Jump to content

Pompon

  • פרסום הודעות

    126
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות Pompon

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

1,327 צפו בפרופיל
  1. אצלך גם יש רעידות בוקר? מצרף קישור לסרטון שעשיתי, שימו לב איך המחוגה של הסלד לא יציבה. בנוסף יש גם רעש כמו של שאיבה חזקה של אוויר. https://drive.google.com/file/d/1KooQ40DmhVKBfABX6ODrwKc6PWdItkvs/view?usp=drivesdk
  2. בעידן שלנו זה כבר מאוד נדיר להגיע ל boot loop אם אתה משתמש בתוכנה רשמית של היצרן, ולא איזה משהו פרוץ. בנוסף, איך בדיוק זכית לעדכון? מה מילת הקסם שצריך להגיד להם? כי בבקשה לא עבד לי.
  3. גם אני הייתי שם לפני כמה זמן, יותר בקשר לשדרוג מחשב רכב. גם סירוב, טענו ש"לא קופץ" להם עדכון. לך תסביר להם שיש עדכונים בשוטף והם מתקנים כל מיני התנהגויות של המנוע ולא בהכרח "קופצים" כמו בריקול.. בתור איש מחשבים, אם אני אתייחס אליהם כמו שהם מתייחסים ללקוחות, אניח שכנראה זה כמו שמישהו פה אמר, הם מפחדים ממחשבים וכנראה אין להם מושג מה הם עושים.. לגבי המולטימדיה בסוף שדרגתי לבד... מזל שלפחות את זה פגו העולמית נותנת בקלות ואנחנו לא נתונים לחסדי המוסכים. ככל הנראה אצטרך לכתוב לפגו העולמית בנוגע לעדכונים שיצאו לדגם שלי ומה עושים.. 😕
  4. הייתי במוסך אורן, הוא בדק את הרכב ואמר שזה לא שרשרת טיימינג. אלא צריך לשדרג גרסת מחשב לרכב. הבעיה היא שאף אחד לא רוצה לעשות לי את זה.... מישהו מכיר מקום שלא מפחד מעדכוני תוכנה? את הרעידות שאני מדבר עליהם מרגישים אפילו בכיסא כאילו איזה ילד מעצבן בועט לך מאחורה. אני עדיין מסרב להאמין שככה פג'ו הוציאה את הדגם הזה.. אני אנסה להסתכל, אם היה משהו מנותק לחלוטין בטח הייתי רואה. יהיה לי קשה לאבחן משהו שלא סגור הרמטית
  5. נראה שאתה מכיר את התופעה? שים לב, רשמתי שהלכתי למוסך מורשה. אתה מכיר את הפתרון הזה? אשמח אם תוכל להרחיב..
  6. כן הייתי מוכן לשלם להם כסף על העדכון.. אני חושב שאם יש טכנולוגיה חדשה ברכב שלהם הם בתור מוסך מורשה צריכים להכיר אותה ולדעת איך להתמודד איתה . כמו שהם צריכים להכיר את ה "באגים" של המנוע באוטו הם צריכים להכיר את ה "באגים" של המערכות האחרות. להשאר מעודכנים ולהיות מקצועיים. לדעתי, חוסר ידע = חוסר מקצועיות.
  7. השאלה האם זה בגלל סיבה מוצדקת או לא... מאכזב מאוד.. 😕
  8. מה ההבדל בין מוסך מורשה למוסך מרכזי? כי הייתי כבר במוסך מורשה אחד.. אמרו שזה רעידות שקשורות לממיר כמו שאמרת, ולא שדרגו גירסה או משהו. אמרו שמשדרגים רק אם יש ריקול ואין להם מה לשדרג... נשמע שאתה מכיר את הבעיה די טוב, אולי אתה יכול להמליץ על מקום שכן יפתרו את הבעיה? אפילו בפרטי? תודה.
  9. צודק! אכן 2017, הייתי במורשה אחד, ועם עוד אחד דיברתי בטלפון. במורשה שהייתי אכן אמרו לי שזה קשור לחימום של הממיר הקטליטי( שעדיין לא יצא לי לקרוא מה זה.. כל הטורבו וזה חדש לי..). נשמע לי מוזר שככה ייצרו את הרכב, אשמח אם תוכל להרחיב, אם זה תקין, או אם פתרו את זה, תודה. 2017, 20000 קילומטר.
  10. תודה. הייתי אצלו, אמר שלדעתו צריך לשדרג גירסה במחשב רכב אבל רק מורשה יכול לעשות את זה ואף מורשה לא רוצה לעשות את זה... כי הם לא רואים בעיות במחשב..
  11. יש לי רעידות ממש חזקות בהתנעת בוקר, לקחתי למוסך מורשה, השארתי ללילה, בבוקר אמרו שלא מצאו משהו לא בסדר בקריאות מחשב ושהרעידות האלו תקינות. בנוסף יש רעידות ממש חלשות ב IDLE כל כמה שניות 3 או 4, החלפת פלאגים לא עזרה... לא מסכימים לשדרג תוכנה במחשב רכב (לא יודע למה... מישהו יודע) בוצע ברכב ריקול והחליפו צינורות דלק לפני שנתיים בערך. לאור העובדה שהמוסך טוען שזה תקין, עוד מישהו חווה את הרעידות של הבוקר? נשמע לי מוזר שככה פג'ו בונה רכבים.. במידה וזה לא תקין יש למישהו מוסך מומלץ במרכז שלא מפחד להתעסק עם הרכב הזה מעבר למה שהמחשב פולט?
  12. מה הקטע כבר שני מוסכים שאני מתקשר אליהם לבקש עדכון מולטימדיה לא מסכימים לעדכן.. "אם עובד או אין הודעה של ריקול אנחנו לא מעדכנים". מה כואב להם? בבקשה הסבר? מישהו מכיר מוסך מורשה שכן מסכים לשדרג גירסת מולטימדיה? אותו דבר עם המחשב רכב אבל זה כבר סיפור אחר.
×
×
  • Create New...