Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק שאלה שמשום מה לא נשאלה עדיין. האם תהיה התחיבות (חוזית) למספר מינימלי של שעות כל חודש למשך תקופה?

אחרת יכולות להיווצר סיטואציות לא נעימות כגון העסקה רק בזמן הצורך ובשאר הזמן תחכה על חשבונך...

  • אהבתי 2
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

בעבודה מול "לקוח" יחיד שמוציאים לו חשבונית אחת בחודש, עם מעט מאוד הוצאות מוכרות ובלי הוצאות על חומרי גלם, מלאי וכו', המנהלות הן באמת כלום ושום דבר. שעתיים בחודש  + קצת התעסקות עם רו"ח פעם בשנה. לא חושב שזה משמעותי להחלטה.

 

אני גם לא אופטימי במיוחד לגבי המהלך מהסיבות שכבר פורטו כאן, פחות עניין של הכסף ויותר של הסיטואציה מסביב - אבל צריך להציג את זה בצורה מציאותית.

חזיר דיזל

פורסם
לפני שעה, אליעזר כתב:

נושא שמאוד חשוב לי כעת משפחתית - כלכלית, זה העלאת הנטו. וכמובן מבלי להפסיד לטווח ארוך או בראייה רחבה.

 

 

כדי להבין מה עלות השכר שלך למעסיק אני ממליץ להיוועץ עם חשב שכר ולא עם רואה חשבון. רואי חשבון חושבים שהם מבינים בשכר, אבל זה מקצוע אחר. זה בטח כדאי אם המשכורת שלך מורכבת.

 

בשכר יש הפרשות עם הטבות מס, שאתה תאבד כקבלן (אני לא יודע מה דינן של הפרשות אלו לעצמאי, בשביל זה צריך... רו״ח. מה שכן, אם תשתמש בכסף הזה תאבד את הפטור ממס שהיית מקבל עליו)

 

לפני שעה, אליעזר כתב:
  • ההצעה הזו באה מהחברה בעקבות ניסיון של החברה לשמר אותי.

 

 

אולי זו חברה גדולה שרגילה לקבל גם שירותי קבלן, אבל זה מהלך שאולי יחסוך להם להגדיל לך את הנטו (ישלמו לך את אותה עלות כוללת), אבל חושף אותם מבחינות אחרות. אני מבין שאתה לא הולך לתבוע אותם, אבל דברים משתנים, בוסים באים והולכים ונסיבות משתנות.

מחר ישחררו אותך כקבלן מהיום למחר, ואז אולי אתה כן תתבע אותם... לך תדע. כשיש משפחה להאכיל יש פחות סנטימנטים למקום עבודה שנפטר ממך, גם אם הלך לקראתך מקודם.

 

לפני שעה, אליעזר כתב:
  • אני מחפש את הערך המדיד, להשוות סכום לסכום, והשאלה שלי זה איך מחשבים את זה. 
  •  

 

שוב - תבדוק עם חשב שכר.

אם יש לך משכורת מורכבת, אז עם חשב שכר שיש לו ניסיון עם זה.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 19 שעות, tzahico כתב:

שים שניה את הכסף בצד - האם ברגע שתעבוד בתור עצמאי, יש לך אפשרות לעבוד במקביל אצל מעסיקים אחרים \ מתחרים שלו?  האם אתה יכול להעסיק אנשים תחתיך שיעשו את העבודה עבורך?

 

אם התשובה היא לא - אני אישית הייתי מוותר על ההצעה, אלא אם כן מדובר בתוספת משמעותית מאוד בנטו.

 

בדיוק זה.

ההצעה לבדה - לא משתלמת לך. 

הפער בכסף לא מספיק מה גם שהסיכון לחלוטין עובר אליך, אתה למעשה הופך לספק שלו וכספק הוא יכול להיפטר ממך מהרגע להרגע.

 

אם אתה מעריך שתוכל לעבוד גם עבור לקוחות נוספים (וגם תוכל לעמוד בעומס השעות) אז תעשה את זה.

זאת דעתי

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 27 דקות, yuvalganim כתב:

הפער בכסף לא מספיק מה גם שהסיכון לחלוטין עובר אליך, אתה למעשה הופך לספק שלו וכספק הוא יכול להיפטר ממך מהרגע להרגע.

 

רק הערה: כספק הוא יכול לחתום על חוזה שנותן לו תקופה של הודעה מוקדמת, כזו או אחרת, אולי מאפשר פיצוי מסויים על רקע הפסקת ההתקשרות וכו׳.

אם כי צריך לזכור שלתבוע כעובד הרבה יותר קל מאשר לתבוע כספק...

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 3 שעות, falou כתב:

דרך אגב, בגלל שמדובר בסכומים גדולים, שווה לתבוע, בטח כשמדובר בבית הדין לעבודה, שנוטה לצדד בעובדים

מכיר מקרוב דוגמה למקרה שמתאר פאלו - עובדים בחצאי/שליש משרה למיניהם עם אישור ניכוי ממס, אחרי כמה חודשים של עבודה בתצורה הזאת בית המשפט הכיר ביחסי עובד-מעביד ודרש מהמעביד את כל ההפרשות מהיום הראשון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...