתי צריך מהם היה קשה איתם

 

×
×
  • תוכן חדש...