Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסטיגמה השלילית שיצאה לרכבים הצרפתים זו מגמה עולמית או רק פה בארץ?


much
שימו לב! השרשור הזה בן 613 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 24 דקות, kobi_g כתב:

יוסי יש לך רומן ארוך עם צרפתיות :) גמור אותו.

 

נראה כבר.

עכשיו עם החשמליות אני קצת קורץ לכיוון הקוריאניות בפעם הראשונה בחיים שלי.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשיטוט קצר בפורום אפשר לראות בעיות גם ברכבים מודרניים של פיג'ו ורנו, על חלקן יש תביעה ייצוגית או ריקול ועל חלקן אנשים סתם אוכלים לקרדה. לדעתי, היצרנים האלה הרוויחו את המוניטין שלהם ביושר.
אז כן, יכול להיות שבממוצע צרפתיות פחות אמינות, במיוחד בטיפול לא קפדני.


האם זה אומר ששווה לפסול כל צרפתייה על הסף? לדעתי לא, כמו שלא כדאי לקנות מאזדה או יונדאי "על עיוור" בלי לבדוק אותה. לפעמים המוניטין הזה מייצר אחלה VFM לרכבים משומשים שבפועל לא יהיו פחות אמינים ממקביליהם היפניים/קוריאניים.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, much כתב:

אז מה קורה פה לרכבים הצרפתים? באמת אין להם שוק בעולם ולכן כל כך קשה למכור אותם כמשומשים?

 

פעם מישהו הסביר לי שזה קשור לשינויי האקלים הקיצוניים בין ארצות הייצור באירופה - לארץ, והנושא אינו רק צרפתיות אלא אירופאיות בכלל.

לפי התאוריה הזאת, הרבה מהבעיות עם הצרפתיות קשורות איך שהוא לחום.

 

מניסיון קשה של כמה שנים עם אירופאית מיצרן אחר Rover 214, התאוריה היתה די תואמת למציאות.

 

יתכן בהחלט שבאקלים האירופאי, המצב של מכוניות אלו שונה לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי 216  שנת 98 בצ'ילה. היתה רכב אמין שתפקד מעולה.

 

אותו רכב היה לי אחר כך בארץ והוא היה גוש זבל.

 

האקלים ממש משפיע. החום פה הוא מטורף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן הלקמוס שלי הוא פשוט מאד: כמה רכבים צרפתיים בני יותר מ-5 יש על הכביש?

מול כמה יפניים? כמה קוריאנים? כמה אמריקאים?

נדיר ביותר שיוצא לי לראות רכב צרפתי בן מעל 5 שנים על הכביש.

לעומת זאת, לאנסרים בני 12, מאזדות מבוגרות מעט יותר וכדומה כן. כל הזמן. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, ברווז כתב:

מבחן הלקמוס שלי הוא פשוט מאד: כמה רכבים צרפתיים בני יותר מ-5 יש על הכביש?

 

רק לי בבית יש שניים 🤣

Just now, אליעזר כתב:

רובר 216? מנוע הונדה?

כן.

 

כזה:image.jpeg.a0424f67aeede9bb500f5432950da6df.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, ברווז כתב:

מבחן הלקמוס שלי הוא פשוט מאד: כמה רכבים צרפתיים בני יותר מ-5 יש על הכביש?

מול כמה יפניים? כמה קוריאנים? כמה אמריקאים?

נדיר ביותר שיוצא לי לראות רכב צרפתי בן מעל 5 שנים על הכביש.

לעומת זאת, לאנסרים בני 12, מאזדות מבוגרות מעט יותר וכדומה כן. כל הזמן. 

זה לא מדויק, השאלה כמה גם נמכרו חדשים כאלו.

כמה פיגו 208 חדשות אתה רואה עכשיו לעומת מזדה 2..

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי צרפתיה ולמרות שמצריכה מעט יותר השקעה ואי התפשרות בחלקים (מקוריים ,לדו׳) ההבדל הוא שמיים וארץ לעומת קוריאנית או יפנית מקבילה.

בידוד ואיכות החומרים של המודרניות (3008/5008 וכו׳) עולה על הקוראניות פי כמה וכמה.

הבעיה היא שהרבה בעלי מוסכים מעדיפים לא להתעסק כי לא מכירים ו/או מוסמכים על האירופאיות ורגילים ״לעקם״ פינות״.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטיגמות האמת די משעשעות אותי.

הרי כל הליין המסחרי הקל של טויוטה שייך לפיזו \ סיטרואן בשינוי עיצובי.

 

לפני כשעה, ברווז כתב:

מבחן הלקמוס שלי הוא פשוט מאד: כמה רכבים צרפתיים בני יותר מ-5 יש על הכביש?

מול כמה יפניים? כמה קוריאנים? כמה אמריקאים?

נדיר ביותר שיוצא לי לראות רכב צרפתי בן מעל 5 שנים על הכביש.

לעומת זאת, לאנסרים בני 12, מאזדות מבוגרות מעט יותר וכדומה כן. כל הזמן. 

תחליף נייר , האירופאיות נמכרו במספרים זעומים מול היפניות ובמיוחד הצרפתיות .

והסיבה הסבירה לריבוי יפניות זקנות על הכביש היא שמירת הערך, כאשר רכב בן 7 נכנס לתיקון והערך שלו הוא 35K אתה תשלם 2500 שקל , אבל אם מדובר על צרפתי בן 7 עם ערך ראלי בשוק של 10K מרבית הציבור הישראלי ישלח את הנבלה לגריטה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ברווז כתב:

מבחן הלקמוס שלי הוא פשוט מאד: כמה רכבים צרפתיים בני יותר מ-5 יש על הכביש?

מול כמה יפניים? כמה קוריאנים? כמה אמריקאים?

נדיר ביותר שיוצא לי לראות רכב צרפתי בן מעל 5 שנים על הכביש.

לעומת זאת, לאנסרים בני 12, מאזדות מבוגרות מעט יותר וכדומה כן. כל הזמן. 

לעשות סטטיסטיקה מהסוג הזה הוא בעייתי כי ניתן להציג את בדיוק אותם הנתונים בהמון צורות שונות, ולהסיק מסקנות שונות ואפילו מנוגדות.

שאל את הפוליטקאים לגבי זה.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא החזקתי ולא נהגתי לעולם ברכב צרפתי , אבל אני משער שרמת האמינות הנמוכה יותר של רכבים צרפתיים (ואולי גם איטלקיים ואירופאים אחרים) , קשורה מאד בזה שבאירופה , עד היום עדיין מעדיפים לנסוע בגיר ידני , ולרוב הרכבים הצרפתיים (הישנים יותר) שנמכרו בישראל היה גיר אוטומטי הרבה פחות עמיד ומושקע מרכבים יפניים וקוריאנים שמהתחלה תכננו את הגירים האוטומטיים שלהם שיתאימו גם לשוק האמריקאי הקשוח , ולנהג האמריקאי האגרסיבי.

בשונה מאד מהגישה האירופאית של :" גיר אוטומטי רק למי שחייב ואין ברירה"

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שהפלואנס שלי גם חירשת וגם לא יודעת קרוא וכתוב, אז היא לא יודעת שהייתה אמורה עד עכשיו להתפרק כבר שלוש פעמים...

לענייננו:

כן, חלק מהמוניטין הזה הושג ע"י היצרניות הצרפתיות בעמל רב. אבל בארץ זה בעצימות כנראה גדולה פי עשר מבכל מקום אחר (אחרת PSA ורנו כבר מזמן היו פושטים רגל).

לא הוזכר שעד ממש לא מזמן רוב השוק של הצפרדעים היה באירופה, ובאירופה ממש עד לא מזמן נסעו בעיקר על דיזלים ידניים, וקצת רכבי בנזין ידניים. אז הגיוני שרוב משאבי הפיתוח הלכו לשם. ומה הגיע לארץ? בנזין אוטומטי. לא מפתיע שזה עבד "פחות טוב".

שנית, נושא התקנות מקומיות וקשר לתקלות חשמל. יהיה מאוד מעניין לראות סטטיסטיקה של תקלות חשמל בישראל מול מדינות אחרות. נתונים אין לי, תחושה לא מבוססת יש לי, שיש קשר הדוק בין הדברים.

נושא הטמפרטורה לא מספיק מובהק לדעתי. כן, בגדול מז"א חם מקצר חיי מכלולים ברכב. מצד שני, הרכבים האלה נוסעים בכל העולם, כולל במקומות יותר חמים. בדרום ספרד חם, בדרום איטליה חם. החום בישראל, להוציא בבקעה ובערבה, לא חריג במיוחד. חוץ מזה, רכבים צרפתיים הפגינו אמינות מופלגת בשנות השישים, השבעים והשמונים - מה פתאום השתנה מאז? בקיצור, זה פקטור די שולי.

 




 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, shainov כתב:

גם לי צרפתיה ולמרות שמצריכה מעט יותר השקעה ואי התפשרות בחלקים (מקוריים ,לדו׳) ההבדל הוא שמיים וארץ לעומת קוריאנית או יפנית מקבילה.

בידוד ואיכות החומרים של המודרניות (3008/5008 וכו׳) עולה על הקוראניות פי כמה וכמה.

דגמי ה-3008/5008 של הדור הראשון זה הכי הרבה ערך לכסף שיש בשוק המשומשות לדעתי.

  • רעיון טוב! 2

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 613 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...