Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה טמפ' מראה השעון חום כטמפ' עבודה?

איזה טמפ' הוא מראה בימים חמים?

איזה טמפ' בעליות ממושכות?

והאם יוצא לכם לנסוע הרבה שהוונטה לא פועלת.. או שהיא פועלת המון בנסיעה...?

 

תודה.

פורסם
איזה טמפ' מראה השעון חום כטמפ' עבודה?

איזה טמפ' הוא מראה בימים חמים?

איזה טמפ' בעליות ממושכות?

והאם יוצא לכם לנסוע הרבה שהוונטה לא פועלת.. או שהיא פועלת המון בנסיעה...?

 

תודה.

לידיעה כללית, בד"כ לבעלי 205 אין שעון חום...

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אצלי הוונטה ניכנסת לעבודה לאחר זמן לא מבוטל . והיא עובדת בפול מהירות למשך זמן . ולא עובדת לסירוגין. הטרמוסטט שלך ניפתח בכ82 מעלות ולא חכם יהיה להוציא אותו כהצעה של קודמי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אצלי לא מותקן שעון חום (צרפתים מטומטמים!! למה אני צריך שעון באוטו?! יש לי שען על היד ועוד אחד בפאלפון!לך תבין אותם)

 

אבל הוונטה ניכנס לפעולה דיי מהר במהירות הגבוהה (אני מדבר על נסיעה של 3-5 דקות בעיר) בכביש מהיר כמובן שרוב הזמן היא לא עובדת.

sani

פורסם
אצלי לא מותקן שעון חום (צרפתים מטומטמים!! למה אני צריך שעון באוטו?! יש לי שען על היד ועוד אחד בפאלפון!לך תבין אותם)

 

אבל הוונטה ניכנס לפעולה דיי מהר במהירות הגבוהה (אני מדבר על נסיעה של 3-5 דקות בעיר) בכביש מהיר כמובן שרוב הזמן היא לא עובדת.

ה 205 תוכננה בזמנים שבקושי טלפונים היו בבתים, אז אתה מדבר על פלאפון ?? ;-)

 

שנית, תתקין שעון חום ! מומלץ בחום (תרתי משמע :D ).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ה 205 תוכננה בזמנים שבקושי טלפונים היו בבתים, אז אתה מדבר על פלאפון ?? ;-)

 

.

 

איציק

הרכב שנת 96,ב96 לא היו פאלפונים?!טוב,אולי לא,אבל שעון יד היה:wink: .חוץ מזה בדגמים הישנים יותר יש שעון חום ואין שעון רגיל,דפקו מנורה אחת העונה לשם "stop" וכל בעיה שיש באוטו(אפילו אם חסר לך נוזל לווישרים!) היא נדלקת ועכשיו לך תשבור תראש מה לא בסדר,תגיד לי שזה לא טמטום (או ניסיון לחסוך במשהו).

 

ובקשר לשעון,עדיף לקנות שעון מפירוק של 205 ולהחליף אותו בשעון הקיים או להתקין חיצוני?מה העלויות +- של כל אחד מאלו?

sani

פורסם
הרכב שנת 96,ב96 לא היו פאלפונים?!טוב,אולי לא,אבל שעון יד היה:wink: .חוץ מזה בדגמים הישנים יותר יש שעון חום ואין שעון רגיל,דפקו מנורה אחת העונה לשם "stop" וכל בעיה שיש באוטו(אפילו אם חסר לך נוזל לווישרים!) היא נדלקת ועכשיו לך תשבור תראש מה לא בסדר,תגיד לי שזה לא טמטום (או ניסיון לחסוך במשהו).

 

ובקשר לשעון,עדיף לקנות שעון מפירוק של 205 ולהחליף אותו בשעון הקיים או להתקין חיצוני?מה העלויות +- של כל אחד מאלו?

הבנת הנקרא גבר-גבר:

 

ה 205 תוכננה בזמנים שבקושי טלפונים היו בבתים, אז אתה מדבר על פלאפון ?? ;-)

 

.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...