Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שילמתי בערך 2800 על חובה וצד ג' לנהג יחיד בפניקס סמארט, לפני זה הרכב היה בבעלות אבי שקיבל הצעה לחידוש מהסוכן שלו קצת יותר מ3000. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 35 דקות, CarloAbarth כתב:

לי עלה ב900 שקל על טיוטה יאריס 2014. (3400 שקל לחובה וצד ג׳)

לאבי בגיל 59  25 שנים עם רשיון ללא תאונות\תביעות  (טפ טפו)עם מאזדה cx5 2017 עלה מ5400 ל9500. אף אחד לא רצה לשמוע אפילו על פחות.

 

אני לא מבין איזו נצדקה יש להעלות ביטוח ב-4,000 שקל.

מטורף.

 

פרנקופיל מושבע!

פורסם

אין הצדקה, אבל משום מה רכבים שהם בטופ 5 של הגנבים התייקרו משמעותית. 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001434494

 

הסטטיסטיקות של חברות הביטוח, וגם את אלה של פוינטר, חברת האיתור והשבת כלי רכב גנובים. דגם הרכב שלהם נמצא ברשימת עשרת כלי הרכב הכי נגנבים לצד מאזדה 3, קיה פיקנטו, מאזדה 6, טיוטה קורולה, יונדאי טוסון, קיה נירו, מאזדה CX5, קיה ספורטג' ויונדאי קונה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

סליחה על הבורות, אבל למה עולים מחירי הביטוח?

אם בגלל הגניבות אז רק ברכבים שמבוטחים במקיף אמורים לעלות המחירים לא?!

 

פורסם

בעיקרון כן, אבל, ותמיד יש אבל, מחירוני הרכב היום עלו באופן מוגזם לדעתי ורבים אחרים ומחירי הביטוח לשיפוי צד ג׳ התייקרו בהתאם.

לצערי אין בזה נחמה לאף אחד . לפי מה שהבנתי ובאמת ניסיתי, השיפוי הממוצע היום לצד ג׳ עלה מאוד . לכן בחלק מהפוליסות נזק עד 5000 שקל לא פוגע בפרמיה. אבל היום נזק של 5000 שקל זה פגוש וחישנים, מעבר לזה המחיר גבוה יותר.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 5 שעות, Cerebral Cortex כתב:

אתם בוכים על עליה בביטוח מכוניות? מה יגידו רוכבי האופנועים (שאני נכלל בתוכם) שהעלו להם את הביטוחים בצורה דרמטית?

אתה כל פעם חוזר על זה. לא יעזור, הסבירות לתאונה בכלי גבוהה, ההגנה לרוכב נמוכה, ואיתה עלות גבוהה של הטיפול הרפואי ועוד. ישנן סיבות הגיוניות למה התעריפים לכלי הזה גבוהים.

פורסם

אז הנה - טרי מעכשיו

סיוויק 2012 מצ'וקמקת של אימי

לקוחה נאמנה של חברת הביטוח 10 שנים שרק משלמת על רכב שלא שווה כלום - מחיר ביטוח שנה קודמת מקיף וחובה 4400

התקשרו חמורי פנים לקראת חידוש הביטוח עם "עליית מחירים" לחדש ב 5100 אחרי הנחה "כי היא פנסיונרית ללא עבר ביטוחי ולקוחה ותיקה שלהם"

בודק בוובי 4700

מתקשר לחברת ביטוח להצהיר להם שלא מסכים לניצול הציני של המצב הזה ושיעבירו לי עבר ביטוח נקי שלה

הם במקום לרדת מהעץ עוד עדכנו אותי שיש לי מזל ובכלל הייתה טעות בחישוב וזה בכלל 5300 אבל הם באו לקרתי.

בינתיים מתקשר סוכן מוובי עם עוד הנחה אבל פחות אהבתי את הפוליסה שלו

תוך 3 טלפונים פשוטים לחברות ביטוח שונות נסגר ביטוח זהה למקור עם אותם תנאים ב 4300 מקיף וחובה (שזה עדיין מוגזם לשלם על רכב של 2012 שרק הולך ודועך אך זאת כבר החלטה של אמא שלי).

זה בידיים שלנו

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

בכללי סוכנים נותנים מחירים הרבה יותר טובים

אני לא כזה מבין בתחום אבל נראה לי שאולי יש עליה במחיר אבל הקפיצה שנתנו הסוכנויות הזאת לא מוצדקת בכלל 

וממש מוזר שאת הירידה במחירי הרכבים ביד 2 הם לא שיקפו והורידו

עריכה אחרונה על ידי shlomiko
פורסם

הסוכנים מוותרים על חלק מהעמלה שלהם.

מה שהישירים לא מגלים לך הוא שהם אולי זולים ממחירון סוכנים אבל הם שומרים את העמלה לעצמם. ולכן ההפרש בין ישיר כלשהוא לסוכן, בעת ירית הפתיחה הוא מאות בודדות של שקלים. 

הסוכן שלי העביר במשך הזמן את המבוטחים מאיילון ומגדל לשלמה ביטוח וככל הנראה קיבל עמלה יפה על כל העברה כזו ומכאן המחיר הזול שלו בחידושים. 

אני מניח שבפעם הבאה הוא שוב יציע לעבור חברה. 😉

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעתיים, mcaspi כתב:

אתה כל פעם חוזר על זה. לא יעזור, הסבירות לתאונה בכלי גבוהה, ההגנה לרוכב נמוכה, ואיתה עלות גבוהה של הטיפול הרפואי ועוד. ישנן סיבות הגיוניות למה התעריפים לכלי הזה גבוהים.

אם אני מציק לך בצורה כזאת או אחרת אני באמת מתנצל. סליחה שאני מתריע על משהו שמכאיב להרבה אנשים.

 

לפני 45 דקות, lior2321 כתב:

אז הנה - טרי מעכשיו

סיוויק 2012 מצ'וקמקת של אימי

לקוחה נאמנה של חברת הביטוח 10 שנים שרק משלמת על רכב שלא שווה כלום - מחיר ביטוח שנה קודמת מקיף וחובה 4400

התקשרו חמורי פנים לקראת חידוש הביטוח עם "עליית מחירים" לחדש ב 5100 אחרי הנחה "כי היא פנסיונרית ללא עבר ביטוחי ולקוחה ותיקה שלהם"

בודק בוובי 4700

מתקשר לחברת ביטוח להצהיר להם שלא מסכים לניצול הציני של המצב הזה ושיעבירו לי עבר ביטוח נקי שלה

הם במקום לרדת מהעץ עוד עדכנו אותי שיש לי מזל ובכלל הייתה טעות בחישוב וזה בכלל 5300 אבל הם באו לקרתי.

בינתיים מתקשר סוכן מוובי עם עוד הנחה אבל פחות אהבתי את הפוליסה שלו

תוך 3 טלפונים פשוטים לחברות ביטוח שונות נסגר ביטוח זהה למקור עם אותם תנאים ב 4300 מקיף וחובה (שזה עדיין מוגזם לשלם על רכב של 2012 שרק הולך ודועך אך זאת כבר החלטה של אמא שלי).

זה בידיים שלנו

אני על סיוויק 2010 עושה רק צד ג' וחובה בלבד וגם הוא התייקר.

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

פורד פיאסטה ידנית 2014. 

מחירון באזור ה 15. 

מקיף (כל נהג מעל 24) עלה מ 3800 ל 4100. 

מכל מיני סיבות לא רציתי שום ביטוח אחר. מניח שחידוש הבא זה יהיה רק צד ג נהג יחיד או שניים. 

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם
לפני 41 דקות, iEminem כתב:

פורד פיאסטה ידנית 2014. 

מחירון באזור ה 15. 

מקיף (כל נהג מעל 24) עלה מ 3800 ל 4100. 

מכל מיני סיבות לא רציתי שום ביטוח אחר. מניח שחידוש הבא זה יהיה רק צד ג נהג יחיד או שניים. 

 

הזוי שאתה מוכן לשלם מחירים כאלה. אני שילמתי מקיף 2,800 ש״ח השנה על גולף 2016,

שהמחירון שלה פי 5 משלך, לאותם התנאים. בכל אופן, במחירון כזה לא הייתי מבטח מקיף, אבל זה שלך.

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...