Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ואני חשבתי שבאלפין חסכו על הפיניש והליטוש🥴 הרגיש לי כאילו בכוונה בחרו את הפונט הכי מכוער לתצוגה הדיגיטלית. או פשוט את הראשון שעלה ברשימה. שלא לדבר על עוד דברים בתא הנוסעים..אבל פשוט לא איכפת לך מכל הדברים האלה כשאתה נוהג בה.

פורסם

לצערי טרם יצא לי. מעדות של חבר יודע הגה שנהג בה, היא לחלוטין מה שצריך לנהג.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ראיתי את A110 במציאות. מקסימה, יפה והקוטן שלה מעצים את ההתרשמות. ממתק אמיתי.

לצערי הרב לא ישבתי ובה ועוד יותר עצוב לא נהגתי בה. לגבי ציפיות הפיניש, זו שאלה מהיכן אתה מגיע.

אם משווה לפורשה צפויה אכזבה. 

מצד אחד במחיר שלה רוב הרוכשים מחפשים פינוקים כולל פיניש. מנגד, היתרון העצום שלה - משקל נוצה - לא יכול להתכתב עם ההכבדה שמכתיבה איכות גימור מצטיינת. בקיצור - מכונית מאוד ממוקדת נהג (אולי נכון אפילו להוסיף - רומנטיקן).

פורסם (נערך)

לא מפתיע אותי בכלל. רנו כבר ארבעה עשורים מייצרים מכונות נהיגה מוצלחות ושומרים על רמה גבוהה גם כשזה מבוסס על פלטפורמות עממיות.
בנוסף הצרפתים יודעים לייצר מכונות עם נשמה, אבל הם תמיד ידחפו לשם מלא פגמים מעצבנים ולא ברורים.
טוב אולי זה חלק ממה שהופך את המכונה למכונה עם נשמה, הפגמים.
 

לפני 12 שעות, Froyne כתב:

והוא נראה כמו נזיר טיבטי...

הוא נראה כמו ביטוח לאומי

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 6 דקות, farkash7 כתב:

לא מפתיע אותי בכלל. רנו כבר ארבעה עשורים מייצרים מכונות נהיגה מוצלחות ושומרים על רמה גבוהה גם כשזה מבוסס על פלטפורמות עממיות.

 

זה קצת לא ייאמן שאלפא רומיאו נחשב מותג ספורטיבי, כשאם מסתכלים על אשכרה השתתפות במירוצים, מכל הסוגים, ודגמים ספורטיביים לכביש, רנו זה מותג עם הרבה יותר ייחוס

 

לפני 43 דקות, farkash7 כתב:

בנוסף הצרפתים יודעים לייצר מכונות עם נשמה

 

למכוניות אין נשמה. הצרפתים ייצרו מכוניות מעולות טכנית, באספקטים מסויימים.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 5 דקות, falou כתב:

זה קצת לא ייאמן שאלפא רומיאו נחשב מותג ספורטיבי, כשאם מסתכלים על אשכרה השתתפות במירוצים, מכל הסוגים, ודגמים ספורטיביים לכביש, רנו זה מותג עם הרבה יותר ייחוס

 

לא הייתי מגזים כדי הרבה יותר (שני המותגים מתחרים באופן די עקבי במגוון דיסציפלינות למן הייסוד שלהם), כמו שרנו לא מקבלים מספיק קרדיט על שלהם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 3 שעות, falou כתב:

 

זה קצת לא ייאמן שאלפא רומיאו נחשב מותג ספורטיבי, כשאם מסתכלים על אשכרה השתתפות במירוצים, מכל הסוגים, ודגמים ספורטיביים לכביש, רנו זה מותג עם הרבה יותר ייחוס

 

 

את הלקוח הממוצע לא ממש מעניין בכמה מירוצים המותג משתתף, אם בכלל.
לרוב גם ככה הקשר בין הרכבים שיוצאים לשוק לרכבים שבמירוצים הוא מקרי בהחלט, למעט בכמה גרסאות הומולוגציה.

פורסם

אם זה לא היה מעניין, החברות לא היו טורחות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

מה זה הלקוח הממוצע?

מעבר לכך ערכי מותג (אלפא במקרה זה)  לעיתים מבוססים על שנים ארוכות מאוד של השקעה. לעיתם קורה שעדיין המותג נהנה מיבול שנים לאחר שכבר לא זורעים. 

לקוח של מכונית ספורטיבית כנראה אינו הממוצע. עדיין רואים שהונדה ורנו שוברות אחת לשניה את העצמות ברינג. כנראה שהן מאמינות שלהפגנת יכולת יש ערך בעיני הלקוחות. כך גם בנטפליקס היה אפשר לראות שקבוצת רנו (לפני שהפכה לאלפין) דאגה שהנהגים יגיעו למסלול עם מגאן RS. זה היה קצת מוזר מול הגעה עם מכוניות יקרות פי כמה אצל המתחרים. יש לזה ערך כנראה. יכלו גם לא להצטלם.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם
לפני 11 דקות, nadavd4 כתב:

 

את הלקוח הממוצע לא ממש מעניין בכמה מירוצים המותג משתתף, אם בכלל.
לרוב גם ככה הקשר בין הרכבים שיוצאים לשוק לרכבים שבמירוצים הוא מקרי בהחלט, למעט בכמה גרסאות הומולוגציה.

Win on Sunday, sell on Monday הגיע מאיפשהו בכל זאת. כנראה שלהרבה מספיק הקשר הויזואלי.

פורסם
לפני 2 דקות, מיץ פטל כתב:

מעבר לכך ערכי מותג (אלפא במקרה זה)  לעיתים מבוססים על שנים ארוכות מאוד של השקעה. לעיתם קורה שעדיין המותג נהנה מיבול שנים לאחר שכבר לא זורעים. 

 

במקרה הזה, שנים ארוכות של העדר השקעה, רצף תכנוני, חיסול כל מרכזי היידע, התכנון והייצור, ובלבול מוחלט.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 5 שעות, menir1 כתב:

מבחן כתוב היטב המשווה אלפין לקאיימן ו--M2, שנכתב ע"י דן אמודי (דמות מאד מוכרת ע"י קהילת חובבי ההגה בארצנו), שפורסם בבלוג הנהדר שלו: 

http://emodiblog.com/best-black-blast/

 

תהנו. 

 

לא יודע אם קשור, אבל הזכיר לי את זה:

 

  • אהבתי 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...