Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, BoazB11 כתב:

זה קורה גם עם מנוע חם?

לא, רק קר

לפני 7 שעות, tribel כתב:

תנסה לנקות את המצערת

חח תודה אם רק היה לי מושג...

פורסם
לפני 3 שעות, waxd8 כתב:

לא, רק קר

הגיוני לדעתי. צריך לתת למנוע קר כמה שניות להתגלגל בסרק לפני ששמים גז.

וגם אז - בכמה דקות הראשונות להיות עדין עם הגז עד שהמנוע מגיע לטמפ' עבודה.

 

תחשוב על עצמך כשאתה קם בבוקר...

אתה לא יוצא מהמיטה בריצה, לא?!

פורסם
לפני 14 שעות, BoazB11 כתב:

הגיוני לדעתי. צריך לתת למנוע קר כמה שניות להתגלגל בסרק לפני ששמים גז.

וגם אז - בכמה דקות הראשונות להיות עדין עם הגז עד שהמנוע מגיע לטמפ' עבודה.

 

תחשוב על עצמך כשאתה קם בבוקר...

אתה לא יוצא מהמיטה בריצה, לא?!

כן ולא. 
לא כי אני לא נותן פול גז על ההתחלה זה גז עדין ביציאה מהחניה. עקרונית בגלל שאין לי יותר מדי ניסיון (פחות משנה בתחום)  רציתי לדעת אם זה קורה גם אצל אחרים בגז ראשון ז"א שאני פשוט צריך לחכות קצת עם הגז ואם אצל אחרים זה מניע ישר אז כנראה שאצלי זאת בעיה. לך זה גם קורה שהמנוע נכבה בגז ראשון?

פורסם

לא. אצלי לא קורה כי אני תמיד ממתין כמה שניות אחרי ההתנעה,

שם בינתיים קסדה וכפפות.

אבל כן קורה מדי פעם, במיוחד בחורף, שהמנוע כובה מעצמו מיד אחרי ההתנעה הראשונה.

אני מתניע שוב ואין שום בעייה. ומדובר על כלי חדש יחסית עם פחות מ-10K ק"מ.

 

כמה ק"מ יש אצלך?

יכול להיות שזה סימן ראשוני לצורך בניקוי מצערת כפי שנכתב למעלה, או כיוון שסתומים.

אז פשוט שים לב שזה לא מחמיר, וכשזה יקרה - גש למוסך של הונדה או לאחד שמכיר טוב את הכלים.

עם השנים והבלאי נוצר מדי פעם צורך בטיפול עמוק יותר מאשר שמן/פילטרים.

פורסם
לפני שעה, BoazB11 כתב:

לא. אצלי לא קורה כי אני תמיד ממתין כמה שניות אחרי ההתנעה,

שם בינתיים קסדה וכפפות.

אבל כן קורה מדי פעם, במיוחד בחורף, שהמנוע כובה מעצמו מיד אחרי ההתנעה הראשונה.

אני מתניע שוב ואין שום בעייה. ומדובר על כלי חדש יחסית עם פחות מ-10K ק"מ.

 

כמה ק"מ יש אצלך?

יכול להיות שזה סימן ראשוני לצורך בניקוי מצערת כפי שנכתב למעלה, או כיוון שסתומים.

אז פשוט שים לב שזה לא מחמיר, וכשזה יקרה - גש למוסך של הונדה או לאחד שמכיר טוב את הכלים.

עם השנים והבלאי נוצר מדי פעם צורך בטיפול עמוק יותר מאשר שמן/פילטרים.

גם יחסית חדש 12K

כשזה קורה גם אני מניע שוב ואין שום בעיה, יכול להיות שאני באמת ממהר קצת אבל אעקוב.
תודה!

פורסם
לפני 19 דקות, waxd8 כתב:

גם יחסית חדש 12K

אז הקטנוע באחריות עדיין? טיפול 12K עשית כבר?

אם כן ולא...

תציין את זה בכניסה לטיפול,

גם שיתייחסו לזה, וגם כדי שיהיה במחשב שדיווחת על זה למקרה שזה כן סימן לתקלה עתידית כלשהי.

ואם עשית כבר טיפול - הייתי מרים טלפון ומדבר עם נציג שירות במוסך המרכזי.

 

פורסם
לפני 15 דקות, BoazB11 כתב:

אז הקטנוע באחריות עדיין? טיפול 12K עשית כבר?

אם כן ולא...

תציין את זה בכניסה לטיפול,

גם שיתייחסו לזה, וגם כדי שיהיה במחשב שדיווחת על זה למקרה שזה כן סימן לתקלה עתידית כלשהי.

ואם עשית כבר טיפול - הייתי מרים טלפון ומדבר עם נציג שירות במוסך המרכזי.

 

כן אבדוק 
תודה

×
×
  • תוכן חדש...