Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שווה לקנות ב35?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הונדה ג׳אז היברידית 2014 מזוג פנסיונרים בני 84, 62 אלף קמ, כל הרכב מסביב דפיקות פח קטנות ושריטות, ויש ברצפת הרכב סמוך לפגוש מאחורה קימוט קטן, ומקדימה בקורת רוחב בחלק שמחובר בברגים (משמע לא גוף הרכב ממש - אפשר להחליף)

הם קנו אותה מליסינג 0 ק״מ, טופל במוסך מורשה בשלוש שנים הראשונות ואז כל שנה לפני הטסט במוסך אחר, המנוע כמו חדש, כנ״ל הגיר, והשלדה לא פגועה… 

לא מצליח לחשב את המחירון, הם טוענים שהם נחשבים יד 00 ואז המחירון 47.5, והם מורידים על הפגיעות פח, על הקורת רוחב, על הקימוט ברצפת הרכב מאחורה, על זה שעוד חודש טסט, על זה שצריך לעבור טיפול, על העברת בעלות, וכו׳ ל35. הרכב נוסע טוב, בדקתי במוסך בדיקה ממוחשבת והלכתי למכונאי שאני מכיר, אמר לי שכדאי… מה אתם חושבים? זה יצא אחרי חידוש רשיון, העברת בעלות, טסט וטיפול 38.

כדאי?

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם

הבעלים חיים בסרט.

 

המחירון הבסיסי של הרכב ה וא 42500. אחרי ההורדות בגין ליסינג 0 ותוספת עבור קילומטראז' המחירון הוא 40577 ש"ח.

 

קמט ברצפה הוא פגיעה משמעותית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הם לא נחשבים יד 00,
יש בלוי יצחק סעיף מיוחד לרכב שנקנה במסגרת 0 ק' ויש הפחתה,
יש גם פגיעת שילדה, משמע הורדה משמעותית מהמחירון,
לטעמי 35K (בהנחה ומחירון באיזור ה40K) כאשר יש טסט, טיפול + פחחות זה מחיר מופרז...

פורסם

אתם מגיבים פה דברים נכונים אבל בתמונה הגדולה - יש פה רכב מבוקש, חסכוני, אמין, עשה אחזקה כל שנה לפני הטסט ועם קילומטראז׳ נמוך.

הסבא והסבתא דפקו לו את החיים אבל הכל בר תיקון, קימוט בתא מטען וקורת רוחב קדמית זה תאונות אבל זה יכול לקרות ממש בקלות.

אם אפשר להוריד עוד איזה אלפיים אז לך על זה, שים אותה אצל איזה עבד באריאל וזהו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

לפני שלוש שנים ב2019 קנינו ג׳אז לאחי שנת 2014 עם 175 אלף קמ ב35 אלף שקל, היום האוטו כבר עם 198 אלף קמ ונוסע נהדר בלי שום תקלות.

אמינות מובטחת, לגבי המחיר עם הסחרור בשוק קשה לי להגיד על כדאיות העסקה.

עריכה אחרונה על ידי תחבצ
פורסם

לפני 5 שנים (!) חבר קנה ג'אז היברידית 2012 יד שנייה (ראשונה ליסינג אצל אותו בן אדם, עם הוכחות כתובות) שהיו עליה 90 אלף ק"מ כזכור לי. היום הרכב עם 150 אלף קמ, בדיוק ביצעתי לו טיפול שנתי וטסט. הרכב נרכש ב40 אלף שקל (רכב בן 5 בזמנו, כן?)

היום הוא עדיין שווה סביב ה30 אלף שקלים, לא הייתה לו תקלה אחת בין טיפול לטיפול מלבד יוניט אור בלם שעלה כ120 שקלים.

מה אני אומר פה?

שמחירי השוק קצת עלו, ועבר הזמן שקונים סופר מיני יפנית בת 5 ב40 אלף שקל. אבל מדובר בדגם מוצלח מאוד, שעושה 1 ל15-16, מרווח, נוח, אמין בטירוף וישרת אותך עוד עשור בכיף.

לדעתי מדובר בעסקה לא רעה.

פורסם

אני לא בטוח שהייתי ממהר לקנות רכב היברידי בן 8 ללא אחריות על הסוללה. עוד במיוחד שבג'אז הגירסא ההיברידית לא באמת חסכונית בהרבה מהבנזין. 

אתה מעסק פה עם סיכון שיכול לנשוך אותך ב-8-10 אלף שקל. 

 

בלי קשר, לא שזה כזה משמעותי אבל עדיין מעצבן, ברכב הזה מחליפים כול 30 אלף או שנתיים שמן גיר. ובמורשה - זה יקר. 

פורסם

האמת שההחלפה של השמן גיר שם ממש מגוחכת ולא צריך יותר מסט כלים פשוט וקצת שכל להחליף. פותחים פלסטיק בצד הגלגל, ראצט 3 שמיניות, וממלאים דרך המדיד מלמעלה. 

פורסם

VFM - ההורדה במחיר עצמה בתנאי השוק נראית לי סבירה וממה שאתה מתאר הרכב טוב והמחיר בסדר. אז תוכל להמשיך להתרוצץ בין הלוחות עוד חודש ולחסוך אלפיים או שלא. 62K שננהגו היטב זה באמת מעט.

 

לא בטוח שכאן המקום להתעלק, אבל מה באמת קורה להיברידיות מזדקנות? ביחס לג'אז אישית אף פעם לא הבנתי את הצורך בדגם הזה. המנוע החשמלי קטן ותורם מעט (במקור 40 כ"ס אאל"ט), וכל הבלגן הזה של שני מנועים + סוללה בשביל רכב שגם בגרסת ICE מלאה הוא החסכני בסגמנט - לא ברור לי.

 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
בתאריך 17.11.2022 בשעה 17:04, zvit כתב:

הבעלים חיים בסרט.

 

המחירון הבסיסי של הרכב ה וא 42500. אחרי ההורדות בגין ליסינג 0 ותוספת עבור קילומטראז' המחירון הוא 40577 ש"ח.

 

קמט ברצפה הוא פגיעה משמעותית.

 

בתאריך 17.11.2022 בשעה 17:06, Moshe c כתב:

אם לא מפריע לך המצב החיצוני של הרכב, כי צביעה כללית טובה תעלה סכום שלא שווה את ההשקעה, הייתי חוטף. 

 

בתאריך 17.11.2022 בשעה 17:28, om2 כתב:

בהתחשבות במצב השוק,

ובמידה והרכב נבדק ונמצא תקין

35 אש"ח זהו מחיר הוגן לשני הצדדים עבור רכב כזה

 

 

 

בתאריך 17.11.2022 בשעה 18:31, llaavvii כתב:

הם לא נחשבים יד 00,
יש בלוי יצחק סעיף מיוחד לרכב שנקנה במסגרת 0 ק' ויש הפחתה,
יש גם פגיעת שילדה, משמע הורדה משמעותית מהמחירון,
לטעמי 35K (בהנחה ומחירון באיזור ה40K) כאשר יש טסט, טיפול + פחחות זה מחיר מופרז...

 

בתאריך 18.11.2022 בשעה 08:42, GABIUBOGI כתב:

אתם מגיבים פה דברים נכונים אבל בתמונה הגדולה - יש פה רכב מבוקש, חסכוני, אמין, עשה אחזקה כל שנה לפני הטסט ועם קילומטראז׳ נמוך.

הסבא והסבתא דפקו לו את החיים אבל הכל בר תיקון, קימוט בתא מטען וקורת רוחב קדמית זה תאונות אבל זה יכול לקרות ממש בקלות.

אם אפשר להוריד עוד איזה אלפיים אז לך על זה, שים אותה אצל איזה עבד באריאל וזהו.

 

בתאריך 18.11.2022 בשעה 10:46, תחבצ כתב:

לפני שלוש שנים ב2019 קנינו ג׳אז לאחי שנת 2014 עם 175 אלף קמ ב35 אלף שקל, היום האוטו כבר עם 198 אלף קמ ונוסע נהדר בלי שום תקלות.

אמינות מובטחת, לגבי המחיר עם הסחרור בשוק קשה לי להגיד על כדאיות העסקה.

 

בתאריך 18.11.2022 בשעה 10:52, EliC25 כתב:

לפני 5 שנים (!) חבר קנה ג'אז היברידית 2012 יד שנייה (ראשונה ליסינג אצל אותו בן אדם, עם הוכחות כתובות) שהיו עליה 90 אלף ק"מ כזכור לי. היום הרכב עם 150 אלף קמ, בדיוק ביצעתי לו טיפול שנתי וטסט. הרכב נרכש ב40 אלף שקל (רכב בן 5 בזמנו, כן?)

היום הוא עדיין שווה סביב ה30 אלף שקלים, לא הייתה לו תקלה אחת בין טיפול לטיפול מלבד יוניט אור בלם שעלה כ120 שקלים.

מה אני אומר פה?

שמחירי השוק קצת עלו, ועבר הזמן שקונים סופר מיני יפנית בת 5 ב40 אלף שקל. אבל מדובר בדגם מוצלח מאוד, שעושה 1 ל15-16, מרווח, נוח, אמין בטירוף וישרת אותך עוד עשור בכיף.

לדעתי מדובר בעסקה לא רעה.

 

בתאריך 18.11.2022 בשעה 12:46, davemustaine87 כתב:

אני לא בטוח שהייתי ממהר לקנות רכב היברידי בן 8 ללא אחריות על הסוללה. עוד במיוחד שבג'אז הגירסא ההיברידית לא באמת חסכונית בהרבה מהבנזין. 

אתה מעסק פה עם סיכון שיכול לנשוך אותך ב-8-10 אלף שקל. 

 

בלי קשר, לא שזה כזה משמעותי אבל עדיין מעצבן, ברכב הזה מחליפים כול 30 אלף או שנתיים שמן גיר. ובמורשה - זה יקר. 

 

בתאריך 18.11.2022 בשעה 13:22, EliC25 כתב:

האמת שההחלפה של השמן גיר שם ממש מגוחכת ולא צריך יותר מסט כלים פשוט וקצת שכל להחליף. פותחים פלסטיק בצד הגלגל, ראצט 3 שמיניות, וממלאים דרך המדיד מלמעלה. 

 

לפני 16 שעות, outnex כתב:

כמה קמ?
בפורום מוכרים רכב שמור וחדש יותר בשנתיים בכמעט כפול ממה שהציעו לך.

 

לפני 11 שעות, EliC25 כתב:

אבל זה דגם אחר

 

לפני 8 שעות, Jack457 כתב:

VFM - ההורדה במחיר עצמה בתנאי השוק נראית לי סבירה וממה שאתה מתאר הרכב טוב והמחיר בסדר. אז תוכל להמשיך להתרוצץ בין הלוחות עוד חודש ולחסוך אלפיים או שלא. 62K שננהגו היטב זה באמת מעט.

 

לא בטוח שכאן המקום להתעלק, אבל מה באמת קורה להיברידיות מזדקנות? ביחס לג'אז אישית אף פעם לא הבנתי את הצורך בדגם הזה. המנוע החשמלי קטן ותורם מעט (במקור 40 כ"ס אאל"ט), וכל הבלגן הזה של שני מנועים + סוללה בשביל רכב שגם בגרסת ICE מלאה הוא החסכני בסגמנט - לא ברור לי.

 

 

לקחתי, לקחתי לטיפול אצל מוסך שאני סומך עליו בירושלים, אמרו שהרכב קצת הוזנח אבל שום נזק לא נגרם, ושהקניה ממש טובה…

עשה לי טיפול גדול והעביר אותי טסט ב850 ועוד 60 שח על פילטר חדש, ההעברות בעלות עלתה 220, השעות שהפסדתי בעבודה עלו 250 😝, החידוש רשיון עלה 1250, הבדיקה לפני קניה עלתה 500, הדוח ביטוחים עלה 10, סהכ בערך כל הסיפור עלה 38…

נוסע אחלה בחלה. השאלה אם כשארצה למכור יהיה קשה… מקווה שלא… 

רק צריך למצוא לה שם עכשיו… 

  • אהבתי 1

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם

תתחדש,

תסע בדרכים ישרות,

ותהנה,

תחשוב על היום, ואל תטריד את עצמך בשאלות על המחר,

כי אז לא תהנה לא היום ולא מחר,

  • אהבתי 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...