Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

אוי איך אני אוהב מתגים מה-80-90s.

אבל כל הטרחה של לשתול שעון בתוך הלוח וזה מה שהיה לו זמין? 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 26 דקות, ArikB כתב:

אמריקאיות לשבת:

image.thumb.jpeg.7e1946a3dc37f31c32b7fd139112cc92.jpeg

 

image.thumb.jpeg.328be617cfcb30dd8e66f578aa05e909.jpeg

 

image.thumb.jpeg.6f5ec5dc1d686c7178d4d71c46b943e9.jpeg

 

image.thumb.jpeg.1d8e044e3b37fd07a842220e4343c105.jpeg

 

image.thumb.jpeg.282f4c0baae8ead89ad10606cd057e0a.jpeg

 

image.thumb.jpeg.6d720ad61ea2064e9150de75d0f5623b.jpeg

 

image.thumb.jpeg.9090021b19ed88eadc29003c5f9e9656.jpeg

 

image.thumb.jpeg.a5faad882ee6578380d0f1451e7ef319.jpeg

 

image.thumb.png.4d7a4caab55d0a677b8e189e7dc7695b.png

 

image.thumb.jpeg.9a437a8a101a5f82a96b5f41e0b0bf6b.jpeg

 

image.thumb.jpeg.243ec033731c69eee14acbf56155b055.jpeg

 

היה משהו מיוחד באמריקאיות של שנות ה 90. לא יודע אם זה נוסטלגיה, או שלא היה פה הרבה אבל תמיד מעלה זכרונות טובים.

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה בכלל עובר טסט ככה עם הפרוז'קטור לד האלה במקום פנסים ראשיים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הוולוו המסכנה הזאת עוברת התעללות, ממפגש למפגש זה נהיה יותר גרוע. 

אמנם הבעלים בחור מבוגר והכל זה עניין של טעם אבל יש גבולות

פורסם
לפני שעה, osheri כתב:

הוולוו המסכנה הזאת עוברת התעללות, ממפגש למפגש זה נהיה יותר גרוע. 

אמנם הבעלים בחור מבוגר והכל זה עניין של טעם אבל יש גבולות

שמעתי אותו משוחח עם בעלים של CX יפיפיה ואומר לו 'תכנס ליוטיוב, תחפש איך מסבים רכב לנסיעה במימן. אתה שם בבגאז'.. ונוסע על מים!'

ואז הבנתי שהמקרה אבוד 😄

לפני שעתיים, SlowRide כתב:

זה בכלל עובר טסט ככה עם הפרוז'קטור לד האלה במקום פנסים ראשיים?

זו הצרה האחרונה ברכב הזה.

אין לו קו אחד ישר.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם

ראיתי איזו סאאב 9000 CS נחמדה בשבוע שעבר ~

20251030_172704.thumb.png.76ecefff82911c68a8c3b69e9f87b2ab.png20251030_172716.thumb.png.b1132a0a3b6b6d9aab4b0089bd93000a.png

(איכות המצלמה בלילה היא נקודת התורפה בטלפון שלי)

  • אהבתי 5

הערה לעצמי:

תמיד להעלות רק מכוניות נדירות, אספנות, רכבי ספורט וחד פעמיים לשרשור תצפיות הרכבים המעניינים.

פורסם
לפני 18 שעות, EliC25 כתב:

שמעתי אותו משוחח עם בעלים של CX יפיפיה ואומר לו 'תכנס ליוטיוב, תחפש איך מסבים רכב לנסיעה במימן. אתה שם בבגאז'.. ונוסע על מים!'

ואז הבנתי שהמקרה אבוד 😄

זו הצרה האחרונה ברכב הזה.

אין לו קו אחד ישר.

מה עם הצמיגים החתוכים שמגנים על הפגוש הקדמי?

פורסם
בתאריך 2.11.2025 בשעה 10:13, EliC25 כתב:

הסדרה 3 שאינה אספנות עדיין אבל היה חשוב לבעלים שלה להשקיע בלוחית נוספת כדי לרמות את השומר בכניסה.

שמתי לב שבמפגש הזה נכנסים רכבים חדשים. כנראה גם תלוי המצב הכלכלי של הבעלים.

וגם אופנועים חדשים

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...