Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הצגתי את הטיעונים שלי בבית המשפט והמלצת השופט התביעה הציעה קנס של 250 השופטת אמרה שזה חמור לנוכח הנסיבות והציעה

125 שקלים, כלומר אני חוסך ושומר בכיס 875 שקל (קנס המקורי היה 1000)אני בכלל חשבתי שיבטלו

אני צריך לתת תשובה לבית המשפט אם אני מקבל את ההסדר 

או ממשיך לטיעונים לעונש

 

הכסף הוא לא בעיה זה ניצחון עבורי

מה שקשה לי זה עצם ההרשעה

מעתה ואילך אני רשמית עבריין מורשע בישראל אם אאשר את הסדר הטיעון ואישית זה כואב לי יותר מהכסף 

 

מה הייתם עושים? נלחמים עד הסוף או מקבלים את זה מנשקים את השופט ואומרים תודה? 

עריכה אחרונה על ידי Ronithen

שברולט ספארק 22 

 

פורסם

אתה עבריין כי עברת עבירה. חנית בחניה שמיועדת למי שמחזיק בתו נכה ואין לך כרגע.

אולי מגיע לך תו ואולי לא, השופטת אינה רופאה ואינה חברה בועדה שמחליטה על הקצאת תוים ולא יכולה לדעת אם תקבל בעתיד או שיוחלט שאינך זכאי לתו.

היות והנסיבות לטובתך, הולכים לקראתך ומפחיתים את הקנס באופן משמעותי.

 

ולהבא, שרשר להודעה המקורית 

 

פורסם (נערך)

אם השופטת לא זכתה אותך במעמד השימוע  , אז ככה"נ זיכוי לא תראה כאן. אגב, תוך כמה זמן אתה אמור להחליט אם אתה מקבל את עסקת הטיעון או לא? בד"כ בבית משפט השלום נותנים מספר דקות להחליט.

עריכה אחרונה על ידי fatboy1340

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

לפני המוןןןן שנים קיבלתי קנס על חניית נכים בפ"ת

הרכב זוהה במספר  ודגם (מיצובישי כסופה - כמו עוד מליון כאלו שהיו בזמנו על הכביש)
כמובן שלא הייתי בפ"ת, אני אף פעם לא חונה בחנית נכים אבל לא היה עם מי לדבר
ניסיתי להילחם בכל הכח, בסוף שילמתי איזה קנס סמלי וזהו.
קח את ההצעה ותקרא את החתימה שלי למטה (לא זאת על ההומור הלא מצחיק שלי)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

לפני המוןןןן שנים קיבלתי קנס על חניית נכים בפ"ת

הרכב זוהה במספר  ודגם (מיצובישי כסופה - כמו עוד מליון כאלו שהיו בזמנו על הכביש)
כמובן שלא הייתי בפ"ת, אני אף פעם לא חונה בחנית נכים אבל לא היה עם מי לדבר
ניסיתי להילחם בכל הכח, בסוף שילמתי איזה קנס סמלי וזהו.
קח את ההצעה ותקרא את החתימה שלי למטה (לא זאת על ההומור הלא מצחיק שלי)

 

לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

לפני המוןןןן שנים קיבלתי קנס על חניית נכים בפ"ת

הרכב זוהה במספר  ודגם (מיצובישי כסופה - כמו עוד מליון כאלו שהיו בזמנו על הכביש)
כמובן שלא הייתי בפ"ת, אני אף פעם לא חונה בחנית נכים אבל לא היה עם מי לדבר
ניסיתי להילחם בכל הכח, בסוף שילמתי איזה קנס סמלי וזהו.
קח את ההצעה ותקרא את החתימה שלי למטה (לא זאת על ההומור הלא מצחיק שלי)

 

לפני 6 שעות, tinoki כתב:

קח את ההצעה בשתי ידיים

 

לפני 15 שעות, fatboy1340 כתב:

אם השופטת לא זכתה אותך במעמד השימוע  , אז ככה"נ זיכוי לא תראה כאן. אגב, תוך כמה זמן אתה אמור להחליט אם אתה מקבל את עסקת הטיעון או לא? בד"כ בבית משפט השלום נותנים מספר דקות להחליט.

היי חברים הוחלט להעמיד לבסוף את הקנס על 75 שקלים בלבד

קיבלתי את ההסדר בלב כבד

שברולט ספארק 22 

 

פורסם

תעזוב. זו הרשעה בעבירת חנחה שנמצאת במדרג הנמוך ביותר של עבירות תנועה, שהן המדרג הנמוך ביותר של עבירות פליליות. ונפלת על שופטת שמבינה עניין.

 

רק אל תחזור על זה, כי השופט הבא עלול לכעוס על סדרתיות.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 30 דקות, sperial כתב:

תעזוב. זו הרשעה בעבירת חנחה שנמצאת במדרג הנמוך ביותר של עבירות תנועה, שהן המדרג הנמוך ביותר של עבירות פליליות. ונפלת על שופטת שמבינה עניין.

 

רק אל תחזור על זה, כי השופט הבא עלול לכעוס על סדרתיות.

נכון, הבנתי גם זה יימחק תוך שנה לא? 

שברולט ספארק 22 

 

פורסם
לפני 6 שעות, סולל הדרך כתב:

לפני המוןןןן שנים קיבלתי קנס על חניית נכים בפ"ת

הרכב זוהה במספר  ודגם (מיצובישי כסופה - כמו עוד מליון כאלו שהיו בזמנו על הכביש)
כמובן שלא הייתי בפ"ת, אני אף פעם לא חונה בחנית נכים אבל לא היה עם מי לדבר
ניסיתי להילחם בכל הכח, בסוף שילמתי איזה קנס סמלי וזהו.
קח את ההצעה ותקרא את החתימה שלי למטה (לא זאת על ההומור הלא מצחיק שלי)

תרשה לי להוסיף זווית נוספת למשפט החכם שמופיע שם למטה..

"כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן."

גם כשהמטרה ראויה .. מלחמה היא עדיין מלחמה ..

×
×
  • תוכן חדש...