Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא סגור אם זה הופיע כבר בפורום או לא, (אז אם כן תגידו ואני אוריד):

 

סרטון אדיר של דריפט, כנראה מתוך סרט (דיוקס אוף האזארד החדש?)

 

ואם הלינק לא עובד, נסו כאן

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באמת מדהים, ועוד עם כזאת קלאסיקה :)

 

והסרטון הופיע, אך בפורומים של פול גז, כך שאני מניח שאין בעיה להשאירו פה.

פורסם

יש בדף הראשי של אוטו את הקישור

משהו מדהים!

ראיתי את זה עם חבר שלי ובהתחלה ראינו שני ניסאנים בכיכר ואנחנו כזה, זה הסרטון?!

ואז פתאום האישה הזה בא בהחלקה מטורפת!!

ואנחנו כזה ואוווו!!

משו מדהיםן!!

חובה לראות1

פורסם
וואו איזה ביצים צריך כדי לעשות את זה !!

מדהיםם

זה בטוח.

אבל צריך גם הרבה חוסר התחשבות בחיים של אחרים.

 

יום טוב,

Chimpo.

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם

ששמרתי את הסרטון לא הבנתי איזה קובץ זהה בדיוק יש לי...

פתאום אני רואה את הסרטון האחרון שהורד באוטו, אחד המשובחים ומאוד מזכיר את הסמלון שלי.

באיזה מכונית מדובר? דודג' צ'ארצ'ר אולי?

פורסם

חבר'ה, אני לא יודע למי וכמה יש פה ניסיון עם הנעה אחורית, אבל דריפט בכזאת מהירות נמוכה ועם כזה מנוע, זה באמת לא כ"כ מסובך.

 

כן, גם בין מכוניות כמו בסירטון...

 

ואל תקפצו עלי כולם עכשיו :-)

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
חבר'ה, אני לא יודע למי וכמה יש פה ניסיון עם הנעה אחורית, אבל דריפט בכזאת מהירות נמוכה ועם כזה מנוע, זה באמת לא כ"כ מסובך.

 

כן, גם בין מכוניות כמו בסירטון...

 

ואל תקפצו עלי כולם עכשיו :-)

 

נבצר מבינתי איך זה שאתה עדיין לא סטאנט דרייבר בהוליווד. (וכן, זה בהחלט לא דבר פשוט)

 

ד"א, טיפ נידל התקשר, הוא מזמין אותך לעבודה בפיפט' גיר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוני הקישור לא עובד. :?

 

שי.

 

עמדתי בדיוק לכתוב "הנה האידיוט שלא שם לב שכולם הורידו את הסרטון כבר אז הרי ברור שהוא עובד", אבל אז ניסיתי בעצמי והוא באמת לא עבד. כשאחזור הביתה מהעבודה אני מבטיח להעלות אותו לשרת של הפורום ולתת לינק חדש שיעבוד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...