Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נבצר מבינתי איך זה שאתה עדיין לא סטאנט דרייבר בהוליווד. (וכן, זה בהחלט לא דבר פשוט)

 

ד"א, טיפ נידל התקשר, הוא מזמין אותך לעבודה בפיפט' גיר.

 

 

ברצינות אני לא יודע מה לענות לך על זה.

 

לאכזב אותך בכך שאני כבר חתום אצל קלארקסון ? לבאס אותך כי אולי רמת הנהיגה שלך גורמת לתרגיל הזה להיראות כ"כ קשה לדעתך ? או שאולי זכרוני יבוא לעזרתי וניזכר שניסיונך על הנעה אחורית מסתכם במעט מאוד...

 

בקיצור, ידעתי שיקפצו פה כמו תיישים ברגע שארשום את מה שרשמתי ולכן התלבטתי לפני...פעם הבאה אולי כדאי שאשמור את דעותי לעצמי ואתן לכם להזיל ריר על "פעלולים" כאלה :|

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
ברצינות אני לא יודע מה לענות לך על זה.

 

ברצינות? ואני חשבתי שאתה צוחק (אחרת יצאת קצת... אתה יודע)

 

ניסיוני על הנעה אחורית הולך ומשתפר בחודשים האחרונים (הרבה ב.מ.וו סדרה 3, פורשה בוקסטר חדשה ועוד כל מיני), וגם בלי זה, הייתי יכול להגיד לך כמה זה מרשים. ואם אני תייש בשבילך, אז כנראה שאתה באמת עילוי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תהיו בטוחים, שאם מישהו היה עושה דריפט כזה לידי, והיה לי איזה SHTGUN מתחת למושב, הנהג היה מקבל כדור לעורף...

 

אני לא חושב שזה יפה ומדהים. לדעתי זה מטומטם. (אני מקבל פלשבקים על ה206 שכמעט עלתה על ווספה בשביל הררי ולבסוף נכנסה בקיר).

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

כן ולא.

 

1) כן, אתה תייש כיוון שאתה נוהג לקפוץ בהתלהמות וזאת מגמה אצלך. איני אומר זאת בכדי ליצור ריב, אבל בקטע הזה אני חוזה את ההתפרצות שלך מרחוק.

 

2) לא, אני לא עילוי, וזה סוד העניין, שצריך להבין כמה שיש לי וגם לך ללמוד. להבין שלא כל הנוצץ זהב הוא, אבל גם שהתלהמות לא מראה על ידע...

 

לפחות על זה תסכים איתי ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
עמדתי בדיוק לכתוב "הנה האידיוט שלא שם לב שכולם הורידו את הסרטון כבר אז הרי ברור שהוא עובד"

 

 

נחמד לשמוע מילים כאלה מדי פעם לפעם....

 

במיוחד ממנהל פורום! :?

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

ואואוו חתיכת דריפט ...

נהג אומן עם הרבה אומץ

ולגבי האנשים שרשמו שזה לא עובד, גם לי זה לא עבד בהתחלה אחר כך עשית SAVE TARGET AS וזה עבד

יום טוב

פורסם
תהיו בטוחים, שאם מישהו היה עושה דריפט כזה לידי, והיה לי איזה SHTGUN מתחת למושב, הנהג היה מקבל כדור לעורף...

 

אני לא חושב שזה יפה ומדהים. לדעתי זה מטומטם. (אני מקבל פלשבקים על ה206 שכמעט עלתה על ווספה בשביל הררי ולבסוף נכנסה בקיר).

 

אני אגיד את זה שוב - אני בטוח ב-99.9% שמדובר בצילומים לסרט. שים לב למכוניות הניסאן החדשות שעוברות שם בשיירה, לנהגים בתוכן שלא נבהלים מההחלקה ההיסטרית, ול"קאט" שצועק הבמאי בסוף. זה מניח את דעתך? :-P

 

כן ולא.

 

1) כן, אתה תייש כיוון שאתה נוהג לקפוץ בהתלהמות וזאת מגמה אצלך. איני אומר זאת בכדי ליצור ריב, אבל בקטע הזה אני חוזה את ההתפרצות שלך מרחוק.

 

2) לא, אני לא עילוי, וזה סוד העניין, שצריך להבין כמה שיש לי וגם לך ללמוד. להבין שלא כל הנוצץ זהב הוא, אבל גם שהתלהמות לא מראה על ידע...

 

לפחות על זה תסכים איתי ?

 

1. התלהמות? ממש כאילו התנפלתי עליך, טיפה הומור מעולם לא הרג אף אחד.

2. מעניין, שהראיתי את הסרטון הזה לכמה נהגים משובחים למדי (ואני לא אזכיר שמות, אבל אני מניח שאתה מבין שאני לא אומר את זה סתם), וכולם התלהבו +. בנוסף, מהניסיון האישי שלי אני יודע שזה בהחלט לא דבר פשוט לביצוע, כך שמפתיע אותי שאתה מתפלא כ"כ למה אנשים מתלהבים בכלל...

 

נחמד לשמוע מילים כאלה מדי פעם לפעם....

 

במיוחד ממנהל פורום! :?

 

כמו שאמרתי - קצת הומור אנשים! לא קראתי לו אידיוט, אתם מוזמנים להרגע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חבר'ה, אני לא יודע למי וכמה יש פה ניסיון עם הנעה אחורית, אבל דריפט בכזאת מהירות נמוכה ועם כזה מנוע, זה באמת לא כ"כ מסובך.

 

כן, גם בין מכוניות כמו בסירטון...

 

ואל תקפצו עלי כולם עכשיו :-)

** מחקתי לעצמי את הזילזול מופלג והמעליב לתגובה שלך, רוני עשה את זה נהדר.**

 

בוא תסביר לי בבקשה למה "זה באמת לא כ"כ מסובך".

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

להגיע להיגוי יתר עם הנעה אחורית זה לא מאוד קשה.

אבל להגיע לרמת דיוק כמו בסרטון עם הספינה האמריקאית הזאת צריך להיות מאוד מיומן.

פורסם

גרשון המשפר צודק ב100 אחוז

 

לבצע דבר מסוג זה (גם באותו מקום .זה אינו קשה כלל וכלל!!!)

נכון שלא כל נהג מתחיל, יכול לבצע זאת .

אבל נהג שכבר נוהג המון זמן עם ניסיון של החלקות ועצירות חירום וכו...

יכול לבצע זאת ללא כל קושי

 

וכל המגיב , ונדהם, מתגובה זו.

כנראה שלא ניסה או שלא יודע לבצע זאת !!!

 

ניסיון- הדבר היחיד שלא ניתן ליקנות בכסף.

 

ירון מאיר

פורסם
** מחקתי לעצמי את הזילזול מופלג והמעליב לתגובה שלך, רוני עשה את זה נהדר.**

 

בוא תסביר לי בבקשה למה "זה באמת לא כ"כ מסובך".

 

דניאל.

דניאל, מה הלאה ? תבקש ממני שאני אלמד אותך איך לז*ן בהתכתבות ?

 

לרשום GET A LIFE או שהבנת את הרעיון ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
גרשון המשפר צודק ב100 אחוז

 

לבצע דבר מסוג זה (גם באותו מקום .זה אינו קשה כלל וכלל!!!)

נכון שלא כל נהג מתחיל, יכול לבצע זאת .

אבל נהג שכבר נוהג המון זמן עם ניסיון של החלקות ועצירות חירום וכו...

יכול לבצע זאת ללא כל קושי

 

וכל המגיב , ונדהם, מתגובה זו.

כנראה שלא ניסה או שלא יודע לבצע זאת !!!

 

ילדים, שמעתם? אם יש לכם הרבה שעות נהיגה מאחוריכם וניסיון בהנעה אחורית עם החלקות ועצירות חירום - אתם יכולים לסור לכיכר הקרובה למקום מגוריכם ולהתחיל להתאמן בהקפות על הצד! מומלץ במיוחד בשעות של תנועה ערה. בהצלחה!

 

:-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...