Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל שלא ציינת את זה מההתחלה - הבעיה היא קודם כל של ההורים. כנראה שהם צריכים להתייעץ ולא אתה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אדרבא

בגלל שהם מבינים, הם לא מפריעים באמצע

  • מצחיק 3

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני שעתיים, shai82 כתב:

 

יש עוד שני אחים גדולים ממני שעדיין גרים בבית עם ההורים.

 

שינוי נעשה בהדרגתיות, אך צריך איזה טריגר להפעיל אותו. 

 

אם אתה חושב כי לגור עם ההורים בגיל שלך זו בעיה, אז סביר להניח כי גם אחיך חושבים כך. 

ואם אתה בחרת להתייעץ פה בפורום, אז יכול להיות שגם האחים שלך עושים זאת, אולי עם אנשים אחרים. 

 

לדעתי, אם תעשה את הצעד הראשון של לצאת מהדירה של ההורים, האחים יסחפו אחריך וכך כל אחד יצא לעצמאות משלו. 

 

אני אוהב את אחי ומאחל לו כל טוב שבעולם, אך לא הייתי רוצה לראות אותו תלוי בהורים ומפחד לצאת לדרך חדשה

נהפוך הוא! תפקיד האחים זה לעזור לאחיהם לייצור אישיות חזקה ולאזור אומץ לעשות דברים שמפחידים אותם. 

 

פורסם
לפני שעה, דובצע כתב:

אתה בודד או יש לך חברים ?

 

כמעט ואין חברים, לפחות לא כאלה שקרובים ממש.

לפני 3 שעות, Michazzz כתב:

חבל שלא ציינת את זה מההתחלה - הבעיה היא קודם כל של ההורים. כנראה שהם צריכים להתייעץ ולא אתה

הם לא מונעים מאיתנו לעבור, הם כנראה מגוננים מדי, חיבוק דב ובגלל זה לא פיתחנו עצמאות.

בתאריך 14.5.2023 בשעה 08:53, Night Driver כתב:

יש לך דירה ריקה שמחכה לך.

כנס עם מה שיש. אחרי העבודה אתה יכול ללכת להורים לכמה שעות וללכת לישון בדירה שלך, אחרי שבוע ללכת להורים כל יום שני ואתה תתרגל לבית שלך.

עם לבשל תתחיל מחביתה ולאט לאט תתפתח דרך האינטרנט. היום החיים פשוטים יותר.

הנקודה הכי רגישה היא הנושא החברתי. אתה יכול לפתור את זה על ידי הצטרפות למסגרת התנדבותית, חוגים בתחומים שמעניינים אותך או תחביבים. ככה תיחשף לאנשים רבים ותתחיל לבנות מעגל חברתי.

 

והכי חשוב זה להפנים שכל צעד שאתה עושה הוא קודם כל הפיך ושנית אם ניסית ליצור זוגיות עם מישהי ונכשלת (לא משנה אם דחייה כבר בניסיון או בשלב יותר מאוחר) במקרה הכי גרוע אתה איפה שאתה נמצא היום ככה שאין מה להפסיד ולכן אין מה לפחד.

 

אולי זה תירוצים לעצמי אבל אני מתבאס שלא קניתי דירה חדשה, היא נבנתה ב-2000, יחסית משופצת אבל מבאס אותי שהיא לא חדשה, אולי זה היה עושה לי יותר חשק לעבור, לא יודע אם יש לי כוחות נפשיים גם לשפץ וגם לעבור.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

אני אתייחס לסוגייה הזאת בצורה אחרת. 

 

נגיד ואתה עכשיו אדם חיצוני שלא קשור לסיטואציה וקורא את השרשור הזה בפעם הראשונה, כיצד היית מייעץ לפות"ש ? 

 

לפעמים, כשאני תקוע בבעיה, אני "משליך" אותה על מישהו אחר ובכך מנטרל כמה שיותר מעטות ערפל מעליי. 

זה מאפשר לי לחשוב בצורה נכונה ולדעת מה הכיוון אליו צריך לכוון. 

 

פורסם
לפני 7 דקות, shai82 כתב:

אולי זה תירוצים לעצמי אבל אני מתבאס שלא קניתי דירה חדשה, היא נבנתה ב-2000, יחסית משופצת אבל מבאס אותי שהיא לא חדשה, אולי זה היה עושה לי יותר חשק לעבור, לא יודע אם יש לי כוחות נפשיים גם לשפץ וגם לעבור.

זה באבו אבוה תירוץ.

אם המטבח, המקלחת והשירותים סבירים תביא צבעי ב4000-6000 ש"ח והדירה מוכנה למגורים.

תוך כדי תנועה אתה כבר תחליף פה ספה ושם תמונה ותהוך את הדירה לבית.

 

אני מתלבט אם זה רעיון טוב אבל אולי תיקח איתך אח אחד או שניים כשותפים (תחת חוזה לשנה. אחר כך שכל אחד ימשיך בדרכו).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תזמין נערת ליווי לדירה קצת סקס יין טלויזיה והחיים יפים, רק אל תגיד להורים

פורסם

^בשלב הזה הוא צריך יותר.. השכרה של הדירה וחופשה בתאילנד של כמה חודשים תשים אותו על המסלול

  • רעיון טוב! 2

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני 27 דקות, חולה רכב#1 כתב:

אני אתייחס לסוגייה הזאת בצורה אחרת. 

 

נגיד ואתה עכשיו אדם חיצוני שלא קשור לסיטואציה וקורא את השרשור הזה בפעם הראשונה, כיצד היית מייעץ לפות"ש ? 

 

לפעמים, כשאני תקוע בבעיה, אני "משליך" אותה על מישהו אחר ובכך מנטרל כמה שיותר מעטות ערפל מעליי. 

זה מאפשר לי לחשוב בצורה נכונה ולדעת מה הכיוון אליו צריך לכוון. 

 

 

הייתי מציע לו ללכת לטיפול, הבעיה שאני מטופל כבר ולצערי זה לא עוזר.

 

חלק בי יודע שצריך להיות עצמאי וחלק שלא רוצה, מעדיף להישאר קטן ובלי יותר מדי דאגות.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, shai82 כתב:

כמעט ואין חברים, לפחות לא כאלה שקרובים ממש.

אז אני נישאר עם הפיתרון שהצעתי לך תתחיל לרוץ תצטרף לקבוצת קהילת רצים בפייסבוק -תתייעץ שם-תרוץ עם אנשים-עם קבוצות-תרים את עצמך

הסיפור עם הדירה הוא כזה שאתם חושב אני יקנה דירה יהיה טוב ואז כשלא אני יקנה דירה חדשה ואז כשלא עוזר אני יקנה אוטו יוקרה…

אבל זה לחפור לכיוון הלא נכון 

ברגע שאתה תרגיש טוב זה הפיתרון להכול

ואני אומר את זה מניסיון אישי

אתה יכול לפנות אלי בפרטי אם אתה רוצה 

 

עריכה אחרונה על ידי דובצע
  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חיבוק דוב זה אחד המכשולים הכי גדולים.

זה מה שנקרא כלוב זהב, מלכודת דבש ושאר כינויים יפים. ההורים שלך בטח כבר מצפים שתתחתן ותקים משפחה משלך, ומצד שני לא מוכנים לשחרר אותך לחופשי. זה יוצר תסכול רציני.

מאחר ואתה לא איזה סטודנט חסר כל ויש לך חשבון בנק, דירה ועבודה מסודרת, כל מה שנשאר זה להתגבר על המחסום המנטלי. פשוט לקפוץ למים, כמו שבעבודה שלך אתה מתמודד עם בעיות ואתגרים שדורשים מאמץ מנטלי, ככה גם בתחומים אחרים בחיים. תעשה לעצמך תכנית עבודה, תיקח לוח שנה, תסמן מה עושים כל יום בנוגע למעבר דירה, כל משימה שתשלים תעודד אותך להמשיך למשימה הבאה. 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 26 דקות, Night Driver כתב:

זה באבו אבוה תירוץ.

אם המטבח, המקלחת והשירותים סבירים תביא צבעי ב4000-6000 ש"ח והדירה מוכנה למגורים.

תוך כדי תנועה אתה כבר תחליף פה ספה ושם תמונה ותהוך את הדירה לבית.

 

אני מתלבט אם זה רעיון טוב אבל אולי תיקח איתך אח אחד או שניים כשותפים (תחת חוזה לשנה. אחר כך שכל אחד ימשיך בדרכו).

 

נעזרתי כבר בשיפוצניק לצבע ותיקונים, מלבד דברים קטנים היא ראויה למגורים.

 

ואין סיכוי שהאחים ייצאו.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

תתחיל בצעד אחד קטן.

 

הציעו לך כאן עשרות עצות אם לא יותר.

 

קח דף ועט, או מסך ומקלדת, רשום את כל העצות בשני טורים,

באחד מה שנראה לך, בשני מה שלא.

 

מתוך הטור הראשון תבחר משהו אחד שאתה רוצה ויכול, ותתחיל איתו.

 

תעדכן מה עשית ותקבל עוד תמיכה ורעיונות. אל תצפה שמישהו אחר יניע אותך לפעולה. זה חייב לבוא ממך.

 

אז יאללה... שיעורי בית!

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...