Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב סטיישן חדש בתקציב בערך 160K


noobest
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,
מעוניין ברכב משפחתי חדש בדגש על הצרכים הבאים:
שימושיות - מעדיף רכב עם תא מטען גדול
אמינות 

בטיחות 
בשוק הרכבים היום זה נראה שהאפשרויות מאוד מצומצמות גם בגלל העדפה כללית לג'יפונים וגם בגלל שהיבואנים לא תמיד מציעים את גרסאות הסטיישן למיניהם

 

הרכבים שעליהם חשבתי עד כה הם:

  • אוקטביה - לא בדיוק סטיישן אבל בעלת תא מטען גדול מאוד
  • קורולה TS
  • פוקוס סטיישן
  • קיה סיד סטיישן

 

האם יש רכבים שפיספתי וגם שווה להסתכל עליהם? 
אשמח לשמוע דיעות ועצות

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, אתמקד בסקודה ובטויוטה.

כמה אנשים צפויים לנסוע בשורה השניה?

מרחב הפנים מאחורה באוקטביה משמעותית גדול יותר מאשר בקורולה, גם לרוחב וגם לרגליים.

עד כמה חשוב לך שהרכב ירגיש חזק?

קורולה היברידית לא מרגישה חזקה, כי המנוע מכוון לחסכון והגיר הרציף עוד יותר ממתן את המנוע.

כמה הרכב צפוי לנסוע בשנה ומה תוואי הנסיעות?

לעיר/ פקקים קורולה עדיפה, היא חסכונית יותר, הגיר חלק. 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, vladclar כתב:

שלום, אתמקד בסקודה ובטויוטה.

כמה אנשים צפויים לנסוע בשורה השניה?

מרחב הפנים מאחורה באוקטביה משמעותית גדול יותר מאשר בקורולה, גם לרוחב וגם לרגליים.

עד כמה חשוב לך שהרכב ירגיש חזק?

קורולה היברידית לא מרגישה חזקה, כי המנוע מכוון לחסכון והגיר הרציף עוד יותר ממתן את המנוע.

כמה הרכב צפוי לנסוע בשנה ומה תוואי הנסיעות?

לעיר/ פקקים קורולה עדיפה, היא חסכונית יותר, הגיר חלק. 

 

 

שורה השנייה צפויים לנסוע בעיקר 2 ילדים קטנים, בשנים הקרובות עדיין עם סל קל וכסא בטיחות - ככה שמרחב הפנים מאחורה נראה לי פחות חשוב.
תוואי הנסיעות בעיקר עירוני באיזור המרכז, כ10K בשנה.
לא חשוב לי שהרכב ירגיש חזק מעדיף אמינות ותחזוקה זולה - איך הגיר הרובוטי בקורולה מרגיש? מה האמינות שלו לעומת ה DSG ?
כרגע בעל איביזה DSG ואין ספק שהקפיצות הפתאומיות בגיר מעצבנות, גם ברובוטי זה ככה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר בטויוטה רציף ולא רובוטי (DSG באיביזה/ אוקטביה הוא רובוטי כפול מצמדים ).  בטויוטה הוא הגיר לגמרי.

ובכלל, כל מה שרשמת עכשיו מצביע על ההתאמה של קורולה סטייש לצרכים שלכם.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עם איביזה איזה מנוע? 

יש אוקטביה סטיישן , באירופה היא מאוד נמכרת, בארץ לא יודע.

גם הדגם הרגיל מאוד שימושי.

יש פורד פוקוס טורבו, יש קיה סיד - היה דיזל ונראה לי שהגיע גם טורבו בנזין. כבר לא מאוד חדשה, נמכרת בעיקר לציי רכב.

טויוטה - אני מתעב את הגיר הרובוטי שלה. זה כנראה בעיה שלי כי עמישראל מאוד אוהב. אבל זה הרכב ההיברידי היחיד סטיישן לדעתי. הגיר שלו רועש תחת עומס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קורולה TS חדשה מהיבואן ?

נדמה לי נשארו שני סטיישנים אחרונים,שניהם עם גיר רובוטי,פוקוס וסיד.

 

עם הסיד יש לי ניסיון כרכב שכור,גרסה שלא רלוונטית לארץ ,אבל בכל זאת סטיישן.

קשה לי להגיד שתא המטען היה מאוד מרווח,היה בסדר לעגלת תינוק ושתי מזוודות בינוניות.

אם להשוות בין הסיד סטיישן לאוקטביה הרגילה,לדעתי הסקודה עדיפה מבחינת מרווח ותא מטען.

 

עריכה אחרונה על ידי bv12
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, KipodYam כתב:

טויוטה - אני מתעב את הגיר הרובוטי שלה

איזה גיר רובוטי יש לקורולה?

בקורולה היה ב2008, כרגע הגיר הוא רציף.

לטעמי קורולה סטיישן זה הרכב בשבילך.

אם תרצה לחסוך יותר תקנה אוריס סטיישן, רכב מעולה וחסכוני, הופסק הייצור ב2019

עריכה אחרונה על ידי המהיר הזהיר

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, טעות כתיב, כמעט כמעט לכל הטויוטות יש גיר רציף.

אני אישית לא אוהב אותו, בכמה מכוניות שונות, בrav4 לא אהבתי אותו וגם בקורולה לא היברידי משנת 2018 נראה לי. הוא מאוד מרעיש תחת עומס, לא יודע אם זה בגלל המנוע או הגיר. מרגיש יחסית איטי ורועש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...