Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דניאל, מה הלאה ? תבקש ממני שאני אלמד אותך איך לז*ן בהתכתבות ?

 

לרשום GET A LIFE או שהבנת את הרעיון ?

לא מבקש שתלמד אותי כלום רק תעמוד פעם אחת מאחוריי השטויות שאתה כותב.

אתה יכול לרשום גם GET A GRIP ואני עדיין לא מבין את הרעיון של לכתוב משהו, ואז לא להתווכח עם מי שעונה לך אלא לרשום לו גיינוי חיבה מלהיבים.

 

גרשון, ארנון, משפרים בע"מ או שתתחיל לעמוד מאחוריי מה שאתה כותב או שתפסיק לבלבל לנו בשכל.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שהאדם שיכול לתת את התגובה הכי רצינית לנושא, הוא ליאור ברוך. בואו נפסיק לריב, ונמתין לתגובתו.

פורסם

נהיגת ראלי זה מסובך,פורמולה 1 זה מסובך,לבקע גרעין (לא זה שמוכרים בפיצוציות זה שיש באטום) זה מסובך.

 

לגרום למכונית הנעה אחורית עם הספק מפלצתי להיכנס לדריפט ולשלוט בה,דורש תירגול,אבל זה לא מסובך,שימו לב שהכל מדוד במיוחד כי זה סרט, הוא אפילו לא היה צריך לתקן אלא רק לתת גז מידי פעם כדי לא לאבד מהירות.

 

נ.ב. כל הבלאגן הזה שנוצר מדיון תמים ,התחיל מהתנשאות וטון מעליב,גם אם לדעתכם מישהו מבלבל את המוח עדיין אפשר לדבר אליו יפה,אל תשכחו שזו לא שיחה אינטימית הרבה משתמשים צופים בדיון הזה בפורום וזה ממש לא נעים לקבל ירידה ממישהו מול המון אנשים.

 

לתשומת לבכם.

פורסם

דיון דיי מעניין התפתח ה דוקא..

 

נכון שלרדתלפסים אישיים זה מיותר אבל מקריאת הודעות מפי המשתתפים בשרשור הזה הבנתי שאלו דוקא אנשים דיי רצינים שיודעים משו מהחיים, אני בהחלט מחכה להסברים מפורטים משתי הצדדים לגבי הדריפט הזה.

 

 

ולאיציק...

 

"נ.ב. כל הבלאגן הזה שנוצר מדיון תמים ,התחיל מהתנשאות וטון מעליב,גם אם לדעתכם מישהו מבלבל את המוח עדיין אפשר לדבר אליו יפה,אל תשכחו שזו לא שיחה אינטימית הרבה משתמשים צופים בדיון הזה בפורום וזה ממש לא נעים לקבל ירידה ממישהו מול המון אנשים."

 

 

זה כבר תלוי..

ממישהו אתה צודק זה לא נעים בכלל (אני משער לא לקפוץ בהתלהמות כמו תייש :wink: )

אבל ממישהי.. זה כבר סיפור אחר לדמרי.. :-D

 

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

לגבי הדריפט בכיכר- מכיוון שזה סרט, אני לא אתייחס לחוסר הזהירות ה"קל" שבעניין. בכל אופן, אמנם ניסיוני בדריפטים מסתכם בטרקטורונים עם היגוי מהיר, הנעה אחורית, ללא דיפרנציאל ועל דרכי עפר- ושם קל מאוד לבצע, אבל קשה מאוד לבצע כלכך חלק ומדויק, בלי תיקוני הגה כמעט. (בטח צילמו 20 טייקים עד שהנהג למד את הכיכר)

לגבי ה ב.מ.וו, אם היה בא מולי כזה אדיוט, הייתי פשוט מתקשר למשטרה על המקום ודואג שיעצרו את הצלם ויחרימו את הקלטת. (וזה בהנחה שהייתי שולט בעצמי)

פשוט זלזול בחיים של אנשים אחרים!

פורסם
אני לא סגור אם זה הופיע כבר בפורום או לא, (אז אם כן תגידו ואני אוריד):

 

סרטון אדיר של דריפט, כנראה מתוך סרט (דיוקס אוף האזארד החדש?)

 

ואם הלינק לא עובד, נסו כאן

 

רוני

תחקו לסרט שיצא. ואז תראו את הDOGE בעוד סרט אמריקאי קומי. מזכיר את הסדרה שמשודרת בAXN גם שם יש משהו דומה מאוד ישן (שני מפגרים בתוך מכונית שרירים אמריקאית נוסעים מהר בדריפטים).

The Dukes Of Hazzard

צפייה מהנה!

 

בברכה L.A :wink:

פורסם

דניאל אני שוב אומר, כתבתי את דעתי וזה עניין של ניסיון, איך בדיוק אתה רוצה שאני אסביר את זה בצורה טכנית בכתיבה ??

 

 

קחו בחשבון גם שזה סט צילומים, זאת כיכר גדולה עם יותר מקום ממה שנדמה, הנהג תירגל את הפעלול הזה לפחות עשרות פעמים, הכביש רטוב וזוית ההחלקה שהכינו לו היא מושלמת. באמת לא בלתי אפשרי...

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
דניאל אני שוב אומר, כתבתי את דעתי וזה עניין של ניסיון, איך בדיוק אתה רוצה שאני אסביר את זה בצורה טכנית בכתיבה ??

 

 

קחו בחשבון גם שזה סט צילומים, זאת כיכר גדולה עם יותר מקום ממה שנדמה, הנהג תירגל את הפעלול הזה לפחות עשרות פעמים, הכביש רטוב וזוית ההחלקה שהכינו לו היא מושלמת. באמת לא בלתי אפשרי...

לא ממש הבנתי את המשפט הזה : "איך בדיוק אתה רוצה שאני אסביר את זה בצורה טכנית בכתיבה ??"

אבל אני אתן לך דוגמא קלה למה שיכולת לרשום לי כבר בהתחלה במקום לצאת כזה חמוד:

"הוא מוציא את הרכב להחלקה ואז כל מה שנשאר לו זה לשחק עם דוושת הדלק, זה נורא קל בהנאה אחורית, אמא שלי עושה את זה בדרך חזרה מהסופר"

 

אתה בעצמך אמרת שאין פה יותר מדי טכניקה או\ו קושי אז מה הבעייה להסביר את זה בכתוב ?!

 

בקיצור, זה שאתה נינג'ה בקארטינג לא נותן לך את האפשרות לעשות מדריפט כזה עיניין של מה בכך. זה לא.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
לא ממש הבנתי את המשפט הזה : "איך בדיוק אתה רוצה שאני אסביר את זה בצורה טכנית בכתיבה ??"

אבל אני אתן לך דוגמא קלה למה שיכולת לרשום לי כבר בהתחלה במקום לצאת כזה חמוד:

"הוא מוציא את הרכב להחלקה ואז כל מה שנשאר לו זה לשחק עם דוושת הדלק, זה נורא קל בהנאה אחורית, אמא שלי עושה את זה בדרך חזרה מהסופר"

 

אתה בעצמך אמרת שאין פה יותר מדי טכניקה או\ו קושי אז מה הבעייה להסביר את זה בכתוב ?!

 

בקיצור, זה שאתה נינג'ה בקארטינג לא נותן לך את האפשרות לעשות מדריפט כזה עיניין של מה בכך. זה לא.

 

דניאל.

אולי אני לא בעל כושר ביטוי ברמה מספקת כדי לתאר את הדברים בצורה כזאת. אני משווה את העניין למכונאות, שאפשר ללמוד תאוריה מפה ועד לקצה הקשת. בתכל'ס אם לא עובדים עם הידיים, אפשר לעשות עם הידע הזה חמוצים...

 

ובקשר לקארטינג, לא חשבתי על הצעצועים הקטנים האלה לרגע בהקשר הזה. קארטינג ( גם 2 פעימות) במקרה הטוב מזכיר מכונית, אבל הוא לא מתנהג כמוהה לעולם. מעטות מאוד מאוד המכוניות שקיימות שהן בעלות התנהגות של קארטינג. אני דיברתי על ניסיון של כלי רכב עם הנעה אחורית.

עם באגי חזק למשל, לא התקשיתי לבצע תרגילים דומים (דריפטים ארוכים ונשלטים, בין מדרכות ועמודים) כאשר תנאי האחיזה ירודים.

 

האם ההסבר שלי סיפק אותך ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
אולי אני לא בעל כושר ביטוי ברמה מספקת כדי לתאר את הדברים בצורה כזאת. אני משווה את העניין למכונאות, שאפשר ללמוד תאוריה מפה ועד לקצה הקשת. בתכל'ס אם לא עובדים עם הידיים, אפשר לעשות עם הידע הזה חמוצים...

 

ובקשר לקארטינג, לא חשבתי על הצעצועים הקטנים האלה לרגע בהקשר הזה. קארטינג ( גם 2 פעימות) במקרה הטוב מזכיר מכונית, אבל הוא לא מתנהג כמוהה לעולם. מעטות מאוד מאוד המכוניות שקיימות שהן בעלות התנהגות של קארטינג. אני דיברתי על ניסיון של כלי רכב עם הנעה אחורית.

עם באגי חזק למשל, לא התקשיתי לבצע תרגילים דומים (דריפטים ארוכים ונשלטים, בין מדרכות ועמודים) כאשר תנאי האחיזה ירודים.

 

האם ההסבר שלי סיפק אותך ?

לא מסכים (שוב :)) ללמוד מכונאות תאורתית ברשת עוזר מאוד גם בלי לעבוד "עם הידיים".

אני מכיר לפחות 2 אנשים שהיום הם יכולים לעשות טיפול לדוגמא ומעולם לא עבדו על רכב, ומכיר בן אדם אחד (אם אפשר לקרוא לו ככה) שהרכיב טורבו על האוטו בלי ידע טכני קודם ורק מקריאה באינטרנט.

 

אז אני בעד למידה תיאורטית לפני עשייה, ככה העשייה הופכת להיות ברורה יותר ונשלטת יותר - לדעתי לפחות. אני לא מסכים שאי אפשר ללמד נהיגה בהתכתבות, אפשר ללמד אותך נהיגה - אי אפשר להפוך אותך לנהג טוב יותר.

 

אתה הצלחת לעשות את הפעלולים האלה, סחה :mm_yeah:, באמת, אבל זה עדיין לא עושה את זה קל. בטח שלא ברמה כזאת ובטח שלא בדיוק כזה.

 

דניאל.

 

ובקשר לGET A LIFE דרושים 2 לטנגו, לא ?!

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

לא מבין על מה אתם מתווכחים .ברור לכולם שזה ביצוע יפה והנהג בוודאות מיומן וזה בכלל לא פשוט לביצוע אבל גם ברור שהוא סך הכל בשר דם. שתיכם אומרים אותו דבר בדגשים שונים ובאמת שלא נעים לקרוא בפורום ירידות אחד על השני מהסוג הזה.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
תחקו לסרט שיצא. ואז תראו את הDOGE בעוד סרט אמריקאי קומי. מזכיר את הסדרה שמשודרת בAXN גם שם יש משהו דומה מאוד ישן (שני מפגרים בתוך מכונית שרירים אמריקאית נוסעים מהר בדריפטים).

The Dukes Of Hazzard

צפייה מהנה!

 

בברכה L.A :wink:

הסידרה המקורית שודרה (או עדיין משודרת) בערוץ 2 מאוחר בלילה .

נחמד ל 4-5 פרקים אבל חאלס כולם אותו דבר ...


×
×
  • תוכן חדש...