Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו מנורה מיותרת, לא ברור לי מה תפקידה הממשי.

ברוב ה i10 מהשנים האחרונות יש נורות LED בתפקיד הזה. (תאורת יום=DRL).

במחיר שמבקשים ממך, אין התלבטות. (לפחות איך שאני רואה את זה).

הייתי מנתק את גם הצד השני. ומקווה לעבור טסט בלי שיכשילו אותי על השטות הזאת.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, IsraCar כתב:

זה כנראה אור ערפל.

למה אתה אומר שהוא תמיד דולק?

יש לו כפתור הפעלה.

הוא צריך להיות בOFF ב 99.9 אחוז מהזמן.

זה נורה של 5W או 21W ?

 

המנורה בתמונה שפותח האשכול צירף היא של תאורת אור יום DRL.

מנורת ערפל בדגם הזה היא הלוגן HB51W.

 

לפני שעתיים, Amitbak כתב:

21 w

והבית מנורה נדפק 

זו מנורה שנדלקת אוטו'.

 

 

 

לדעתי התקינו מנורה לא מתאימה לכן היא דלקה כול הזמן. המנורה המתאימה היא P21/5W בעלת 2 מגעים ולא מגע אחד.

תפרק וצלם את בסיס המנורה. למעשה רואים בתמונה שקיים רק חוט להט בודד למנורה במקום 2 חוטי להט.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 4 דקות, מרק10 כתב:

המנורה המתאימה היא P21/5W בעלת 2 מגעים ולא מגע

בשביל מה צריך נורת שני מגעים ב DRL?

אני חושב שאתה טועה כיוון שבקונקטר שבצילום יש שני מוליכים, זאת אומרת נורה רגילה עם מגע אחד. 

 

 

פורסם

אבל שים לב שבקונקטור יש רק שני מוליכים. 

 

אם הייתה צריכה להיות נורה עם שני מגעים, היו בקונקטור שלושה מוליכים. 

 

IMG_20230414_083312.jpg

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם (נערך)

אני מסתמך על המידע באתר של OSRAM בקישור המצורף. אכן במקומות מסויימים מציינים שקיימת מנורה אחת P21W ואחרים טוענים למנורת 2 מגעים.

 

https://www.osram.de/apps/gvlrg/en_COM

 

לפותח האשכול.

צרף תמונה של רישיון הרכב בלי פרטים מזהים בכדי שנוכל לבדוק בוודאות איזה מנורה צריכה להיות DRL.

 

לפני 12 דקות, Buki כתב:

אבל שים לב שבקונקטר יש רק שני מוליכים. 

 

אם הייתה צריכה להיות נורה עם שני מגעים, היו בקונקטור שלושה מוליכים. 

 

IMG_20230414_083312.jpg

 

כן ראיתי. אולי היקף המנורה הוא מינוס <3

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

נתקלתי באינטרנט בעוד מקרים שהבית נורה הזה התעוות בדגמי יונדאי, זו נורת להט רגילה שמפיקה הרבה חום ודולקת כל זמן שהאוטו נוסע, כנראה לא בחרו בפלסטיק מספיק עמיד. 

 

כרגע הוא צריך להחליף מה שנקרא DRL bulb holder, ומה זה משנה מה אומר אתר Osram אם רואים בצילום שבדגם שלו ה Hoder הזה עם שני מוליכים ולא שלושה? 

לפני 11 דקות, מרק10 כתב:

ראיתי. אולי היקף המנורה הוא מינוס 

זה הצד של הצמה לא של המנורה... איזה היקף? 

 

 

פורסם (נערך)

משהו כאן לא מסתדר לי. בספר הרכב מופיע חד משמעית מנורה מסוג P21/5W וגם באתר של OSRAM.

 

11111.jpg

2222.jpg

לפני 40 דקות, Buki כתב:

כרגע הוא צריך להחליף מה שנקרא DRL bulb holder, ומה זה משנה מה אומר אתר Osram אם רואים בצילום שבדגם שלו ה Hoder הזה עם שני מוליכים ולא שלושה? 

זה הצד של הצמה לא של המנורה... איזה היקף? 

 

לא סגור על זה אבל התכוונתי לצד של בית המנורה בחלקו החיצוני הוא מקבל מינוס קבוע.

 

Untitled.png

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

הנורה מקורית לא הוחלפה מעולם!

מכירים איפה אפשר לרכוש את הבית מנורה במחיר שפוי?

סה"כ בית מנורה מפלסטיק.

 

פורסם
לפני 13 שעות, Amitbak כתב:

הנורה מקורית לא הוחלפה מעולם!

מכירים איפה אפשר לרכוש את הבית מנורה במחיר שפוי?

סה"כ בית מנורה מפלסטיק.

 

 

מה מספר השילדה ? אתה יכול לשלוח לי בפרטי.

 

מה שמצאתי זה אותו חלק אבל עם 3 פינים עבור מנורה P21/5W.

92215C1500

 

6.jpg

לפני 15 שעות, Buki כתב:

אבל שים לב שבקונקטור יש רק שני מוליכים. 

 

אם הייתה צריכה להיות נורה עם שני מגעים, היו בקונקטור שלושה מוליכים. 

 

IMG_20230414_083312.jpg

 

בנתיים מה שמצאתי בדיוק מה שכתבת. בית מנורה עם 3 מגעים. <3

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 20 דקות, מרק10 כתב:

בנתיים מה שמצאתי בדיוק מה שכתבת. בית מנורה עם 3 מגעים. 

אתה כנראה צודק שמגע המינוס שם פנימי, קיים חלק כזה עם שני מוליכים בפלג ואחד נוסף בהיקף ה Bayonet.

לא יודע אם המק"ט הזה מתאים ספציפית ל i10. בתיאור רשום  כללי יונדאי/קיה. 

92215-4L600. 

21e981c0-7c7f-11eb-861d-fa163ea73733.jpeg.0238fa9c725efdc9d98c1fe7b45c86ad.jpeg

 

 

פורסם

היי מרקו אשלח לך את מספר השילדה 

ותודה רבה לכולכם על כל העזרה.

מה שהעלתם נראה לי מתאים 

מקווה שאמצא מישהו שמוכר את החלקים האלה!

 

 

×
×
  • תוכן חדש...