Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני לקראת קנייה של קיה פיקנטו במחיר של כמה אלפים מתחת למחירון.

ק״מ די נמוך (סביבות ה19K)

 

לדברי הבעלים (בחור מבוגר), החליפו לה טמבון בשנה הראשונה לאחר פגיעה במדרכה.

 

עד כמה דבר כזה מוריד ערך לרכב? והאם עדיין כדאי לעשות בדיקה למרות הק״מ הנמוך?

 

תודה!

פורסם

תבקש לראות דו"ח סליקה ואם יש תמונות של הנזק.

וכן כדאי לבצע בדיקה ולבדוק היסטוריית טיפולים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

איזה שנה?

בדיקה זה חובה.

היסטוקית טיפולים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 33 דקות, dorsht כתב:

תבקש לראות דו"ח סליקה ואם יש תמונות של הנזק.

וכן כדאי לבצע בדיקה ולבדוק היסטוריית טיפולים.

אין תמונות של הנזק, אבל הרכב כרגע נראה כמו חדש

 

לפני 26 דקות, yulianx כתב:

איזה שנה?

בדיקה זה חובה.

היסטוקית טיפולים?

2019

מטופל כל 4 אלף ק״מ בערך שזה פעם בשנה

 

חשבתי שאפשר לוותר על בדיקה כי הבחור מבוגר (רופא בכיר) אבל כנראה שאעשה בכל מקרה.

במידה והבדיקה תקינה (חוץ מהפלסטיקה שהוחלפה) - זה ירידת ערך מינורית?

פורסם

בגלל הק"מ מאמין שלא יוריד לך, מה גם שזה שולי א8 זה באמת רק פגוש.

בדיקה חובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, daley כתב:

חשבתי שאפשר לוותר על בדיקה כי הבחור מבוגר (רופא בכיר)

"אוטו מרופא"  זה טיעון שאבד עליו הכלח.

מבין שאתה סומך על היושרה של הרופא,  אבל אם המומחיות שלו איננה בתחום המוטוריקה,

היא לא רלבנטית.

עדיף כבר  "אוטו ממכונאי".

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

לך תדע אולי זה רופא מפנימית א' סוג ב' דרג ג' באזור ד' עד ה' 😀

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

את ההמשך עדיף לא להעלות מע"ג פורום מכובד זה 😀

  • רעיון טוב! 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, dorsht כתב:

תבקש לראות דו"ח סליקה ואם יש תמונות של הנזק.

וכן כדאי לבצע בדיקה ולבדוק היסטוריית טיפולים.

 

לפני 20 שעות, yulianx כתב:

איזה שנה?

בדיקה זה חובה.

היסטוקית טיפולים?

 

לפני 18 שעות, רוןS כתב:

"אוטו מרופא"  זה טיעון שאבד עליו הכלח.

מבין שאתה סומך על היושרה של הרופא,  אבל אם המומחיות שלו איננה בתחום המוטוריקה,

היא לא רלבנטית.

עדיף כבר  "אוטו ממכונאי".

היי, תודה על התשובות!

הוצאתי דו״ח סליקה וראיתי את הדבר הזה (כנראה על הטמבון שהוחלף):

image.png.7063b2cdf22b13dd45fca65b76973667.png

 

אז כן יש ירידת ערך? זה רלוונטי?

עריכה אחרונה על ידי daley
פורסם

פגוש לא עולה 25076 שח

המשמעות היא שהתאונה שהד"ר הבכיר עשה הייתה גדולה יותר ובהתאם גם קיבל ירידת ערך של 6.5%

אני אישית הייתי מתרחק

לא רוצה להתרחק? בדיקה חובה כמו שנאמר לך

לא הייתי קונה ביותר מ5K שח פחות מהמחירון, עדיף כמובן פחות.

בהצלחה

  • אהבתי 1

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

זה לא רק פגוש..

אישית הייתי ממשיך הלאה אלא אם אתה נעול על הרכב, אז תבקש דוח שמאי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 34 דקות, locus כתב:

פגוש לא עולה 25076 שח

המשמעות היא שהתאונה שהד"ר הבכיר עשה הייתה גדולה יותר ובהתאם גם קיבל ירידת ערך של 6.5%

אני אישית הייתי מתרחק

לא רוצה להתרחק? בדיקה חובה כמו שנאמר לך

לא הייתי קונה ביותר מ5K שח פחות מהמחירון, עדיף כמובן פחות.

בהצלחה

 

לפני 2 דקות, yulianx כתב:

זה לא רק פגוש..

אישית הייתי ממשיך הלאה אלא אם אתה נעול על הרכב, אז תבקש דוח שמאי.

המחיר די טוב, בערך 5-6K מתחת למחירון, אבל בהחלט לא באלי להיכנס למיטה חולה וסתם לקחת לבדיקה.

 

אמשיך הלאה כנראה, תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...