Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 30 דקות, shai82 כתב:

גם בעבודה אני נמנע לא מעט לעשות דברים מאתגרים יותר ולא לומד כדי לא להרגיש את התסכול שאני לא מספיק חכם.

לא מכיר אותך, אבל מצורת ההתבטאות שלך פה בשרשור הזה, אתה לא נשמע טמבל.

אתה נשמע חכם לפחות כמו אלפי אנשים אחרים, שחיים מחוץ לבית ההורים.

 

לפני 32 דקות, shai82 כתב:

אבל מעבר לזה אין הרבה, הרבה בדידות.

בדידות זה קשה.

אני בן אדם שאוהב את השקט שלי ושונא קהל. אבל כשגרתי לבד היו זמנים שטיפסתי על הקירות והכרחתי את עצמי לצאת להסתובב בחוץ, בשביל לא להשתגע.

מצד שני, זה דרבן אותי לצאת לדייטים, להכיר נשים ואנשים.

בגילך, הייתי שוקל אירועים של גרושים\גרושות.

יש מפגשים, מסיבות וטיולים. תוכל לפגוש נשים בגילך שמחפשות קשר בדיוק כמוך וישמחו להכיר בחור שלא סוחב איתו גרושה וילדים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

לא נראה לי שהוא טיפוס של מסיבות. ובכללי פחות הייתי ממליץ על מסיבות.

האמת שאני דיי מזדהה איתך אבל אתה פשוט צריך להבין שלחיות עם ההורים בגיל כזה זה לא משהו נורמטיבי, פשוט תעבור לדירה שלך ותסתדר שם. דברים יסתדרו מעצמם.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אני יספר לך. אני יצאתי מהבית בגיל 26. ההורים קנו את הדירה. 

עברתי מהקריות. לפרדס חנה. בשבת האיתי קופץ להורים.

אני אדם בודד מגיל 15. גם ככה יש לי קשיים חברתים. בעבודה יש יחסי אנוש טובים.

יש לי שכנים שאני מדבר איתם. טוב לי לבד. לא מצטער על הרגע שעברתי.

יש גם חבר טוב. שיכול להיות. אבא שלי.

אבא שלי בהתחלה. ביקש שאני יגיע לסופש לישון אצלם בבית. לא רציתי.

היה לי טוב בדירה שלי.

הייתה לי כלבה שעברה איתי.

שעברתי לגור לבד. האינו כולם דיירים חדשים. מצאתי את עצמי יושב אם עוד דירים ביחד.

הייתי גם בוועד בית. 

היום אני גר בבית משנת 1998. לא משופץ אבל נחמד.

תתחיל להזמין מכונת כביסה. מקרר. סלון. לאט לאט. שאני עברתי לא היה לי עוד ארון.

הכל היה בקופסה.

חשוב לי להדגיש שהיציאה הייתה ביוזמתי. רציתי לדעת שאני מסתדר. אם חשבונות 

חשמל. ארנונה.

היום אני שמח שאני משלם תוצאות שלי. 

ב 2004 הם עברו לגור לידי.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי yor2
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

תודה לכל המגיבים, זה לא מובן מאילו.

אתמול היה לי יום קשה ממש עם לחץ אדיר שהתצטבר בתקופה האחרונה ויצא בבכי של שעה לפחות ורעידות בכל הגוף, סוג של ייאוש שאני תקוע.

 

מנסה לחשוב איך אני אוזר כוחות ואומץ ומניע משהו, רק אני יודע שזה צריך להיות מהיר וכואב כנראה.

 

אם למישהו יש רעיון מהיכן ניתן לקנות מיטה בהספקה יחסית מהירה אשמח, חשבתי כל איקאה אך המיטות שלהן באורך 2 מטר בלבד והמזרון שיש לי הוא 1.9.

 

ושוב תודה, זה מחזק אותי.

  • אהבתי 1

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
לפני 16 דקות, shai82 כתב:

אם למישהו יש רעיון מהיכן ניתן לקנות מיטה בהספקה יחסית מהירה אשמח, חשבתי כל איקאה אך המיטות שלהן באורך 2 מטר בלבד והמזרון שיש לי הוא 1.9.

 

אלוף המזרונים

https://mizranim-deal.co.il/מוצר/משטח-עץ-ללא-מסגרת/

לפי מה שהנציג טוען בצאט למזרון של 190*140 זה אמור לעלות בערך 300 שקל.

 

והכתובת שלהם -> רמת השרון – רחוב חרושת 7

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זו מיטת יחיד?

אם כן, עצתי לך לקנות מיטה זוגית ומזרן, ועד שזה יגיע לישון על המזרן שלך על הרצפה בבית החדש. תתחיל לקרוא לזה בית ולא דירה.

 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

052-5921109 זה המספר וואצפ שלהם, תבקש עם משלוח - לא ענו לי לגבי עלות משלוח. בטח עוד 200 שקל.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 39 דקות, DareDevil כתב:

052-5921109 זה המספר וואצפ שלהם, תבקש עם משלוח - לא ענו לי לגבי עלות משלוח. בטח עוד 200 שקל.

 

תודה רבה!

לפני 40 דקות, SlowRide כתב:

זו מיטת יחיד?

אם כן, עצתי לך לקנות מיטה זוגית ומזרן, ועד שזה יגיע לישון על המזרן שלך על הרצפה בבית החדש. תתחיל לקרוא לזה בית ולא דירה.

 

 

יש מזרן זוגי, 1.4.

השאיפה היתה הולנדיה מהזולות שלהן אך האספקה ארוכה וגם קשה לי להוציא סכום כזה כשאני בחוסר בטחון הזה של המעבר.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
לפני כשעה, shai82 כתב:

תודה לכל המגיבים, זה לא מובן מאילו.

אתמול היה לי יום קשה ממש עם לחץ אדיר שהתצטבר בתקופה האחרונה ויצא בבכי של שעה לפחות ורעידות בכל הגוף, סוג של ייאוש שאני תקוע.

 

זה בסדר להתפרק ולשחרר. אל תרגיש רע עם עצמך בגלל זה.

לפני כשעה, shai82 כתב:

מנסה לחשוב איך אני אוזר כוחות ואומץ ומניע משהו, רק אני יודע שזה צריך להיות מהיר וכואב כנראה.

זה חכאב הרבה פחות ממה שאתה חושב. 

לפני כשעה, shai82 כתב:

אם למישהו יש רעיון מהיכן ניתן לקנות מיטה בהספקה יחסית מהירה אשמח, חשבתי כל איקאה אך המיטות שלהן באורך 2 מטר בלבד והמזרון שיש לי הוא 1.9.

 

ושוב תודה, זה מחזק אותי.

יש הרבה מיטות סטנדרטיות באבפקה מאוד מהירה. חפש קצת ברשת ומצא משהו שנראה לך.

 

ותאמין יותר בעצמך. כשאני קורא אותך פה אני מקבל את הרושם שאתה אדם עם רגליים על הקרקע, בעל יכולת התבטאות די טובה ואין שום סיבה שלא תפרוץ קדימה.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 3 שעות, shai82 כתב:

אם למישהו יש רעיון מהיכן ניתן לקנות מיטה בהספקה יחסית מהירה אשמח, חשבתי כל איקאה אך המיטות שלהן באורך 2 מטר בלבד והמזרון שיש לי הוא 1.9.

לך לאיקאה, תבחר מיטה זוגית + מזרן שמתאים לך ונכנס בתקציב, את המזרן הישן תשאיר בבית ההורים.
תשלם.
ליד השירות לקוחות תזמין הובלה בלבד.
אני גר במודיעין, כשזה יגיע הביתה אני אעזור לך להרכיב (תכלס אני ארכיב ואתה תעזור :) )

אם כבר אתה מזמין הובלה, אולי שווה לזרוק לסל קניות ספה פשוטה משם.
כתוב לי בפרטי אם זה מתאים לך.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

כל כך מת במודיעין שאתם מוכנים אפילו להרכיב רהיטים של איקאה כדי לצאת בערב?

  • מצחיק 21

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 12 דקות, MorH כתב:

לך לאיקאה, תבחר מיטה זוגית + מזרן שמתאים לך ונכנס בתקציב, את המזרן הישן תשאיר בבית ההורים.
תשלם.
ליד השירות לקוחות תזמין הובלה בלבד.
אני גר במודיעין, כשזה יגיע הביתה אני אעזור לך להרכיב (תכלס אני ארכיב ואתה תעזור :) )

אם כבר אתה מזמין הובלה, אולי שווה לזרוק לסל קניות ספה פשוטה משם.
כתוב לי בפרטי אם זה מתאים לך.

 

תודה על ההצעה, אחשוב בחיוב.

 

העניין שהמזרנים הטובים שלהם מגיעים לסביבות 2000, והשאיפה הסופית כנראה תהיה מיטה מהולנדיה, לא בהתחלה כנראה אך בהמשך.

 

ולגבי הספה רציתי מאיקאה, הבעיה שהספות שלהן רכות מדי לטעמי. כנראה שאזמין מהיתם נביל, יש עליו הרבה ביקורות טובות ובמחירים סבירים.

 

 

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

תנסה את הספות של אורבן, מחירים סבירים ושורדות טוב, קניתי אחת שעלתה קרוב ל-2000₪ (ספה ל-3) והעברתי אותה מיחידת הדיור לדירה שאני שוכר כרגע, בת 3 שנים והיא סבבה לגמרי, לא משהו שנקרע אחרי יום. לדדעתי הן נוחות, יצא לי אפילו להירדם על הספה כמה פעמים וגם היה סבבה.

 

לגביי מזרון - בדקת איירופלקס?

כשקניתי מזרן קניתי משהו שמשווק מכפר טרומן, עלה משהו כמו 1200₪ כולל משלוח והיה נוח. לא נשארתי איתו כי נשארנו עם המזרן שבת הזוג הביאה. אחרת בכיף הייתי ממשיך איתו.

לצערי לא זוכר איך נקראת החנות אבל אם זה מעניין אותך אוכל לנסות לחפש במייל.

 

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

מיטה בכלל ומיטה להרכבה עצמית - בדוק היטב את ההנדסה. מדובר ברהיט שעובד בעומסים לא קטנים, גם רהיט יקר לא תמיד מחזיק מעמד.

 

מצד שני, לפני 10 שנים קניתי שני מזרנים עם בסיסי מזרן הכי פשוטים - עלו כ-500-600 ש״ח לסט - כפתרון ביניים עבור הבנים שלי, והסטים האלה מוכיחים שאין קבוע יותר מן הזמני.  הרכישה הזו נעשתה בחיפה, אבל אין לי ספק שתוכל למצוא כאלה באיזור הזול של כל עיר, בוודאי בת״א. וד״א, באותו מקום וזמן קניתי גם 2 ארונות 4 דלתות שעלו משהו בסביבת 2,000 ש״ח האחד, ואפילו הותאמו אישית, והם לא מראים שום סימני מצוקה.

 

לגבי הולנדיה - לי נראה כגימיק אלא אם אתה בן 90 וצריך סיוע לשינוי תנוחה. אחד הבנים שלי קיבל לבר המצווה מיטה מתכווננת (לא הולנדיה), השתמש במנגנון כמה פעמים להדגמה, ואחרי כמה חודשים ניסה שוב וגילה שהמנגנון מת. הבחור ישן על המיטה הזו עד לאחרונה והמחסור בכיוונון לא הורגש, פשוט לא היה בו צורך.

 

@dorsht - אני מצטרף להמלצה על אורבן. לפני שבוע עזרתי לאחד הבנים להרכיב 3 שידות שלהם, העבודה הזכירה מאוד את רהיטי איקיאה, אם כי העיצוב יותר פשוט. התוצאה עושה רושם יציב מאוד, בהסתייגות שטרם צברה קילומטראז׳.

 

פות״ש - אם אתה מתכוון לרכוש רהיטים להרכבה עצמית זה הזמן לבנות לך ארגז כלים. מסוג הדברים שטוב שיש בבית כי תקלות נוטות להתרחש ביום שישי בשעה 5 בערב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...