Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים..

אני מעוניין לרכוש פאג׳רו קצר לשימוש יום יומי לעבודה (קצת העמסה ונסיעות בתוך העיר).

יש תקציב לפגרו קצר שנה 2002.

איך השנתונים האלה של הפאג׳רו?

300-350 אלף קילומטר, תקין?

איך הוא מבחינת תחזוקה? דלק? 

יעבוד כ4-5 שעות יומי ופעמיים שטח בחודש.

האם הבחירה כדאית? אלטרנטיבות?

פורסם

אף אחד לא יתחייב על אמינות של רכב בן 20 עם מעל 300 אלף קמ.

בזמנו היה נחשב רכב מוצלח ואמין, הרבה עבר מאז.

 

מציע להתמקד בעיקר באופן שבו הרכב הוחזק, שגרת טיפולים, איכות חלפים וכו.

קח בחשבון שאם ילך חלק יקר (טורבו/משאבת סולר/אינג'קטורים), אתה תפרד מסכום בן 4 ספרות של שקלים.

 

נקודה נוספת- שילוב של רכב מיושן לטיולי שטח המשמש גם לרכב עבודה עלול להיות מסוכן, לעיתים אחרי טיולים הרכב לא יהיה כשיר לעבודה למחרת.

פורסם

בחריג אחד, נשמע לי רעיון רע להתבסס על רכב שטח מזדקן לבילוי בסופ"ש וכרכב עבודה לפרנסה במהלך השבוע.

החריג זה טנדר קשוח, אבל טנדר בתוך העיר זה עונש.

בתאוריה פג'ארו ושות' אלו מנועי דיזל שבאחזקה טובה ונכונה יעשו גם חצי מליון ק"מ ויותר. בפועל, אין כמעט כאלה בשוק. מתישהו כמעט כולם עוברים לתחזוקת שבר, מלשון "נשברתי".

תביא בחשבון שחלפים ותיקונים לרכב שפעם היה יוקרה זה עדיין במחירי יוקר. ושרכב שטח גם כך עולה לתחזק כפול ויותר מרכב רגיל. 

לעבודת העמסה וחלוקה קח רכב נורמלי כמו ברלינגו שתוכל לסמוך עליו.

רכב לכייף תפתח שרשור נפרד. איזה שטח? כמה נוסעים? מה התקציב? לא כהרי פגארו מזדקנת כהרי ג'ימני רענן.  

 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

נראה לי כרעיון לא מוצלח לשימושים שתיארת. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני לא יודע מה המחיר של פאגרו 2002..

אבל לדעתי עדיף לך להתפשר על רכב כמו דאציה דאסטר שיהיה סבבה בשטח וחזק בלסחוב דברים, וכך תוכל להביא שנתון גבוה בהרבה.

אם נניח התקציב 40, תוכל להביא. סביב 2015.

זה דעתי. 

בהצלחה

  • רעיון טוב! 2

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
בתאריך 8.1.2023 בשעה 11:37, o.r כתב:

אף אחד לא יתחייב על אמינות של רכב בן 20 עם מעל 300 אלף קמ.

בזמנו היה נחשב רכב מוצלח ואמין, הרבה עבר מאז.

 

מציע להתמקד בעיקר באופן שבו הרכב הוחזק, שגרת טיפולים, איכות חלפים וכו.

קח בחשבון שאם ילך חלק יקר (טורבו/משאבת סולר/אינג'קטורים), אתה תפרד מסכום בן 4 ספרות של שקלים.

 

נקודה נוספת- שילוב של רכב מיושן לטיולי שטח המשמש גם לרכב עבודה עלול להיות מסוכן, לעיתים אחרי טיולים הרכב לא יהיה כשיר לעבודה למחרת.

 

לפני 16 שעות, Jack457 כתב:

בחריג אחד, נשמע לי רעיון רע להתבסס על רכב שטח מזדקן לבילוי בסופ"ש וכרכב עבודה לפרנסה במהלך השבוע.

החריג זה טנדר קשוח, אבל טנדר בתוך העיר זה עונש.

בתאוריה פג'ארו ושות' אלו מנועי דיזל שבאחזקה טובה ונכונה יעשו גם חצי מליון ק"מ ויותר. בפועל, אין כמעט כאלה בשוק. מתישהו כמעט כולם עוברים לתחזוקת שבר, מלשון "נשברתי".

תביא בחשבון שחלפים ותיקונים לרכב שפעם היה יוקרה זה עדיין במחירי יוקר. ושרכב שטח גם כך עולה לתחזק כפול ויותר מרכב רגיל. 

לעבודת העמסה וחלוקה קח רכב נורמלי כמו ברלינגו שתוכל לסמוך עליו.

רכב לכייף תפתח שרשור נפרד. איזה שטח? כמה נוסעים? מה התקציב? לא כהרי פגארו מזדקנת כהרי ג'ימני רענן.  

 

 

לפני 12 שעות, discoTD5 כתב:

נראה לי כרעיון לא מוצלח לשימושים שתיארת. 

 

לפני 11 שעות, המהיר הזהיר כתב:

אני לא יודע מה המחיר של פאגרו 2002..

אבל לדעתי עדיף לך להתפשר על רכב כמו דאציה דאסטר שיהיה סבבה בשטח וחזק בלסחוב דברים, וכך תוכל להביא שנתון גבוה בהרבה.

אם נניח התקציב 40, תוכל להביא. סביב 2015.

זה דעתי. 

בהצלחה

קודם כל תודה על המענה חברים.

חשוב לי לצייון שהעבודה היא במהלך הלילה (לא תחת השמש)

העבודה בערך כ4-5 שעות לא יותר

העמסה של 300 קילו בערך על נגררת ופיזור ברחבי העיר.

 

כאילו זאת לא ממש עבודה סזיפית של 8-10 שעות רצוף. הנסיעה תהיה עדינה טורים נמוכים תמיד.

 

עם זאת, ואם הגיפ מטופל היטב (לוקח לבדיקה במוסך) לקחת? 

יציאות השטח יהיו לא ממש אקסטרים, יותר שבילים וכו׳ לא יהיה טיפוס סלעים או משהו קיצוני.

חוץ מ4-5 שעות האלה ביום יום הגיפ לא יסע הרבה, קילומטרים בודדים..

פורסם

כמה שאתה תיסע כבר לא משנה, משנה כמה נסעו בו לפניך.

נשמע שממש בא לך על הפג'ארו. אי אפשר להתווכח עם הלב. אבל תבין שאתה נכנס כאן לסיכונים ובוודאות להוצאות לא מתוכננות. רכב בן 21 שנה, שני טסטים בשנה, מי יודע מה התעללו בו -- ואתה תשלם את החשבון של כל הידיים שחלבו לו את הנשמה והתקמצנו בתחזוקה.

אם רכב לכיף ואפילו דיילי עושה לך צרות, מקסימום אתה מעמיד אותו עד שיש לך כסף לתקן, להחליף, לטפל, ונוסע באוטובוסים. רכב לעבודה צריך להיות תקין תמיד. מה תגיד ללקוחות, שאין לך עכשיו 4000 ש"ח לאינג'קטורים? שהרכב לא עובר בדיקת זיהום אוויר?

  • אהבתי 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אני מבין את החלום שלך,

כמוך כמוני, בעלים של דאסטר שחולם על פאגרו' ארוכה,

כי פאגרו זה משהו אחר (הלואי ל"ק אבל זה ממש חלום רחוק),

מי שלא חולם לא מבין את התשוקה שלך,

מבין אותך אחי, השאלה אם ללכת עם הרגש או עם השכל,

לשיקולך.

  • אהבתי 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
בתאריך 9.1.2023 בשעה 15:13, המהיר הזהיר כתב:

בשביל שבילים פעם ב..

ולסחוב 300 קג בנגררת

לא ממש צריך פאגרו.

כל גיפון יעשה את זה.

אם אתה רוצה פאגרו בשביל הנשמה, זה משהו אחר...

 

בתאריך 9.1.2023 בשעה 18:09, Jack457 כתב:

כמה שאתה תיסע כבר לא משנה, משנה כמה נסעו בו לפניך.

נשמע שממש בא לך על הפג'ארו. אי אפשר להתווכח עם הלב. אבל תבין שאתה נכנס כאן לסיכונים ובוודאות להוצאות לא מתוכננות. רכב בן 21 שנה, שני טסטים בשנה, מי יודע מה התעללו בו -- ואתה תשלם את החשבון של כל הידיים שחלבו לו את הנשמה והתקמצנו בתחזוקה.

אם רכב לכיף ואפילו דיילי עושה לך צרות, מקסימום אתה מעמיד אותו עד שיש לך כסף לתקן, להחליף, לטפל, ונוסע באוטובוסים. רכב לעבודה צריך להיות תקין תמיד. מה תגיד ללקוחות, שאין לך עכשיו 4000 ש"ח לאינג'קטורים? שהרכב לא עובר בדיקת זיהום אוויר?

 

לפני 23 שעות, WE988244 כתב:

אני מבין את החלום שלך,

כמוך כמוני, בעלים של דאסטר שחולם על פאגרו' ארוכה,

כי פאגרו זה משהו אחר (הלואי ל"ק אבל זה ממש חלום רחוק),

מי שלא חולם לא מבין את התשוקה שלך,

מבין אותך אחי, השאלה אם ללכת עם הרגש או עם השכל,

לשיקולך.

ריסקתם אותי :)

 

אלטרנטיבה חברים? 

חשוב לי שיהיה לפחות גיפ קצר 

 

טיריוס? 😧

פורסם
לפני 8 שעות, WE988244 כתב:

דאסטר דיזל 4X4

 

לפני 5 שעות, המהיר הזהיר כתב:

ידני בא בחשבון?

מה התקציב?

הדסטר ממש מכוערת 

ידני אפשרי!

פורסם

מכוערות, זה טעם אישי,

מבחינת חיסכון בדלק, ביצועים, היא הכי הרבה שתקבל מבחינת שנתון וקילומטרז נמוך בתקציב שלך,

אבל על טעם וריח אין להתוכח.

  • אהבתי 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 24 דקות, WE988244 כתב:

מכוערות, זה טעם אישי,

מבחינת חיסכון בדלק, ביצועים, היא הכי הרבה שתקבל מבחינת שנתון וקילומטרז נמוך בתקציב שלך,

אבל על טעם וריח אין להתוכח.

צודק. מוכן להתפשר.

ראיתי שהמחיר ממש אטרקביטי, מצידי אסע על דאסטר כתומה! 

איזה דגם לחפש, ראיתי שיש כמה? איזה מנוע?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...