Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ערב טוב, 

התקבלו 2 דוחות של עיריית תל אביב, על אותו היום.
האחד על חניה במקום אוסר, (למרות שבצילום רואים שהרכב חונה על אפור) ולא זכור לי שהיה תמרור בכניסה לרחוב - 250 ש״ח.
השני על נסיעה בתחב״צ, אבל בבירור רואים שהרכב נכנס לנתיב לפני פניה ימינה והדוח ניתן לפני צומת - 500 ש״ח.

אני חושב שקיימת עילה לבטל את שניהם.
הבעיה היא שכתוב על המכתבים שהגיעו שהם הודפסו ב17.11, ותאריך ההודעה הוא 17.22.
בפועל המכתבים הגיעו רק היום, והביטול אפשרי 30 יום מיום ההודעה, לפי הכתוב במכתב.

מה אפשר לעשות? מצ״ב כמה תמונות להמחשה.
תודה רבה לעונים.
image.png.d900930eed2bfe5175875a89248e4735.png
 

CleanShot 2023-02-22 at 20.38.30@2x.png

CleanShot 2023-02-22 at 20.38.19@2x.png

עריכה אחרונה על ידי ExtraD

🤔

פורסם

אחד זה דוח על חניה , לא היה דוח על החלון? או גם מבוסס על אכיפה בצילום?

 

השני זה דוח מבוסס על מצלמה?

 

בכל מקרה ה 30 יום הם מיום קבלת ההודעה לידיך, ושניהם היו אמורים להישלח בדואר רשום

 

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בוקר טוב
@Keyser Söze - המכתבים פשוט נחתו בתא הדואר, בלי דואר רשום או שליח עם אסמכתא.
@ישה - לא היה דוח על החלון באותו היום. השני זה רק על מצלמה.

מה ניתן לעשות במידה ולא נשלחו בדואר רשום?
תודה לכם על התגובות ושיהיה אחלה יום! 

🤔

פורסם

מה המועד בו קרו שני האירועים?

 

מוזר שלא הגיעו ברשום או אולי הגיעו ברשום והדוור שילשל אותם לתיבה כך סתם כאילו היו מכתבים רגילים

 

בדוק על המעטפה , צלם לנו את כל ההודעה מחק פרטים אישיים.

 

דרך אגב מהתמונות ששלחת בהודעה הראשונה אני לפחות לא מבין מה אני רואה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

היי,

התאריך של ה״עבירות״ הוא 17.11

התמונות - הראשונה זה הדו״ח על החניה, הרכב פשוט עומד במקביל למדרכה אפורה, כמו שורה שלמה של מכוניות ברחוב הזה.

השניה - ממש לפני הפנייה ימינה בצומת מעבר של הרכב לנתיב תחב״צ כדי כאמור לפני ימינה (רואים את הרכב רק נכנס לנתיב, לא נוסע בו)

ולא, המעטפות נקיות לגמרי ושולשלו לתא הדואר כאילו היו פרסומת לסופר השכונתי.


 

 

🤔

פורסם

לגבי הנת״צ, לא ברור איפה זה היינריך היינה 414. זו לא כתובת קיימת.

לא כתבת לאיזה רחוב פנית, אז קשה למקם ולבדוק. נראה כמו הפניה לבן צבי, היכן שחנית, אבל התמונות מגוגל לא מעודכנות.

בתמונה נראה משהו שיכול להיות חץ לפניה ימינה, אם אכן זה המקרה, ומדובר על חץ לבן, אכן לא ביצעת עבירה.

חזור למקום וצלם. תוכל להשתמש בתחנת האוטובוס (כך פיענחתי) שנראית מאחור כרפרנס למיקום.

 

לגבי החניה, בגוגל מופע תמרור של איסור חניה ועצירה.

אבל:

1. הוא ממוקם בתוך העיקול, אפשר לטעון שקל לפספס

2. יש סימון אדום לבן בכלל הצומת, ניתן לטעון שהפסקתו מבלבלת את הנהג הסביר.

קשה לי להאמין שיקבלו את הטיעונים, על פי החוק היבש החניה שם אסורה. סביר להניח שתצטרך להגיע למשפט, וגם אז הסיכויים לא לטובתך.

image.thumb.png.7139a7c775624415a8d0bdd292893dbd.png

פורסם

תודה על התגובה המפורטת!
לגבי החניה, כנראה שבאמת הסיכוי קלוש. ואפשר לשלם.

לגבי הנתצ, לפי גוגל זאת הכתובת, מחר אחזור לצלם, ואעדכן האם החץ שם לבן.
image.thumb.png.4b71184c72ac563bef1a15b99bc8f59b.png
 

🤔

פורסם (נערך)

גוגל סתם זורק סיכה כשהמספר לא קיים.

האם באמת פנית ימינה מהיינריך היינה לנס לגויים? 

אני הנחתי שפנית לבן צבי, כי שם חנית.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

הכותרות של ההודעה מטרידות.

כתוב: "הודעה לתשלום קנס חוזרת בדואר רגיל מספר xxx".

העדות של פותש על כך שאין מדובר בדואר רשום מחזקת את ההבנה שעיריית תל אביב החליטה לשלוח הודעות לתשלום קנס בדואר רגיל.

אני לא מכיר את הנוהל הזה, ולכאורה לא תקין.

יש למי מחכמי הפורום ידע נוסף בעניין?

פורסם

החוק דורש דואר רשום.

 

אם מדובר באכיפה באמצעות צילום אז נשלח תוך זמן קצר

 

אם מדובר בדוח הדבקה נשלח רק לאחר מעל 90 יום הניתנים לתשלום שוב בדואר רשום.

 

בכל מקרה נכתב כי ניתן להסתכל בסרטון על האכיפה.

 

לכן שאלתי על מועד ביצוע העבירה וציפיתי כי יהיה לפני זמן רב

 

כך או כך שיבדוק פות"ש את הנושא מול העיריה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

נכון, על פי החסדפ מחוייב בדואר רשום.

אלא שלפני מספר שנים הוחלט שדוחות שכאלה יתנהלו באפיק המנהלי ולא הפלילי, לטובת יעילות ולטובת האזרח שלא יאלץ לעמוד בפני הליכים פליליים בגין עבירות "קטנות".

אני תוהה האם עיריית תל אביב בודקת את הגבולות...

בהערת אגב, ישנן כבר פסיקות על כך שמכיוון שהמעבר מהליך פלילי למנהלי נעשה לטובת האזרח, הרי שלא סביר ולא יוכלו שיפגעו זכויותיו (אם זכור לי נכון, בעיקר סביב התיישנות - במנהלי היא אינה תחומה לשנה).

 

השאלה האם מישהו מחכמי הפורום מכיר שינוי גישה של עיריית תל אביב, או אולי אפילו פסיקה ששינתה את מצב הדברים בנושא.

 

@ישה, בדוחות מצויין מועד העבירות - 17.11.22, האחת באיזור 20:00, השנייה באזור 20:30.

 

פותש,

בכל אופן, ומכיוון שהפוטנציאל לטענת התיישנות גבוה, לא הייתי פונה לעירייה לברר, שהרי אז מוכח שעניין קיומם של הדוחות הובא לידיעתך, ולא תוכל עוד לטעות להתיישנות.

עריכה אחרונה על ידי Keyser Söze
פורסם (נערך)

האמת היא שעצם הפרסום בפורום, עם פרטי הדוח ופרטי בעלת הרכב, מסגיר את קבלת הדוח.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, Keyser Söze כתב:

נכון, על פי החסדפ מחוייב בדואר רשום.

אלא שלפני מספר שנים הוחלט שדוחות שכאלה יתנהלו באפיק המנהלי ולא הפלילי, לטובת יעילות ולטובת האזרח שלא יאלץ לעמוד בפני הליכים פליליים בגין עבירות "קטנות".

 

 

@ישה, בדוחות מצויין מועד העבירות - 17.11.22, האחת באיזור 20:00, השנייה באזור 20:30.

 

 

קיסר

 

ראיתי את מועד העבירות בדו"ח  ולכן זה לא עשה לי שכל שכבר קיבל הודעה בדואר אלא אם זה דו"ח על סמך אכיפה מצולמת בקשר לחניה ולא פקח מדביק על החלון לרבות אותה הערה שבכתב שציינת בהודעה קודמת

 

הכל נראה "מסריח"

 

ובאשר  לפלילי או מינהלי

 

מצויין על הדו"ח סעף 228 (א) מהחסד"פ

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...