Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסטיגמה השלילית שיצאה לרכבים הצרפתים זו מגמה עולמית או רק פה בארץ?


much
שימו לב! השרשור הזה בן 583 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 29 דקות, ברווז כתב:

ואיטלקי זקן נוהג כמו איטלקי צעיר? או כמו ישראלי צעיר? 

ראית פעם את תרבות הנהיגה פה בארץ? בשתי מילים אפשר לסכם אותה בתור "מאיר ועצבני".

במקומות אחרים בעולם, לא מדרבנים את הרכבים ולא עובדים איתם בעומס גבוה לאורך רוב הנסיעה כמו פה. סל"ד נמוך, נסיעה מנהלתית, ברגוע. (לפחות לגבי רוב האנשים). 

אנשים מבוגרים מכבדים את הרכב שלהם, ומעבר לשגרת טיפולים טובה ונכונה גם לא מעמיסים עליו יותר מדיי נהיגות פרועות שמקצרות חיי מכלולים. מנוע שעובד רוב חייו בסל"ד נמוך יחזיק יותר שנים ויותר ק"מ מצטבר מאחד שעבד רוב הזמן בסל"ד גבוה, עקיפות משוגעות, האצות לפני רמזור רק כדי להיות ראשון, משחקי כח ושמירה על המקום כאילו זה היה מינימום מירוץ גרנד פרי וכדומה. 

לא חושב שהמצב פה מתאים לתיאור? תן גיחה לשירשור סירטוני מצלמות רכב. רוב הדברים שם אני רואה כמעט כל יום.

ביקרת באיטליה או בספרד?

הם נוהגים לא פחות עצבני מאשר בארץ. גם להולכי הרגל בברצלונה לא היה חסר, אם כי זה חורג מהנושא.

באיטליה ראיתי בכבישים מפותלים כל מיני סבתות משתוללות עם פנדות בנות 15-20 (ולעיתים גם כאלו שמבוגרות יותר ממני).

באיזה סל"ד נמוך בדיוק אפשר לנסוע אם אתה גר באיזור הררי באיטליה וצריך לעלות כביש מפותל? בטוח שיש עוד המון דוגמאות כאלו גם למקומות אחרים בעולם.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יותר עמוק מתרבות הנהיגה, זו ההוייה של המדינה.

 

לא נתקלתי ביותר מדי מקומות שיראו אותך מאיץ מאחוריהן, יאיצו בשביל לא לתת לך ואז יאטו בחזרה.

פרס נובל.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Ido.G כתב:

אני לא מומחה במכונאות רכב, וכמו כן לא היו הרבה מכוניות בבעלותי. אבי אוהב דברים "איטלקיים" ולכן היו לנו מספר פיאטים שסיימו חייהם די מהר. בתגובה הזו אני מכליל מכוניות איטלקיות (פיאט בעצם) וצרפתיות ביחד, ומניח שהטענות לגבי השניים דומות.
 

אבל מעט קשה לי לאכול את כל הטענות סטייל - "אני לא רואה מכוניות צרפתיות ישנות על הכביש" , "הקיץ הישראלי", וכו'.
מסכים איתך לגמרי, זה מה שאני תמיד אומר לאנשים.

אגב, דאצ'יה שמבוססת על רנו נמכרת היטב ברומניה למרות ההתעללויות ולמרות שבבוקרשט חם לא פחות מאשר בישראל בחודשי הקיץ. כרגע אפילו יותר חם מאשר בחלק מהארץ.

גם במרוקו יש לא מעט צרפתיות וגם היא מדינה חמה.

וכמו שאמרת, באיטליה ובצרפת יש איזורים חמים ולחים ועדיין אתה רואה הרבה מכוניות צרפתיות.
 

 

אני מכיר אנשים שעבדו איתי, מהנדסים, בעלי תארים, אנשים "איכותיים" - שניהם בעלי יאריס - שאמרו לי בפירוש שלא לוקחים את הרכב לטיפול השנתי, ויקחו אם תהיה בעיה. אז סבבה, נכון שביאריס זה יחסית יעבור ובאיזו פיז'ו זה פחות. אבל יש פה בכדי להעיד את רמת התחזוקה הממוצעת של רכב פה.

יש הרבה אנשים כאלו מסתבר.

היה איתי בתואר מישהו איכותי כמו שאתה מגדיר (למד תואר ראשון במתמטיקה ומדמ"ח והמשיך לשני בויצמן) והיה בשוק כשאמרתי לו שהוא צריך להכניס את הרכב לטיפול כל שנה ולא משנה מה הקילומטראז' שהוא צבר. הוא חשב שאפשר כל 10 או 15 אלף ק"מ. למזלו גם היה לו רכב עמיד יחסית (i10 מהדור הראשון).

היו גם תקופות שנתנו הוראות טיפול שהן בעיניי התעללות, בתקופה שהייתה לי הקליאו, לחלק מדגמי רנו הייתה הוראה לטיפול כל 30 אלף ק"מ או שנה. זה לא האריך כנראה את החיים שלהן.

כנ"ל לגביי הפיאט שהייתה לי (שם ההוראה השתנתה), ההוראה הייתה טיפול כל שנתיים או 30 אלף ק"מ. כשביקשתי לעשות טיפול של החלפת שמן ופילטר אמרו לי שלא צריך.

 

אני גם קיבלתי כבר הערות - למה אני לא מחליף את הספארק הצנועה שלי. הרי אם אני "הייטקיסט" עלי להחליף רכב שתואם את ה"מעמד" שלי, ולזרוק את הספארק הלאה לאיזה סטודנט שיפרק אותה.

אני גם הייטקיסט, גם אצלנו הרבה באים במכונית צנועות למדי. לאף אחד אין איזה רכב יוקרה או רכב חריג, המקסימום שראיתי זה רכבים כמו CX5.

גם חברים מהלימודים לא מתניידים במכוניות מטורפות.

תגובותיי במודגש.

לפני 15 דקות, Lior_Django כתב:

זה יותר עמוק מתרבות הנהיגה, זו ההוייה של המדינה.

 

לא נתקלתי ביותר מדי מקומות שיראו אותך מאיץ מאחוריהן, יאיצו בשביל לא לתת לך ואז יאטו בחזרה.

פרס נובל.

זה בהחלט מיוחד.

גם תרבות הנהיגה פה זה משהו מיוחד, המקום היחיד שביקרתי בו שהיה יותר גרוע היה רומניה.

גם לספרדים ולאיטלקים לא חסר, אבל לא נתקלתי בתופעות ההזויות האלו של נהגים שמפריעים לך לעקוף ומאיצים לך בכוונה או כאלו שרואים שאתה מאותת ונכנסים לך בכוונה.

באיטליה גם אנשים חולמים בשמאלי בכבישים מהירים.

בשאר מדינות אירופה בהן נהגתי נתקלתי בהרבה יותר תרבות וכבוד לנהג. הבולטת כמובן היא גרמניה, אם כי סלובקיה הפתיעה אותי לטובה גם כן, פולין גם הייתה בסדר גמור ואוסטריה דומה לגרמניה, למעט צפירה אחת שקיבלתי כשנסעתי 70 קמ"ש בכביש של 70 קמ"ש.

  • אהבתי 3

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ברווז כתב:

ומה זה משליך על השרידות של הרכבים לאורך שנים?

ומה זה אומר על אמינות שלהם? פז'ו פחות אמינה ביחס ליאריס, בהינתן אותו יחס לרכב.

חלקים פחות אמינים בפז'ו מול היאריס, בהינתן אותו סגנון נהיגה. 

הצרפתית פחות אמינה מהיפנית.

 

 

לא אמרתי שצרפתיות או איטלקיות אמינות במידה זהה. אתה צודק, הן כנראה פחות אמינות.

 

הטענה שלי היא שרכב פחות אמין הוא לאו דווקא רכב שצריך להיות מורד מהכביש אחרי עשר שנים. הוא פשוט יצטרך להיות מטופל במידה קפדנית ורבה יותר. או בניסוח כלכלי-כספי - העלות הממוצעת השנתית של תחזוקה תהיה גבוהה יותר. אז מה? גם עלות ממוצעת לתחזוקה של טיוטה קורולה או הונדה גאז' גבוהה מאשר זו של שברולט ספארק, ועדיין אנשים בוחרים להחזיק בה. משום מה אנשים החליטו פה שלא שווה לתחזק רכב ישן (או גם חדש) למרות שעם תחזוקה סבירה הוא בהחלט יכול להמשיך לשרת ולשרת גם היטב.

 

אנשים שמים יתר חשיבות על עלויות תחזוקה - אם הם יצטרכו ללכת ולהשקיע באיזה תיקון 2000 - 4000 שקל - זה אסון. הרכב כבר דפוק, גרוטאה, לא לרמה שלי לנסוע בו. צריך להפטר. צריך רכב חדש. העלות השנתית הממוצעת של רכב חדש משום מה לא נחשבת. למה? ככה. זה מוסיף פוזה, אז זה טוב.

 

אני לא קונה את עניין "תרבות הנהיגה". הרכב לא יושבת כי מישהו נוהג באופן מעט "עצבני".  זה אולי בממוצע יקטין את אינטרוול הטיפול הדרוש. מה שמביא אותנו שוב לעניין - אנשים לא מטפלים ברכב.

 

סלוניקי מלאה בעליות מטורפות (בחלקה). טורינו עיר צפופה עם פקקים ועצבים. גם שם נוסעים בסל"ד נמוך. לא כל דבר שקיים הוא תופעה יחודית אך ורק לישראל. אנחנו לא מיוחדים כמו שנראה לנו. בחיאת.

לפני 31 דקות, dorsht כתב:

גם תרבות הנהיגה פה זה משהו מיוחד, המקום היחיד שביקרתי בו שהיה יותר גרוע היה רומניה.

 

תגיע לשאר הבלקן - מקומות כמו אלבניה, אפילו יוון. גרוע או בהרבה או במעט מישראל. באלבניה לא מביאים לך לחצות מעבר חציה. אירופה זו לא רק מערב אירופה.

עריכה אחרונה על ידי Ido.G
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Ido.G כתב:

תגיע לשאר הבלקן - מקומות כמו אלבניה, אפילו יוון. גרוע או בהרבה או במעט מישראל. באלבניה לא מביאים לך לחצות מעבר חציה. אירופה זו לא רק מערב אירופה.

הייתי באחד מהאיים היווניים בתור ילד. לא זוכר כלום.

אגב נזכרתי בבודפשט, שם לא נהגתי אבל לקחנו מוניות.

חלק מנהגי המוניות היו מטורפים ברמה של לעבור רמזורים באדום ולנסוע במהירויות שהשתיקה יפה להן, 90-100 קמ"ש בתוך העיר. כמובן שחלק היו בסדר.

  • מעניין 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכוניות בישראל שונות מאחיותיהן האירופיות - יותר מנועי בנזין מול דיזל,  מזגן הפך לציוד סטנדרטי הרבה שנים קודם, וכמובן התיבות האוטומטיות שהן רכיבים יותר מורכבים מהידניות ששלטו באירופה ועדיין מהוות אחוז נכבד מהמכירות שם. גם כל מיני אבזרי נוחות הפכו סטנדרטיים בישראל לפני אירופה - אפילו דברים קטנים עם פוטנציאל להיות מרגיזים, כמו חלונות חשמל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, רועי5 כתב:

פז'ו בת עשרים תעוף לפח לפני שיחליפו לה רדיאטור שעולה כמוה

אולי זאת בדיוק הבעיה - הרדיאטור פלוס העבודה עולה יותר מהרכב.

עניין של עלות וזמינות החלקים.

 

מניח שבאותו מדינות אירופה אפשר להחזיק את הרכבים האלה על הכביש בגרושים, בגלל זה הן ממשיכות לנסוע, בדיוק כמו דאצ׳יות 1300 ברומניה, לאדות עתיקות ברוסיה ודייהו משנות ה90 באוקראינה ופולין.

 

אותם הפיאטים נמצאים באיטליה עשרות שנים על הכביש כי לא חסר בעלי מקצוע ואת החלקים אפשר למצוא בכל חור בזול.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני שעתיים, ברווז כתב:

מקומות אחרים בעולם, לא מדרבנים את הרכבים ולא עובדים איתם בעומס גבוה לאורך רוב הנסיעה כמו פה. סל"ד נמוך, נסיעה מנהלתית, ברגוע

אם אמרת אז בטח יש לך בסיס לזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, dorsht כתב:

ביקרת באיטליה או בספרד?

הם נוהגים לא פחות עצבני מאשר בארץ. גם להולכי הרגל בברצלונה לא היה חסר, אם כי זה חורג מהנושא.

ביקרת בפראג? או בנורווגיה? או בשוויץ? או בפינלנד? או ב...? להמשיך?

כן, תמיד יהיו גם כמה משתוללים. שם זה יותר בשוליים.

לפני שעתיים, dorsht כתב:

באיזה סל"ד נמוך בדיוק אפשר לנסוע אם אתה גר באיזור הררי באיטליה וצריך לעלות כביש מפותל? בטוח שיש עוד המון דוגמאות כאלו גם למקומות אחרים בעולם.

יש סל"ד גבוה ויש סל"ד גבוה סטייל מהיר ועצבני 9 מכוניות בחלל.

יש סל"ד גבוה סולידי שמתאים לטיפוס על הר, ויש סל"ד גבוה שמתאים למרוצי באהא טיפוסיים.

לפני שעתיים, Ido.G כתב:

לא אמרתי שצרפתיות או איטלקיות אמינות במידה זהה. אתה צודק, הן כנראה פחות אמינות.

 

הטענה שלי היא שרכב פחות אמין הוא לאו דווקא רכב שצריך להיות מורד מהכביש אחרי עשר שנים.

לא אמרתי שהוא צריך להיות מורד מהכביש. אמרתי שאיכשהוא, הרכבים הפחות אמינים כבר אינם עליו- דהיינו, כבר ירדו. כי עלויות תיקונים ואחזקה, כי ריבוי תקלות, כי אין כח ועצבים, כי הצרכן הישראלי חייב להתחדש דקה לפני הנסיעה לחו"ל כדי שיוכל להגיע להפגנה על יוקר המחייה בנתב"ג, כי וכי וכי.

לפני שעתיים, Ido.G כתב:

הוא פשוט יצטרך להיות מטופל במידה קפדנית ורבה יותר. או בניסוח כלכלי-כספי - העלות הממוצעת השנתית של תחזוקה תהיה גבוהה יותר. אז מה? גם עלות ממוצעת לתחזוקה של טיוטה קורולה או הונדה גאז' גבוהה מאשר זו של שברולט ספארק, ועדיין אנשים בוחרים להחזיק בה. משום מה אנשים החליטו פה שלא שווה לתחזק רכב ישן (או גם חדש) למרות שעם תחזוקה סבירה הוא בהחלט יכול להמשיך לשרת ולשרת גם היטב.

בחו"ל תחזוקת רכבים זולה משמעותית מאשר בארצינו. לכן בחו"ל יש יותר מכוניות ישנות, ונדמה לנו שהן אמינות יותר (בלי קשר לתוצרת). 

הרכב הראשון שלי היה פיאט מריאה. לא זוכר שנתון וק"מ, סבירים לתקופתו. 

נלקח ממני ע"י תאונה קלה במהירות נמוכה.

שווי הרכב כ-20K, עלות התיקונים המוערכת ע"י שמאי כ-14K. 

בכנות, עם הידע שיש לי היום, יכלתי לתקן אותו בעצמי. החלפת רדיאטור, פגוש, מכסה מנוע, אולי עוד משהו שזז שם שלא היה אמור לזוז- תומחר ב 14K. 

כמה עולה רדיאטור ממוצע באיביי, אמאזון ושות בימינו? וכמה עולה בארץ?

החלפתי אחד, אגב, בלאנסר הקודמת שלי (כשהרכב היה בן 10). 1200 פלוס אאל"ט, כבר לא זוכר. 

אלטרנטור גם הוא הוחלף (2 התקלות היחידות שהיו לי ברכב אגב 2011-2021), באחד משופץ! לא חדש, לא תחליפי, משופץ. שעלה סביב 500-600.

לפני שעתיים, Ido.G כתב:

אני לא קונה את עניין "תרבות הנהיגה". הרכב לא יושבת כי מישהו נוהג באופן מעט "עצבני".  זה אולי בממוצע יקטין את אינטרוול הטיפול הדרוש. מה שמביא אותנו שוב לעניין - אנשים לא מטפלים ברכב.

מכונות מתוכננות לעבוד בטווח הגיוני של משתנים שונים של עומס. 

קח מכונה, תעביד אותה בעומס גבוה רוב חייה, מול מכונה שעובדת בעומס ממוצע, ותגלה שיש לך מכונה שמתקלקלת תדיר ומכונה שאמינה יותר. רוצה לנחש איזו מכונה תתקלקל ראשונה?

מגדשי טורבו ידועים לשמצה לגבי בעיות אמינות שלהם. מעניין, שבמכוניות שבהן מוסיפים טורבו (מכוניות שמשמשות לנהיגה קצת יותר מאומצת מהנורמה) המגדשים הולכים מהר, לעומת מכוניות עם מנוע 1000 שמגיע עם טורבו מהמפעל. שם התקלות נדירות יותר למיטב ידיעתי.

לפני שעתיים, Ido.G כתב:

תגיע לשאר הבלקן - מקומות כמו אלבניה, אפילו יוון. גרוע או בהרבה או במעט מישראל. באלבניה לא מביאים לך לחצות מעבר חציה. אירופה זו לא רק מערב אירופה.

בוא ונדבר על הודו גם באותה הזדמנות, מה שהולך ונוסע שמה זה זוועה. אה, הודו לא מתאים? טוב. גרוזיה? לא? אולי ניקח את מה שקורה באיזור שונגדונגבאליפונג בסין? אבל רק אותו ספציפית, ולא את איזור שינגדינגהפיפינג הסמוך אליו- שמה נוהגים קצת אחרת. לא? 

פלוס, כמה שנים גרת באלבניה שאתה יכול להעיד על תרבות הנהיגה של רוב הנהגים שם? 

 

לפני 30 דקות, dani666 כתב:

אם אמרת אז בטח יש לך בסיס לזה.

ראה משפט ראשון בפוסט זה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מצחיק איך ברגע שאנשים נכשלו כאן בלעשות "סטטיסטיקה" על ישראל, אנשים פתאום הפכו להיות מומחים להתנהגות אנשים ברחבי העולם + עשו הקשר ישיר למדד אמינות הרכבים.

כדי למדוד אמינות צריך תמיד לדבר באותו סרגל, בין אם זה רכב מתוחזק היטב לרכב מתוחזק היטב, לבין רכב עם אחזקת שבר לרכב אחר עם אחזקת שבר.

 

לדעתי האישית להגיד על  משהו שהוא אמין רק במידה והוא מתוחזק לעילא ועילא מתאים אולי לתחום התעופה, אבל ממש לא למוצר צריכה המוני.

 

כל הנסיונות להשוות כאן רכבים בתנאי תחזוקה שונים לא שווים הרבה

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, tepic כתב:

לדעתי האישית להגיד על  משהו שהוא אמין רק במידה והוא מתוחזק לעילא ועילא מתאים אולי לתחום התעופה, אבל ממש לא למוצר צריכה המוני.

יזרקו עליי עגבניות רקובות פה, אבל אם המוצר צריך שגרת אחזקה מסורבלת ביחס למתחרים, המהנדסים שתכננו אותו צריכים לקבל על הראש.

אני קונה רכב בlevel של קורולה, אני מצפה לשגרת אחזקה ועלויות אחזקה כמו של קורולה, ולא מעניין אותי תירוצים כמו חום, ישראל, אנינות טעם ופאזות הירח.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנסח את מה שואדים אמר בצורה מעט שונה- אם מוצר צריך לעבור תיקונים וטיפולים שוטפים כל הזמן כדי שיהיה אמין, אזי מההתחלה הוא לא אמין.

  • אהבתי 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפולים שוטפים ? מה זה "כל הזמן" ?

מגזימים קצת..
זה לא שכל שבוע בעלי צרפתיות מבלים במוסך.

 

ונגד מאוורר פה, משאבת מים שם לא נחשב (לפחות בעיני) לרכב לא אמין.

רכב לא אמין יתקע לך ללא אזהרה כל שבועיים. זה לא קורה לבעל הצרפתייה הממוצע.

לפחות לדעתי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסיף את ה״2 רגלי צפרדע שלי״

לפני 11 חודשים קיבלתי 3008 חדשה

העזתי כי זה רכב חברה (1.6 טורבו)

 רכב נוח זריז ומתגבר בקלות על מהמורות

זה לאחר 3 שנים עם אוקטביה חדשה

ולאחר 3 שנים עם קורולה חדשה

גם לטיוטה וגם לאוקטביה היו אפס תקלות

לגבי ה3008:

מספר פעמים המראות לא נפתחו עם פתיחת הרכב

פעם בחודש מערכת ההפעלה בהתנעה עולה בצרפתית

פעמיים בזמן נסיעה, מערכת השליטה (מסך הטץ) נכבתה לגמרי עד להנעה הבאה

חיישני הרוורס/קדימה (מקוריים) הפסיקו לעבוד לפני שבועיים

זהו עד כה

 

  • מבאס 2

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 583 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...