Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקלה הידועה של האוריאה בצרפתיות במקרה שלי 3008 פיגו תמיד איפסתי את התקלה שכל הזמן מנתה לי נשאר לך xxקמ לנסוע

עכשיו היום הוא כתב לי נשאר לך 50 קמ לנסוע איפסתי ואז כתב לא תתאפשר יותר התנעה עכשיו אני תקוע כאן במעלה אדומים ואני מאשדוד יש למשהוא עצה מה לעשות 

יש לי מתאם obd  אבל כל הנסיונות לאפס עלו בתוהו ניתקתי את המצבר שום דבר לא עוזר 

אשמח לעזרה 

פורסם

תמלא אוריאה

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

היתה  תקלה די הרבה זמן של סתימה במיכל משהוא כך שזה לא משנה אם יש אוריאה 

איזה משהוא עשה לי טובה ענקית ושלח לי עם שליח מחשב רציני של מוסכים והוא יסביר לי איך להתניעה העדכן 

פורסם
לפני 11 שעות, save כתב:

אני מניח שגם הרכב וגם הטלפון ללא בטריה.

הבטחתי לחזור ולעדכן אז באתי ......

פשוט  איזה עם מדהים יש לנו תקראו ותבינו  

אז כאמור נתקעתי במעלה אדומים ואני מאשדוד עקב תקלה במערכת אוראה שבעצם נגמרו הק"מ שהאוטו יכול לנסוע ללא אוריאה [1100 ק"מ]  איפסתי תקלה עם מתאם OBD שברשותי אך ללא משים לב לא איפסתי בצורה תקינה עד שהאוטו לא מוכן להניעה 

אני מנסה להרים טלפונים למי שאני מכיר כולם אומרים אין מה לעשות רק גרר עלות גרר 2000 שח אני ללא צד ג' עוד שיעור שלמדתי על הדרך שחייב צד ג'  

על כל פנים היה לי טלפון של אחד שהלכתי אליו פעם לקחת הצעת מחיר לתיקון של האוריאה הוא מתעסק עם מחשבי רכב וכו אמרתי אולי הוא ידע להגיד לי מה לעשות כי יש לי מתאם OBD ואולי יעזור 

התקשרתי באמת ניסה לעזור אל ללא הצלחה גם הוא אמר רק גרר !!!! 

אמרתי לאשתי לבוא לקחת אותי היא יצאה מאשדוד לכיוון מעלה אדומים בתכנון להעמיס אותי להשאיר את האוטו שם ורק שבוע הבא לקראת יום חמישי היה לי זמן להתעסק עם כל הדבר הזה [יש עוד אוטו בחניה] 

ועלה לי רעיון להציעה לבחור עם המחשב רכב להצטרף אליה וכך הוא יוכל להתניעה את הרכב

אבל כנראה שהגזמתי עם הרעיון לסחוב בן אדם ב 11 בלילה מעכשיו לעכשיו לא מתאים 

אבל שימו לב למה שהאדם הצדיק הזה הציעה לי ואני מדגיש הוא הציעה לא חשבתי לבקש דבר כזה !!!

הוא אמר תגיד לאשתך לעבור אלי שתיקח את המחשב רכב ואז תגיעה אליך ואני ידריך אותך מה לעשות וכו 

תקשיבו אני לא האמנתי אני לא מכיר אותו אני לא יודע מי זה הוא לא מכיר אותי לשלוח מחשב עם מתאם כל כך יקר למישהוא שאתה לא מכיר זה מעשה ענק בעיני

ובעת השיחה אני אומר אוקיי כמה אצטרך לשלם ????על זה 

אין קול ואין עונה הבחור לא רוצה כסף !!!

בקיצור אשתי הגיעה אלי ברבע לאחד בלילה אני מטלפן אליו הוא עונה לי חצי עייף ומסביר לי שלב אחרי שלב במחשב מסובך להחריד עם מלא אפשרויות

וכל הזמן אני צריך לשלוח צילום מסך כדי להראות לו איפה אני ומה עשיתי עד שבסופו של דבר הגיעה רגע האמת הוא אומר לי זהו הסרת את הבעיה תתניעה!!!

והלב שלי על מאה !!!! יעבוד או לא עניין של שניות 

פתאום אני שומע את הרעש המיוחל......תררתרתרתרררר.......             האוטו מניע !!!   אין ספור תודות למלאך הנפלא הזה 

בשמחה וצהלה דהרנו לאשדוד הגעתי באוזר שלוש בערך שבשמונה בבוקר אני חייב למסור לו את המחשב כי כל העסק שלו מבוסס על זה

זה לא מוסך זה מקום שכל העבודה זה סביב מחשב 

אני מתוודה שבשמונה בבוקר לא היה באמת עם מי לדבר

מבחינתי זה לא השעות שלי בלשון המעטה

אני איש של לילה יושן מאוחר מאוד עקב עבודתי כצלם חתונות וגם קם בהתאם 

אישתי הלכה אליו ושואלת כמה מגיעה לך ???

תאמינו או לא הוא לא רוצה כסף פשוט לא להאמין 

אישתי היתה צריכה לדחוף לו את הכסף ביד וכאן זה נגמר 

אני מאוד התרגשתי מההתנהגות של האדם המדהים הזה העונה לשם עומר 

אני חושב שאדם שמתנהג באצילות נפש כזאת לא היתנסתי ולא השתמשתי בשירותיו אבל מן הסתם שהשירות שלו והעבודה שלו מהטובות שניתן למצוא 

יש לו סוג של מוסך באשדוד שנקרא OBM Tuning ברחוב העבודה מספר הטלפון שלו 0504422515 עומר

בחור מקסים שירבו אנשים כמותו בישראל 

עזר לי מאוד וחסך לי המון כסף זמן ועוגמת נפש 

יאאלה תהיו אנשים טובים וגם אני 

  • אהבתי 6
פורסם (נערך)

שאפו לבחור. שאל אותו מראש אם לפרסם מספר טלפון פרטי זה בסדר. 

אשתך לא קנתה בדרך ג'ריקן אוריאה ?!

מה שלא הבנתי , הרדיו מצפצף כל כך הרבה פעמים לפני שנגמר לך אוריאה , לא נמאס לך ממנו ?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 16 דקות, save כתב:

שאפו לבחור. שאל אותו מראש אם לפרסם מספר טלפון פרטי זה בסדר. 

אשתך לא קנתה בדרך ג'ריקן אוריאה ?!

מה שלא הבנתי , הרדיו מצפצף כל כך הרבה פעמים לפני שנגמר לך אוריאה , לא נמאס לך ממנו ?

זה בסדר לגבי הטלפון 

וזה לא יעזור הגריקן כי יש סתימה או משהוא כזה 

אני בקשר עם החברה לתיקון התקלה הבעיה שאין חלקים ואני ממתין כבר כמעט חצי שנה אין מיכלי אוראה ומשאבות במוסך מורשה כמובן 

פורסם

כל הכבוד לבחור.

 

לגבי ביטוח צד ג' - אין לו קשר ישיר לביטוח הגרירה. אבל אם עדיין לא רכשת עשה זאת מחר לפני שאתה מתניע (וזה נכון לכל רכב). אם טרם הבנת למה בקש  הסבר ותקבל.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Jack457 כתב:

כל הכבוד לעומר. מחמם לב.

אתה מכיר את המושג של "להעביר הלאה"?  

באיזה הקשר 

עריכה אחרונה על ידי יוסף2435
×
×
  • תוכן חדש...