Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום כולם, הלך לי המכסה שסתומים באסטרה ברלינה 
ראיתי ביוטיוב שיש סיבה שבגללה הולך הPCV VALVE וזה בגלל שסתום בצבע כתום בסעפת יניקה שמספיק לעבוד בגלל לכלוך וכאלה 
אז צריך כשמנתקים איזה צינור שם אפשר לראות אותו 
אצלי בסעפת פתחתי בהתחלה היה מכוסה ניקיתי אותו ואז ניקיתי עוד קצת והוא פשוט נפל (גרידי שכמוני😅)
בכל מקרה כמה זה בעייתי שהוא נפל לשם 
והאם צריך להחליף סעפת? או שאפשר לחיות עם זה
מכסה השסתומים הוחלף
תודה לכל העוזרים 

פורסם

נושא ידוע וכואב, אנו חולקים את אותה הבעיה רק שההבדל בנינו שאני קניתי קיט תיקון דרך אתר Cruzekit לבעיה הידועה ועד היום (4 שנים) אני יכול לומר שאני לא מצטער לרגע שקניתי וביצעתי את התיקון.

על רגל אחת - ברגע שאין את השסתום המנוע עלול לזהות בריחת של לחץ מהמערכת (המנוע שלנו עובד בוואקום) ועלול להקפיץ לך קוד 89 ולכבות את הטורבו כדי שלא יפגע. אתה מוזמן לקרוא על זה בהרחבה בפורום על ידי בחור שמסביר באופן מףורט על התקלה ועל הדרכים להתמודד איתה. 

אם תלך לחברה בגין בעיה זו, יחליפו לך לסעפת (אותה סעפת) והתקלה תחזור על עצמה. רמת ההבנה שלי בנושא מאוד מוגבלת. 

תחפש בגוגל - "פורום רכב pcv valve שברולט סוניק" ותכנס ללינק הראשון.

(אל דאגה אנחנו חולקים את אותו המנוע, סוניק ואסטרה).

בהצלחה

פורסם
לפני 9 שעות, Mr 44 כתב:

נושא ידוע וכואב, אנו חולקים את אותה הבעיה רק שההבדל בנינו שאני קניתי קיט תיקון דרך אתר Cruzekit לבעיה הידועה ועד היום (4 שנים) אני יכול לומר שאני לא מצטער לרגע שקניתי וביצעתי את התיקון.

על רגל אחת - ברגע שאין את השסתום המנוע עלול לזהות בריחת של לחץ מהמערכת (המנוע שלנו עובד בוואקום) ועלול להקפיץ לך קוד 89 ולכבות את הטורבו כדי שלא יפגע. אתה מוזמן לקרוא על זה בהרחבה בפורום על ידי בחור שמסביר באופן מףורט על התקלה ועל הדרכים להתמודד איתה. 

אם תלך לחברה בגין בעיה זו, יחליפו לך לסעפת (אותה סעפת) והתקלה תחזור על עצמה. רמת ההבנה שלי בנושא מאוד מוגבלת. 

תחפש בגוגל - "פורום רכב pcv valve שברולט סוניק" ותכנס ללינק הראשון.

(אל דאגה אנחנו חולקים את אותו המנוע, סוניק ואסטרה).

בהצלחה

איש יקר תודה לך אני אבדוק את הכיוון שנתת לי פה
(נכון נכון גם הדרן של ביואיק אם לא טועה מאוד דומה) 
כן ראיתי גם מידע וסרטון שתיים על קיט שעוקף ופותר את הבעיה הזו 
אגב, התקנת בעצמך את הקיט?

×
×
  • תוכן חדש...