Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלכתי היום לטיפול שנתי במוסך מורשה של יונדאי.

בלי קשר ביקשתי מהם שיבדקו את הבלמים, כי אני שומע בבלימה רעש שדומה לחיכוך ברצפה.

התקשרו אליי ואמרו שצריך להחליף בלמים ודיסקיות, כי יש שם מדרגות (מה זה אומר?)

נתנו לי הצעת מחיר של 2900 שקל לחלקים מקוריים ו-2300 שקל לחלקים חלופיים.

המחיר נשמע לכם סביר?

פורסם

החלפתי שלשום רפידות אחוריות ודיסקיות אחוריות(למשהו שהוא לא זבל סיני אבל גם לא המקורי) במאזדה 6 ב800 ש"ח, אז ככה שתוותר על המוסך מורשה יבואן ויש מספיק מוסכים שהם לא פחות טובים ממנו.

רק תגיד מאיפה אתה בארץ ואני בטוח שידעו להמליץ לך על מוסך טוב ואמין באיזור שלך.

 

 

זיו

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
לפני שעה, סתיו בוזגלו כתב:

הלכתי היום לטיפול שנתי במוסך מורשה של יונדאי.

בלי קשר ביקשתי מהם שיבדקו את הבלמים, כי אני שומע בבלימה רעש שדומה לחיכוך ברצפה.

התקשרו אליי ואמרו שצריך להחליף בלמים ודיסקיות, כי יש שם מדרגות (מה זה אומר?)

נתנו לי הצעת מחיר של 2900 שקל לחלקים מקוריים ו-2300 שקל לחלקים חלופיים.

המחיר נשמע לכם סביר?

4 צלחות 4 רפידות של ברמבו עולות בערך 850 כולל מעמ עבודה בערך 600 שח אמורה לעלות

פורסם

מה זה חלופיים?

למוסך קשה לומר מאיזה יצרן הבלמים החלופיים?

קצת מעצבן החוסר שקיפות הזה

בכל מקרה מחיר יקר מאד, קנה סט של ברמבו מחנות חלפים ושלפ רק על עבודה.

גם תקבל בלמים איכותיים (ולא חלופיים עלומי שם..) וגם יצא לך משתלם יותר

פורסם

ברכב יש 4 דיסקי בלם (צלחות בסלנג). אחת בכל גלגל. 

 

לכל דיסק בלם יש שתי רפידות בלם. סה"כ 8 רפידות. 

 

מה זה "בלמים ודיסקיות" לא ברור. מה זה "4 צלחות ו 4 רפידות", לא ברור.

 

מה זה רפידות אחרויות ודיסקיות אחוריות - לא ברור. 

 

מה זה "משהו טוב לא זבל סיני" גם לא ברור.

 

 

תשדלו לפרט במדוייק מה החליפו לכם, אחרת אין הרבה תועלת במידע הזה. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...