Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי שלום לכולם פוסט ראשון

מצאתי רכב שממש נראה לי כמו עסקה טובה, סקודה יטי בעלת תבת הילוכים ידנית משנת 2013.

הוא מיד ראשונה, כנראה שהבעלים מאוד אהב אותו, נסע בו מ2013 עד היום. האוטו כבר עבר 270. 

לקראת המכירה הם החליפו ותיקנו מה שיכלו ביניהם מנוע חדש מייבוא, קלאץ' מצבר, ועוד כל מני.

הרכב נראה לא רע בכלל, לא יצא לי לנסוע עליו עדיין, יש לי עד סוף השבוע להחליט אם לבוא לקחת לבדיקה לפני קנייה. וסיבוב על הרכב.

 

1. מה אומרים, רכב עם מנוע חדש בן 3 חודשים, אפילו שעבר הרבה קמ"ש.. העסקה נראת בסדר.

2. לאנשים שהחזיקו ביטי, האם אני אמור לצפות לבעיות חוזרות בקמ האלה?

האם התחזוקה שלו יקרה בכלל? ואם כן כמה אמין? הבנתי שמשאבת המים היא הגורם הכי בעייתי אבל אם מטפלים באופן סדיר ותופסים את הנזילה מוקדם

לא צריך להחליף את כל המשאבת מים ורק חלקים?

 

(בתמונה סקודה יטי שראיתי בקריית גת למכירה, אחרת ממה שאני קונה)

2 skod front.jpg

1 skod back.jpg

 

{שאלת בונוס} !

היטי שפה למעלה2012, יד 09, 150,000 קמ"ש. גיר ידני. גם יד גבוהה וגם המנוע כבר זקן.
האם אפשר להחזיק רכב כזה על הכביש בלי להכנס למוסך כל הזמן?

עריכה אחרונה על ידי Trailblazer
פורסם (נערך)

אם אתה מסתכל על רכבים בני עשר, אז בממוצע הקילומטראז׳ שלהם ממילא צריך להיות 180,000.

 

גיר רגיל הוא פשוט לבדיקה וזול לתיקון, אם הם החליפו למנוע חדש ובגלל שזה יד ראשונה אתה יכול לראות ספר טיפולים מלא ולהתרשם מהמוכר, נשמע ששווה ללכת לראות את הרכב. 

 

מאיפה אתה/הרכב בארץ?

עריכה אחרונה על ידי stx
פורסם

אזור יהודה ושומרון אריאל
כן זה גם מה שאני חשבתי. אבל בק''מ גבוה כדאי להקפיד על טיפול כל 15 אלף ואפילו לבקר לפני כשאפשר.

זה שומר על הרכב ועולה על הבעיות מוקדם אבל יש בעיות עקשניות במיוחד שחוזרות לעיתים תכופות והן הופכות בסוף לסיפור לא זול.

פורסם

לא הייתי ממליץ,קח בחשבון שרכב זה לא רק מנוע וגיר וכנראה שכל הרכב כבר עייף.

אלא אם כן מדובר במחיר ממש משתלם שכדאי לך ויהיה לך לצד למקרה של תקלה גדולה כלשהיא.

בכל מקרה בדוק היסטוריית טיפולים.

פורסם

אין דבר כזה מנוע חדש, מנוע חדש עולה יותר מהרכב עצמו.

 

כשכתוב מנוע חדש, הכוונה ששמו מנוע משומש מרכב אחר שלא יודעו כמה ק"מ עשה. כשכתוב מנוע מיובא הכוונה מנוע מפירוק מחו"ל.

אין שום יתרון בזה על פני רכב שלא הוחלף בו מנוע. זה אוטו עם 270 אלף ק"מ. 

המנוע המשומש ששמו אולי עשה פחות, אולי 150 או 180 אבל אין לך שום דרך לברר את זה. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...