הלכתי היום לטיפול שנתי במוסך מורשה של יונדאי.
בלי קשר ביקשתי מהם שיבדקו את הבלמים, כי אני שומע בבלימה רעש שדומה לחיכוך ברצפה.
התקשרו אליי ואמרו שצריך להחליף בלמים ודיסקיות, כי יש שם מדרגות (מה זה אומר?)
נתנו לי הצעת מחיר של 2900 שקל לחלקים מקוריים ו-2300 שקל לחלקים חלופיים.
המחיר נשמע לכם סביר?