Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום פורסמה כתבה על בעיות במנועים אטמוספרים 2.0 ו2.4 של קיה ויונדאי.

רציתי לברר האם המנוע 2.0 156כס שמותקן בקיה ספורטאג החדש 2022 ונמכר עכשיו, זה אותו מנוע בעייתי או גרסא אחרת ללא הבעיות המוזכרות בכתבה?

https://thecar.co.il/האם-מנועי-ה-2-4-ליטר-של-יונדאי-וקיה-מתפגרי/

 

תודה מראש!

 

פורסם (נערך)

אם הבנתי נכון, אז זה לא אותו מנוע

בתביעה בארה"ב מדובר על מנוע THETA II עם הזרקה ישירה, כאשר בדגם 2 ליטר זה מנוע קוד G4KA.

מאידך, בספורטאג החדש זה מנוע smarstream  עם הזרקת דלק רב-נקודתית (MPI), כנראה קוד  G4NJ/G4NL

 

אני מצרף קישורים רלוונטים :

מידע שקיה-ארה"ב מפרסמת לגבי התביעה (ראה סעיף 6) :

https://www.kiaenginesettlement.com/Home/FAQ

 

מידע בוקיפדיה לגבי מנועי THETA :

https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Theta_engine

 

מידע בוקיפדיה לגבי מנועי smartstream :

https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Smartstream_engine#Smartstream_G2.0_(G4NJ/G4NL/G4NM/G4NS)

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם

זה לא חדש,

התלונות אכן היו במנועי Theta II,

מנועי 2.4 אטמוספיריים, ומנוע 2.0 ליטר היברידיים, ולא האטמוספיריים שנמכרים בארץ שאיתם אין שום בעיה נכון לכרגע, גם הדגם היוצא דגם מנוע G4NA שאיתו גם אין תלונות.

 

פורסם

לגבי המנועים ההיברידים, של יונדאי, הם כן נמכרים בארץ, לא זוכר מי מהם חולקים עם קיה את אותם מנועים, ויש להם בעיה של זליגת שמן מנוע לתא הבעירה מה שהורס את המנוע. לפני כחצי שנה התלבטתי אם לקנות יונדאי היברידי, המוסכניק אמר לי לא להתקרב המנועים שלהם נהרסים אחרי 30 אלף ק"מ.. כמה חודשים אחרי יצאה כתבה בארץ על אנשים שכבר החליפו 5 מנועים היברידים וגם בחו" ל יש נגדם תביעה ייצוגית, הם כמובן מתנערים מאחריות. 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

נתקלתי בזה בעיקר בסונטה ולמיטב זכרוני יש לה מנוע Theta II קוד מנוע לפי ויקיפדיה: G4KD יש הכחשה של יונדאי העולמית בעניין ,בארה"ב מתחילה להיות תזוזה בעניין בארץ כולנו יודעים....

×
×
  • תוכן חדש...