Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

יש לי יונדאי איי 10 מודל 2020,למי שמכיר יש 2 נורות קטנות מקדימה תחת הפנסים הגדולים

שתמיד דולקות,סיפור להחליף אותם?

או שכדאי חשמלאי רכב?

צריך לפרק את הפנסים הגדולים בשביל להגיע אליהם.

תודה

 

 

פורסם

אתה מתכוון לאלה? שאחד עובד ואחד לא (זה קיה ריו)

אם כן, תסתכל כאן

בגדול, הגישה למטה (צריך לפרק/להזיז פלסטיק שמכסה את תחתית הרכב) אין צורך לפרק את הפנסים.

אור יום.jpg

פורסם

מסתבר שבית המנורה נדפק,ואצל היבואן מחיר בשמיים,מישהו אולי יודע איך נקרא/נראה בית המנורה?

תודה וחג שמח

פורסם

צריך לפרק את החלק אין גישה בכלל  ואין מק"ט!

הייתי אצל מוסך יבואן ולא מוכנים לתת לי את שם החלק או המק"ט!

 

 

פורסם

הפנס לא קיבל שום מכה האחריות נגמרה לפני חודש,שלוש שנים.

אקנה נורות ואחליף לבד,מקווה שזה רק הנורות 

מישהו ניסה לשים נורות לד במקום?

ואם כן,איזה?

המקוריות מתחממות מאד לפי מה שהבנתי וזה מה שגורם להן להשרף.

 

 

 

 

פורסם

זה בית המנורה שצריך להחליף

לצערי אף חשמלאי לא מחזיק חלק כזה רק אצל היבואן שמבקש 600 שח לזוג ללא עבודה ונורה!!

חזירות לשמה.

 

IMG_20230414_083312.jpg

IMG_20230414_083305.jpg

פורסם

רבותי זה רק נהיה טוב יותר מרגע לרגע התקשרו אליי ממוסך היבואן,החלפת החלק עולה כולל עבודה1300 שח!!!!!!!!

חחחחחחח אני בהלם עדיין לא מאמין.

 

 

פורסם

מהחום של הנורה הבית שמחזיק אותה התעוות 

אפשר להגיד הותך.

תראה בתמונה,הנורה תקועה בפנים אי אפשר לחלץ תנורה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...