Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, Buki כתב:

אתה כנראה צודק שמגע המינוס שם פנימי, קיים חלק כזה עם שני מוליכים בפלג ואחד נוסף בהיקף ה Bayonet.

לא יודע אם המק"ט הזה מתאים ספציפית ל i10. בתיאור רשום  כללי יונדאי/קיה. 

92215-4L600. 

21e981c0-7c7f-11eb-861d-fa163ea73733.jpeg.0238fa9c725efdc9d98c1fe7b45c86ad.jpeg

 

לדעתי מה שבתמונה זה עבור מנורה בעלת מגע אחד כאשר המגע הפנימי יוצר מגע עם החלק החיצוני של המנורה ומגע נוסף בתחתית בית המנורה.

לבסוף מתחברים ל-2 פינים כמו שכתבת.

לדעתי זה בית המנורה שהוא צריך.

 

 

לפני 19 דקות, Amitbak כתב:

היי מרקו אשלח לך את מספר השילדה 

ותודה רבה לכולכם על כל העזרה.

מה שהעלתם נראה לי מתאים 

מקווה שאמצא מישהו שמוכר את החלקים האלה!

 

 

 

שלח לי את המספר וגם לבוקי.
בנתיים אל תזמין עד שנהייה בטוחים ב-100 אחוז.

 

6366367858.webp

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 19 שעות, מרק10 כתב:

משהו כאן לא מסתדר לי. בספר הרכב מופיע חד משמעית מנורה מסוג P21/5W וגם באתר של OSRAM.

 

זה ספר של הדור החדש שהתחיל ב 2020. 

 

לפותח השירשור יש את הדור הישן שהתחיל ב 2014 ויוצר עד 2019, אבל יש מכוניות מהדור הישן שעלו עם רישוי 2020. 

 

באתר היבואן אפשר להוריד ספר של דגם 2014 אבל הוא לא כולל את הפנסים האלו שנוספו במתיחת פנים שעבר הדגם באיזור 2018.

 

זו הסיבה כנראה לזה שאנחנו לא רואים שם נורת שני מגעים. 

 

 

 

 

פורסם

לא מומחה כמו אלו שמעלי, אבל נראה לי שזה אותו דבר כמו שהיה אצלי (ראה קישור בתחילת השרשור)

הנורה היא אור יום P21W 12V. דולקת תמיד הכוונה כשהרכב עובד עד שמדליקים אורות (חנייה/דרך).

המקט הוא 924542K010. התושבת היא BA15S

זה מה שיצא לי ממחקרי אז. בסוף הסתדרתי.

 

סתם שאלה, ניסיתי אולי להוציא את הנורה ע"י סיבוב?

 

פורסם

היי פורגי תודה, אי אפשר להוציא את הנורה 

הבית פשוט נמס,והתעוות על הנורה.

 

היי פורגי זה התאים לך לאיי 10

כמו שלי?

פורסם (נערך)

אצלי קיה ריו.

הקישור לעלי (כ10 ש"ח כולל משלוח) מתאים לנורה P21W. התכנון שלי היה לקנות אותו ולחבר (אין קונקטור צריך לחתוך ולחבר/להלחים) אני מניח שזה יתאים. מקסימום הלכו 10 ש"ח.

בכל אופן תחכה למומחים

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אם זה עדיין רלוונטי, קניתי את זה ואין לי בו צורך.

מתאים לחיבור חשמל של הקיה שלי. לגבי ההברגה ל"בית נורה" צריך התאמה קטנה.

אם אתה צריך אותו פני אלי בפרטי.

 

Opera Snapshot_2023-06-03_231555_he.aliexpress.com.png

×
×
  • תוכן חדש...