Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוע בהתקנת מצלמת רוורס ברכב


מעבר לפיתרון נפתר ע"י מרק10,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש לי סיאט איביזה 2011 ואני רוצה להתקין מצלמת רוורס באוטו.

ראיתי הרבה סרטונים ואני מבין מה אני צריך לעשות רק שכשפירקת את האורות האחוריים ברכב ראיתי שמגיע לכל הנורות בוקסה כזאת עם שישה כבלים בתוכה בכל מיני צבעים.

 

השאלה שלי היא איך אני יודע איזה כבלים הם ה+- של הנורת רוורס?

מצרף פה גם תמונה ואז הצבעים של הכבלים שיש שם (סה"כ 6).

 

תודה רבה לעונים!

 

1. שחור וירוק
2. חום
3. אפור אדום
4. ירוק כחול
5. שחור אדום
6. אפור לבן

כבל.jpeg

פורסם

תנתק את הקונקטור מהפנס, פתח סוויץ' ושים רוורס בלי להניע. 

 

תבדוק עם נורת ביקורת או רב מודד באיזה חוט קיים 12 וולט כשבדיקה בין החוטים לבין גוף הרכב. 

 

 

פורסם

 

לפני 2 דקות, Buki כתב:

תנתק את הקונקטור מהפנס, פתח סוויץ' ושים רוורס בלי להניע. 

 

תבדוק עם נורת ביקורת או רב מודד באיזה חוט קיים 12 וולט כשבדיקה בין החוטים לבין גוף הרכב. 

כלומר אתה אומר כשאני ברוורס אמור להיות מתח רק לכבלים של הנורת רוורס וכך אדע?

אם כן אז איך רק לדעת מה + ומה -?

 

תודה

פורסם

תוודא שכל האורות כבויים ואז יהיה מתח רק בקו של מנורת רוורס. בבדיקה פלוס ומיניס לא משנים. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

תשים רגל אחת של הרב-מודד/נורת ביקורת על גוף הרכב. כך, כשזה ידלק תדע שהחוט שמצאת הוא הפלוס.

המינוס הוא החוט השחור, ואין צורך לפצוע אותו. אתה יכול להתחבר לכל בורג בשלדה

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

גוף הרכב הכוונה בורג חשוף לא צבוע שמוברג לגוף הרכב.

לפני 16 שעות, אביביזה כתב:

אבל אני צריך לדעת בשביל אחר כך לחבר את המצלמת רוורס והצבעים שם זה לא אדום שחור יש כל מיני

מהצמה של הפנס האחורי אתה לוקח רק את הפלוס של נורת הרוורס, מחבר אותו לקו הזנה פלוס של המצלמה, הצבע שלו רשום בהוראת ההתקנה שמגיעות איתה.

 

כמו כן בחלק מהמכוניות יש אור רוורס רק בפנס אחד, תוודא שאתה עובד על פנס שיש בו אור רוורס.

  • אהבתי 1

 

 

  • פיתרון
פורסם (נערך)
בתאריך 24.3.2023 בשעה 18:48, אביביזה כתב:

אבל אני צריך לדעת בשביל אחר כך לחבר את המצלמת רוורס והצבעים שם זה לא אדום שחור יש כל מיני

 

1. חום=מינוס.

2. ירוק/כחול=פיקוד למנורת רוורס.

3. שחור/לבן=פיקוד למנורת איתות צד שמאל.

4. אפור/לבן=אור ערפל.

5. אפור/שחור=אור אחורי.

6.שחור/אדום=מנורת בלם אחורי.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 2

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 3 שעות, מרק10 כתב:

 

1. חום=מינוס.

2. ירוק/כחול=פיקוד למנורת רוורס.

3. שחור/לבן=פיקוד למנורת איתות צד שמאל.

4. אפור/לבן=אור ערפל.

5. אפור/שחור=אור אחורי.

6.שחור/אדום=מנורת בלם אחורי.

תודה רבה! 

לוודא רק שהבנתי נכון, אז את הפלוס של המצלמת רוורס אני מחבר לירוק ואת המינוס לחום/ לבורג שאין לו צבע?

פורסם
לפני 13 שעות, אביביזה כתב:

תודה רבה! 

לוודא רק שהבנתי נכון, אז את הפלוס של המצלמת רוורס אני מחבר לירוק/כחול ואת המינוס לחום/ לבורג שאין לו צבע ?

 

כן.

שים לב !

בזמן התקנת המצלמה או/גם עבודה על מערכת החשמל של הרכב רצוי להוציא את המפתח מהסווי'ץ.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...