Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי לכולם.

סליחה על הבורות אבל יש לי שאלה. רכב פגע ברכב שלי בזמן שהרכב שלי חנה. כתוצאה נפגע הטמבון בציד ימין והצמיג נקרע והגנט נשרט והתעקם.

האם חברת הביטוח של הפוגע מחויבים להחליף לי לצמיג כמו הקיים? כי במקרה שלי יש צמיג יקר שהרכבתי מסוג משלינג. (יש לי גם קבלות).

והאם הם מחויבים להביא לי גאנוט זהה? חדש או משומש?

 

עריכה אחרונה על ידי daniel.knafo.56
פורסם

לפי מה שמצאתי, משרד התחבורה דורש שצמיגים על אותו סרן יהיו מאותה תוצרת, אבל הם לא פרטו לגבי חובה להתאים לדגם הספציפי.

https://roadservice.co.il/is-it-possible-to-replace-only-one-tire/#:~:text=נוהל חדש של משרד התחבורה,מקסימום) מאז התקנת הצמיג השני.

https://thecar.co.il/משרד-התחבורה-דורש-להרכיב-צמיגים-רק-מאו/

 

לגבי ג׳אנט משומש, אני אהמר שהחובה היא לשים ג׳אנט חדש, היות וזה חלק עם השלכות בטיחותיות.


 

פורסם

צמיג זהה חדש, בלבד.

ג'אנט זהה משומש או תחליפי חדש אם הרכב שלך בן יותר משנתיים (למיטב ידיעתי).

ברכב עם מערכת AWD יש משמעות גבוהה לצמיג זהה ושחיקה שווה בכל ארבעת הגלגלים. לא יודע כמה זה קריטי, אבל יש לקחת זאת בחשבון. בכל מקרה, על אותו הסרן לא כדאי שיהיו 2 צמיגים בשחיקה שונה וודאי לא מדגם שונה, ולכן כשיש חשיבות לכך ניתן לדרוש 2 צמיגים.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...