Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב שי, מה שלומך? 

 

נכון שהמהלך נראה קשה ומפחיד ועולות הרבה שאלות של איך יהיה ואיך תסתדר לבד. בפועל אתה לא לבד, מרחק נסיעה מאוד קצר מההורים ככה שאתה תמיד יכול לחזור במידה ותרגיש בדידות. 

 

אני בטוח שיש לך תחביבים כמו - מחשב,פלייסטשיין אקסבוקס וכו. 

 

תכין לעצמך מה שנקרא MAN CAVE :) - כל הדברים שאתה אוהב והדברים שמעסיקים אותך ביום יום בבית, מיטה נוחה שתוכל להישאר לישון בדירה אם תיהיה עייף ולא תרצה לחזור להורים באותו יום. 

 

בתכלס, החשש היחידי שלך זה אוכל, מי יכין ומי יבשל?! אבל שוב, אתה לא רחוק מההורים ותמיד אתה יכול לקפוץ לארוחה חמה של אמא. תמיד גם אפשר לקחת קופסאות אוכל לדירה (רק צריך מיקרוגל) 

 

המון בהצלחה שיהיה לך, תעשה צעדים קטנים עד שתרגיש נוח לעבור ולחיות בדירה כעצמאי. 

 

נ.ב 

 

אני בטוח שנושא הזוגיות ישתפר, במיוחד כשאתה גר בדירה שלך ולא של ההורים. אין מה לעשות, נשים כן מסתכלות על הדברים האלה וזה עוד כמה נקודות שאתה תקבל מבלי לעשות כלום :) 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

אני לא יכול לספק תובנות לגבי הצד הנפשי, אבל לגבי היציאה מהבית (למרות שאלי התהליך היה בגיל יותר צעיר - אבל גם לפני שמצאתי זוגיות יציבה).

 

אני מניח שהוריך מתקרבים לגיל 70, ושהם מודאגים ממצבך. גם הם ישמחו שתצא לעצמאות. אבל אתה יכול לעשות את בהדרגה.

 

קודם כל - הצטייד! אני מבין שמצבך הכלכלי שפיר, אני מניח שעשרות אש"ח בודדות להצטיידות בסיסית זה סכום שתעמוד בו. אז תתחיל בניקוי הדירה, צביעת קירות, אולי צביעת המטבח (אם מצבו לא מחייב החלפה דחופה). גם יספק לך תעסוקה וגם הנאה, מהעבודה ומהתוצאות.

 

השלב הבא - הצטייד בלפחות במינימום, אבל דאג שיהיה באיכות מספקת. שלא תמצא את עצמך באמצע הלילה בארגז המצעים (מניסיון 🙂 ). דאג לריהוט חיוני, ציוד מינימום במטבח אמצעי הבידור החיוניים וכמובן חיבור אינטרנט. כן. ואל תקנה ספל אחד וצלחת אחת. מן הסתם יהיו לך אורחים, אז דאג שיהיה לך הציוד לאירוח.

 

את היציאה עצמה עשה בשלבים - תישן אצל ההורים בסופ"ש ואולי לילה באמצע השבוע, או שתעבור אצלם אחרי העבודה ומשם תיסע לדירה שלך. עצמאות תועיל לך גם בשדה ההיכרויות, אם אתה בעניין. תוכל לקחת אוכל של אמא (ואגלה לך סוד - הבנים הנשואים שלי עדיין באים להצטייד בקופסאות, למרות שהם ונשיהם מבשלים), וגם לעבור בסופר לקנות קצת פירות, ירקות, גבינות וקפואים. חוץ מזה, יש היום גם ארוחות מוכנות מצויינות. ככל שתתרגל לדירה תרצה לשהות בה יותר, ואולי תמצא באיזור גם חברה מתאימה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 33 דקות, sperial כתב:

אני לא יכול לספק תובנות לגבי הצד הנפשי, אבל לגבי היציאה מהבית (למרות שאלי התהליך היה בגיל יותר צעיר - אבל גם לפני שמצאתי זוגיות יציבה).

 

אני מניח שהוריך מתקרבים לגיל 70, ושהם מודאגים ממצבך. גם הם ישמחו שתצא לעצמאות. אבל אתה יכול לעשות את בהדרגה.

 

קודם כל - הצטייד! אני מבין שמצבך הכלכלי שפיר, אני מניח שעשרות אש"ח בודדות להצטיידות בסיסית זה סכום שתעמוד בו. אז תתחיל בניקוי הדירה, צביעת קירות, אולי צביעת המטבח (אם מצבו לא מחייב החלפה דחופה). גם יספק לך תעסוקה וגם הנאה, מהעבודה ומהתוצאות.

 

השלב הבא - הצטייד בלפחות במינימום, אבל דאג שיהיה באיכות מספקת. שלא תמצא את עצמך באמצע הלילה בארגז המצעים (מניסיון 🙂 ). דאג לריהוט חיוני, ציוד מינימום במטבח אמצעי הבידור החיוניים וכמובן חיבור אינטרנט. כן. ואל תקנה ספל אחד וצלחת אחת. מן הסתם יהיו לך אורחים, אז דאג שיהיה לך הציוד לאירוח.

שבוע שעבר סיימתי צבע ותיקונים בדירה (שיפוצניק כמובן) הבעיה שכל פעולה הכי קטנה שמקדמת את המעבר מכניסה אותי ללחץ גדול, יש בי חלק נורא גדול שרוצה להישאר באזור הנוחות, למרות ההבנה שזה תוקע אותי נפשית.

 

 

לפני 33 דקות, sperial כתב:

 

את היציאה עצמה עשה בשלבים - תישן אצל ההורים בסופ"ש ואולי לילה באמצע השבוע, או שתעבור אצלם אחרי העבודה ומשם תיסע לדירה שלך. עצמאות תועיל לך גם בשדה ההיכרויות, אם אתה בעניין. תוכל לקחת אוכל של אמא (ואגלה לך סוד - הבנים הנשואים שלי עדיין באים להצטייד בקופסאות, למרות שהם ונשיהם מבשלים), וגם לעבור בסופר לקנות קצת פירות, ירקות, גבינות וקפואים. חוץ מזה, יש היום גם ארוחות מוכנות מצויינות. ככל שתתרגל לדירה תרצה לשהות בה יותר, ואולי תמצא באיזור גם חברה מתאימה.

 

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

תעבור לדירה שלך , תרשם לחד"כ ותתמיד 3 פעמים בשבוע 

במקביל תפתח טינדר ו OK CUPID 

 

 

ובהצלחה 

  • רעיון טוב! 1

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

תמשוך את הפלסטר במכה.
אתה מתאר שאתה שנים במצב תקוע סטטי שלא טוב לך.

תעשה את השינוי, קח מזרן ותעבור. 
כל היתר תסדר בהמשך שכבר תצא לאוויר אחר, טרי יותר וכזה שיתן לך תחושת מסוגלות.
לא יודע לתלות תמונה- אז אל תתלה, עד שתתרגיש שאתה כן יכול לנסות.

לא יודע לבשל ? אז תקנה אוכל מוכן.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

כל הכבוד על השיתוף פה - זה כבר צעד ענק להודות שיש לך קושי. עכשיו מה עושים? יש לך דירה ועבודה. זה הרבה. בפייסבוק יש קבוצות לכל מה שיכול לעניין אותך - תצטרף. לדירה שווה לעבור עם מינימום ציוד מבית ההורים, תקציב סכום למעבר. אגב, מיטה זוגית של הולנדיה חשמלית עולה 2000 שח +-, השקעה שווה. אולי שווה לנסות ציפרלקס או משהו דומה לאחר ייעוץ עם רופא. השאר יתחיל להסתדר ואתה תצליח בפרויקט - תאמין בעצמך ויהיה בסדר. במקרה הכי גרוע - ההורים יקבלו אותך באהבה! המון בהצלחה, אני מבטיח לך שיהיה בסדר

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, shai82 כתב:

שבוע שעבר סיימתי צבע ותיקונים בדירה (שיפוצניק כמובן) הבעיה שכל פעולה הכי קטנה שמקדמת את המעבר מכניסה אותי ללחץ גדול, יש בי חלק נורא גדול שרוצה להישאר באזור הנוחות, למרות ההבנה שזה תוקע אותי נפשית.

 

 

 

 

אם הפרוטה מצויה בכיסך- ממליץ לקחת מעצבת, ולו רק בגלל שהיא פשוט תעזור לדברים לקרות

  • רעיון טוב! 1
פורסם

באחרונה נחשפתי ועברתי מספר סדנאות מעולות, שעשויות לעזור לך המון לדעתי.

ממליץ לקורא מעט ואולי אפילו להגיע פיזית להתרשם אם נראה לך שזה כיוון שמדבר אלייך.

חפש לך את ''המונייקיישן'' ברשת בדגש על סדנת "מהות", יש להם גם סביבה תומכת של חיפוש זוגיות שאולי עשויה להועיל.

בהצלחה!

פורסם

כמה הערות:

  • יש מעצבי פנים ואפילו אנשי HR גברים, אם כי לא בדקתי לאחרונה מה האחוז שלהם בישראל.
  • יש אנשים בני עשרים שמבשלים הרבה יותר טוב ממה שאמא שלהם אי פעם הצליחה, ואולי בכלל בבית שלהם אבא בישל ואמא ניהלה את התקציב.
  • 'אין מה לעשות, נשים מסתכלות...' שימשיכו להסתכל. פות"ש צריך לגדל אופי ועמוד שדרה ולהתמודד עם הפחדים והחששות שלו, לפני ש'איך להרשים בנות' יכנס למערך השיקולים.

בתור אומת סטארט-אפ והמקום הכי פרוגרסיבי במזה"ת, הייתי מצפה מחבר הפורום המצוי להסתכלות קצת יותר שוויונית על החיים, כזאת שלא מודדת את הגבר לפי מה שהנשים בחייו עשו/עושות/תעשינה. נשמע שהגבר הישראלי חי או בצלה של אמו או בזה של זוגתו, ובתור אינדיבידואל אין לו שום ערך. ככה לא נלך רחוק, ובטח לא נעזור לפות"ש.

 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני שעתיים, shai82 כתב:

שבוע שעבר סיימתי צבע ותיקונים בדירה (שיפוצניק כמובן) הבעיה שכל פעולה הכי קטנה שמקדמת את המעבר מכניסה אותי ללחץ גדול, יש בי חלק נורא גדול שרוצה להישאר באזור הנוחות, למרות ההבנה שזה תוקע אותי נפשית.

WOW, כל הכבוד. זה לא ברור מאליו.

גם ככה בארץ לוקח זמן עד שבאים להתקין דברים ולסדר את כל הפיצפקס שצריך לדירה.

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אני מניח שאני בדעת מיעוט - אבל נניח ועברת לדירה, השגת ריהוט מטבח והכל טוב ויפה. 

עכשיו אתה מגיע הביתה מהעבודה בשעה שש וחצי-שבע בערב, כל ערב - ואז מה?  זו מודיעין אחרי הכל...  אני אישית הייתי מתחרפן.

 

לכן - אם אתה שואל אותי - משכיר את הדירה במודיעין, לוקח את הכסף מהשכירות מדי חודש בחודשו - וקדימה לתל-אביב.

 

 

No worries 8)

פורסם

תציע את הדירה לשותפים במחיר סביר או אפילו נמוך, אבל תסנן בקפידה את הפונים

 

כך תוכל לארגן לעצמך חברה איכותית וגם להרוויח על זה כסף שתוכל להפנות אותו ליותר פינוקים

 

קהל היעד להערכתי בעיקר סטודנטים שלומדים בת"א ונוסעים ברכבת

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 9 שעות, shai82 כתב:

הבעיה שכל פעולה הכי קטנה שמקדמת את המעבר מכניסה אותי ללחץ גדול

תשנן לעצמך כל הזמן שזה (המעבר...) תהליך הפיך. 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...