Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 שלום לכולם

הרכב הוא מאזדה בת 7 עם 130,000 קמ

לאחרונה התחלתי להרגיש שהאוטו לא סוחב כמו שסחב פעם (ממש בקטנה), ויש קצת קיק כשהאוטו מעביר הילוך.

במוסך אומרים שאין תקלות גיר במחשב אבל מנסיעה של הבוחן שלהם הוא מרגיש שיש תקלה בגיר (הרגיש את מה שאני הרגשתי בנסיעה)

 

מה שאני מרגיש עכשיו זה ממש בקטנה.. אנשים שלא מכירים את האוטו אולי לא ישימו בכלל לב.. האוטו נוסע בסדר חוץ מההרגשה של הקיק הקטן.

 

ובמוסך נאמר לי שאפשר לסחוב עוד  עם זה..

השאלה היא כמה אפשר לסחוב ככה?

ולמה אני צריך לשים לב שקורה כך שאדע לפנות למוסך פעם הבאה כדי לא לגרום נזק כלשהו למנוע או לגיר? 

 

 

 

פורסם

הגיר של מאזדה נחשב אמין. ב130k לא אמורה להיות תקלה בגיר אבל זה אפשרי. 

הייתי בודק מפלס שמן גיר, תושבת גיר שלרוב היא זו שגורמת לבעיטה שאתה מרגיש ושוקל החלפת שמן גיר למרות שעײפ מאזדה אין צורך להחליף. 

אם מפלס השמן ותושבת הגירים תקינים, הייתי ניגש ליניב גירים מפתח תקווה ומתייעץ איתו. 

פורסם (נערך)

עוד משהו ששמתי לב..בעליה תלולה אם אני בולם עד עצירה מוחלטת ואז עוזב את הבלם הרכב נגרר לאט אחורה (ממש לאט), זה אומר משהו על מצב הגיר?

עריכה אחרונה על ידי Yuri Abaev
פורסם

יש למאזדות בעיה שייתכן שצריך ניקוי בית-מצערת. ייתכן שבית-מצערת מלוכלך ישפיע על הביצועים ויראה את התופעה כפי שכתבת.

האם בדקו את זה או ניסו לנקות?

פורסם

מעניין,

לא יודע אם בדקו.. הייתי רוצה להאמין שמוסך מרכזי של מאזדה יכיר את הבעיות של המאזדות..
בטוח לא ניסו לנקות.

פורסם

קודם כל אם לא הוחלף שמן גיר עד עכשיו אז להחליף.

מאזדה והרבה יצרניות אומרות "שמן לכל החיים" אבל ה"חיים" הם החיים של הגיר מבחינתם (שים לב שספרי טיפולים נגמרים אחרי 10 שנים ו150 אלף קילומטר). אין דבר כזה נוזל שלא צריך להחליף.

 

אם זה לא פותר נסה להחליף תושבת גיר (אפשר לקנות גם בחול די בזול) וההחלפה פשוטה מאוד.

פורסם
בתאריך 1.5.2023 בשעה 05:07, Shab00 כתב:

קודם כל אם לא הוחלף שמן גיר עד עכשיו אז להחליף.

מאזדה והרבה יצרניות אומרות "שמן לכל החיים" אבל ה"חיים" הם החיים של הגיר מבחינתם (שים לב שספרי טיפולים נגמרים אחרי 10 שנים ו150 אלף קילומטר). אין דבר כזה נוזל שלא צריך להחליף.

 

אם זה לא פותר נסה להחליף תושבת גיר (אפשר לקנות גם בחול די בזול) וההחלפה פשוטה מאוד.

רק הערה צדדית:

המאזדה של שכן שלי סיימה, אם ככה, פעמיים את ספרי הטיפולים :-) .

והיא עדיין מביאה אותו שוב ושוב מאילת למרכז ובחזרה.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני 21 שעות, מתענין כתב:

האם יש רעידות בטורים כשהרכב עומד

לא.

זה שהרכב מחליק לאט אחורה בעליה, דווקא  מעיד על בעיה בגיר לא? 

פורסם
לפני 13 שעות, Yuri Abaev כתב:

לא.

זה שהרכב מחליק לאט אחורה בעליה, דווקא  מעיד על בעיה בגיר לא? 

אם זה לא היה ופתאום נהיה אולי וגם לא בטוח אבל כעיקרון בעליה זה די לגטימי שהרכב ידרדר

×
×
  • תוכן חדש...