Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני חושב כך.

למרות שהיום יש כבר אכיפה על המיכלית למניעת תפעות מהילה. אאל"ט זה קיים רק בישראל, מלמד שהתופעה באמת קיימת כאן ברמה גבוהה. 

 

 

.

פורסם
לפני 8 שעות, dani666 כתב:

3 התחנות האלה (כולל אורות חיפה) תמיד זולות.  דלק דאן הכי זולה.  הרכב שלי היה מרגיש.

 

 

לפני 6 שעות, WE988244 כתב:

תחנה מכובדת כמו פז, דור אלון, וכד' מהתחנות הגדולות, לא יעזו לעשות משחקים ולמהול סולר,

התחנות הקטנות עושות מה בא להם,

ולכן אני מתדלק רק ברשתות הגדולות.

 

שנתיים תדלקתי קבוע בנזין 95 ב-אורות חיפה עם תדלוקים פה ושם ברשתות הגדולות. בכל התדלוקים נרשם בתדלוק ק"מ וליטרים והכל נמצא אצלי באקסל. לא היה שום הבדל בצריכה בין אורות חיפה לבין התחנות הגדולות למרות הפרשים במחיר עד 40 אג' לליטר כך שהדלק אותה איכות בדיוק (אאל"ט פעם בשיחה המנהל של אורות סיפר שהוא קונה את הדלק מסונול).

באיזור חיפה קיבלתי את ההנחות הכי גדולות בדלק באופן קבוע.

פורסם

לכל כלל יש יוצא מן הכלל,

לצערי רוב מוחלט של התחנות הקטנות שמוכרות בזול משחקות עם הסולר,

בין עם זה עד המקסימום החוקי, לבין חריגות מהותיות,

התחנות הגדולות מחויבות ליותר, וכפועל יוצא הביטחון שלי כצרכן שלא ילך למעבדה עם סולר מכל איזה קקמיקה,

ולכן אני יעדיף את השקט, מאשר פעם אחת ליפול ואז לשלם את ההפרש פי 500,

מי שעושה ניסיונות על האוטו שלו תפדל,

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 2 דקות, המהיר הזהיר כתב:

היום הייתי בנתב"ג וראיתי שהמחיר שם לדיזל מזומן סביב 7.30.

זה לא מחיר כזה ואווו,

פז זבוטינסקי פינת שחם פ"ת גם באשראי 7.20

פז העבודה אשדוד 7.16 במזומן,

אבל זה תחנה גדולה ומוכרת שלא תעשה שטויות.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 11 שעות, המהיר הזהיר כתב:

היום הייתי בנתב"ג וראיתי שהמחיר שם לדיזל מזומן סביב 7.30.

7.24 למזומן.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...