Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו כולם,

אבל אנחנו לקוחות שבויים,

כי בסוף אין פיקוח על הסולר אבל כל התחנות מעלות את המחיר באותו יחס,

מה שלא מותיר לנו ברירה אלא לשלם,

או להשאר בבית.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 11 שעות, zvit כתב:

 את נהג המוניות והרכב הכבד זה לא מעניין כי הם מקבלים החזר מלא של הבלו - לכן לא נראה לי שיש מספיק אנשים שזה אכפת להם.

מתחילת השנה בוטל החזר הבלו לנהגי המוניות .

עד הביטול בשנים האחרונות  ,ההחזר ירד כל חודש בצורה משמעותית עד שבוטל לגמרי כאמור.

לידיעתך .

פורסם

אז זהו,

חסכתי 25 ש"ח בערך,

בתחנה שאני מתדלק (פז זבוטינסרי פינת שחם בפ"ת) עד לשעה 12 ליטר סולר עלה 7.75 

בשעה 12 המחיר ירד ל7.2 

אגב הבנזין באמת עלה ב12 אג' ל6.87 

אבל היה שווה לחכות.

  • אהבתי 3
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 2 דקות, WE988244 כתב:

אז זהו,

חסכתי 25 ש"ח בערך,

בתחנה שאני מתדלק (פז זבוטינסרי פינת שחם בפ"ת) עד לשעה 12 ליטר סולר עלה 7.75 

בשעה 12 המחיר ירד ל7.2 

אגב הבנזין באמת עלה ב12 אג' ל6.87 

אבל היה שווה לחכות.

 

תודה על העדכון הלילי!

זה משמח מאד, בפרט שהמחיר שם ירד במעט יותר מחמישים האגורות של ההנחה על הבלו - מה שמרמז שאולי גם השתוללות מחיר הסולר עצמו נבלמה קצת.

אם לא מוצא חן בעיניך איך שאני נוהג אז רד מהמדרכה

פורסם

אומנם ה"אקמול" של ליברמן השפיע רק לכמה ימים. 

החצי שקל שלו התקזזו  ב-15 אגורות, מתחילת החודש הנוכחי.

 

הבעיה היא, שאם המחירים ימשיכו לטפס בקצב הנוכחי, כלומר כ-15 אג" בחודש, הרי שבסופו של דבר, בתום ה"הטבה" של ה-3 חודשים, ההנחה במס הבלו תבוטל, והדלק יהיה יקר בלא פחות מ-1 שקל לליטר יותר,  מאשר לפני ההטבה.

כך יוצא מצב, שמה שנחסך כעט, [אם בכלל], נשלם אחר-כך, עם ריבית.

לכן, אינני רואה כאן איזו שהיא הקלה. 

הציבור הרוויח סוג של "הלוואה", וכמו כל הלוואה, גם את זו יחזירו מהר מאוד.

סתם תרגיל שלא ישיג בסופו של דבר שום מטרה.. 

פורסם
לפני 19 דקות, yossiaviel כתב:

אומנם ה"אקמול" של ליברמן השפיע רק לכמה ימים. 

החצי שקל שלו התקזזו  ב-15 אגורות, מתחילת החודש הנוכחי.

 

הבעיה היא, שאם המחירים ימשיכו לטפס בקצב הנוכחי, כלומר כ-15 אג" בחודש, הרי שבסופו של דבר, בתום ה"הטבה" של ה-3 חודשים, ההנחה במס הבלו תבוטל, והדלק יהיה יקר בלא פחות מ-1 שקל לליטר יותר,  מאשר לפני ההטבה.

כך יוצא מצב, שמה שנחסך כעט, [אם בכלל], נשלם אחר-כך, עם ריבית.

לכן, אינני רואה כאן איזו שהיא הקלה. 

הציבור הרוויח סוג של "הלוואה", וכמו כל הלוואה, גם את זו יחזירו מהר מאוד.

סתם תרגיל שלא ישיג בסופו של דבר שום מטרה.. 

למה הלוואה,

העליה לא קשורה להורדת מס הבלו,

קיבלנו מענק בדמות כמה חודשים של חצי שקל לליטר, 

אנחנו לא אמורים להחזיר את זה בשום צורה שהיא,

הכנסות המדינה לא נפגעו מחמת כך שנערי האוצר חישבו את ההכנסות ממס הבלו בתחשיב שנתי לפי מחיר של בערך 6 ש"ח לליטר,

ברגע שהמחיר קפץ זה כבר הכנסות נוספות, ובעליה של שקל לליטר המדינה מרויחה מעל ל60 אג',

מה שזה אומר שכרע הם עדיין מרויחים עלינו יותר ממה שהם תיכננו,

אז אין שום סיבה שיקחו לנו את זה בחזרה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

אני לא אמרתי שיש קשר בין ההטבה, לעלייה במחירי הדלק הנוכחיים.

 

 

אבל אם מתרגמים את כל זה לכסף נטו, שנשלם, [בהנחה שהדלק יטפס בקצב הנוכחי, עקב המצב], לאחר סיום   ה"הטבה", זה יסתכם ב-1 שקל לליטר, יותר.

בקיצר, החצי שקל של ה-בלו, נבלעים בסופו של דבר בעליית המחירים שתהיה בסוף תקופת ההטבה.

 

רק תחשוב, שאילו הדלק היה קופץ החודש בקיצוניות, לא 15 אג" אלה 50 אג", לא היית מרגיש [בכיס] שקיבלת את ההטבה, נכון? ולאחר חודשיים וחצי מהיום, בנוסף עוד חצי שקל יותר?

קשר של ממש אין. מלבד בכיס.

עדיין סוג של הלוואה, בתחפושת.

 

תן לי לפשט לך את זה יותר בתור דוגמה:

קיבלת הטבה, של חצי שקל, אבל הייתה עלייה בשיעור דומה= אתה משלם את אותו סכום.

הסתיימה ההטבה? אתה משלם את אותו סכום+החצי שקל.

יש?

 

 

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

ואחרי ההתפלספויות, קצת נתוני  אמת מהיום בחיפה לגבי מחיר סולר.

 

תחנת פלי"ם (זו שכמעט פוצצה את בנין המשרדים שמעליה), 6.94 ש'ח לליטר.

דלק דאן (במפרץ) 6.93 ש'ח לליטר.

 

בשתי התחנות מדובר על תשלום באשראי.

עריכה אחרונה על ידי dani666
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בשתיהן אני מתדלק תקופה ארוכה (וגם באורות חיפה שכרגע יקרה יחסית בסולר) הן בסולר והן בבנזין.  מכאן תגיע לתשובה.

פורסם
לפני 16 דקות, dani666 כתב:

בשתיהן אני מתדלק תקופה ארוכה (וגם באורות חיפה שכרגע יקרה יחסית בסולר) הן בסולר והן בבנזין.  מכאן תגיע לתשובה.

מה התשובה,

שהאוטו שלך אולי לא מרגיש,

זה כבר מחיר הזיה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)

מותר לשאול איזה רכבים יש לך?

יש כאלה שרגישים פחות לסולר מהול

מוסכניק ותיק טען שכיום כמעט ולא ניתן להשיג סולר לא מהול

הוא טוען שעיקר המהילה היא לא ברמת תחנה אלא ברמת נהג מיכלית

מכלית עם עשות אלפי ליטרי סולר. מגיע שותף של הנהג מיכלית עם מיכלית קטנה, של כמה מאות של שמן מנוע משומש מסונן

כמעט ולא מורגש הבדל באיכות בבדיקות, מדי פעם תחנה נופלת.

מחליפים תכולה

300 ליטר סולר זה רווח נקי של 1500+ שח + חיסכון על תשלום פינוי שמן 

והסולר הזה מגיע לתחנות דלק פיראטיות ונמכר ללא מיסים אבל במחיר גבוה (נגיד ביום שאמור להיות 7 ש"ח מוכרים ב5.5 שחור)

 

כמה זה נפוץ? אני לא באמת יודע.

הוא טוען שזה מאוד נפוץ.

עריכה אחרונה על ידי om2
  • מצחיק 1

.

פורסם
לפני 12 שעות, yossiaviel כתב:

אני לא אמרתי שיש קשר בין ההטבה, לעלייה במחירי הדלק הנוכחיים.

 

 

אבל אם מתרגמים את כל זה לכסף נטו, שנשלם, [בהנחה שהדלק יטפס בקצב הנוכחי, עקב המצב], לאחר סיום   ה"הטבה", זה יסתכם ב-1 שקל לליטר, יותר.

בקיצר, החצי שקל של ה-בלו, נבלעים בסופו של דבר בעליית המחירים שתהיה בסוף תקופת ההטבה.

 

רק תחשוב, שאילו הדלק היה קופץ החודש בקיצוניות, לא 15 אג" אלה 50 אג", לא היית מרגיש [בכיס] שקיבלת את ההטבה, נכון? ולאחר חודשיים וחצי מהיום, בנוסף עוד חצי שקל יותר?

קשר של ממש אין. מלבד בכיס.

עדיין סוג של הלוואה, בתחפושת.

 

תן לי לפשט לך את זה יותר בתור דוגמה:

קיבלת הטבה, של חצי שקל, אבל הייתה עלייה בשיעור דומה= אתה משלם את אותו סכום.

הסתיימה ההטבה? אתה משלם את אותו סכום+החצי שקל.

יש?

 

 

 

 

 

 

לא מבין את ההגיון, הרי שהיית משלם יותר בסה"כ אם ההנחה במס בלו לא הייתה.

להבנתי הם פשוט מבטלים את ההנחה, לא מעלים את המס בלו בשיעור "שיבטל" את ההנחה.

 

המחיר דלק עדיין היסטרי איך שלא תסתכל על זה, אבל לא מבין את הטיעון שלך.

 

 

בוא נגיד אתה קונה מוצר כלשהו, צורך יחידה אחת בחודש והיא עולה 100 שקל, כל חודש עולה ב5 שקל.

חודש 1: 100

חודש 2: 105

חודש 3: 110

חודש 4: 115

חודש 5: 120

חודש 6: 125

חודש 7: 130

חודש 8: 135

חודש 9: 140

חודש 10: 145

חודש 11: 150

חודש 12: 155

 

סה"כ שילמת 1550

 

אם נגיד בחודשים 4, 5 ו6 היה הנחה זמנית במס של 10% מהמחיר ה"אמיתי" אז יוצא שאתה משלם ככה:

 

חודש 1: 100

חודש 2: 105

חודש 3: 110

חודש 4: 103.5 (הנחה של 10% מ115)

חודש 5: 108 (הנחה של 10% מ120)

חודש 6: 102.5 (הנחה של 10% מ125)

חודש 7: 130 (נגמר ההנחה, חזר מחיר רגיל)

חודש 8: 135

חודש 9: 140

חודש 10: 145

חודש 11: 150

חודש 12: 155

 

סה"כ שילמת 1484

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 11 שעות, WE988244 כתב:

זה כבר מחיר הזיה.

3 התחנות האלה (כולל אורות חיפה) תמיד זולות.  דלק דאן הכי זולה.  הרכב שלי היה מרגיש.

 

לפני 10 שעות, om2 כתב:

מותר לשאול איזה רכבים יש לך?

צרפתיים ....  208 דיזל (ו C4 פיקאסו בנזין).  וצריכת הדלק טובה כשהיתה.  אז אולי המוסכניק וותיק, אבל לא ממש יודע?

בנוסף לדברי המוסכניק שלך "כיום כמעט ולא ניתן להשיג סולר לא מהול"- אם מהילת הסולר כזו נפוצה, אז בכל תחנה זה מה שתקבל - נכון ?  אז לא כדאי לקבל את זה במחיר הנמוך ביותר?

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, dani666 כתב:

בנוסף לדברי המוסכניק שלך "כיום כמעט ולא ניתן להשיג סולר לא מהול"- אם מהילת הסולר כזו נפוצה, אז בכל תחנה זה מה שתקבל - נכון ?  אז לא כדאי לקבל את זה במחיר הנמוך ביותר?

לומר כזה משפט, זה כבר לתת לשונא שלך להביא לך מכות,

כי במילא הוא יום אחד יגיע אלי,

 

תחנה מכובדת כמו פז, דור אלון, וכד' מהתחנות הגדולות, לא יעזו לעשות משחקים ולמהול סולר,

התחנות הקטנות עושות מה בא להם,

ולכן אני מתדלק רק ברשתות הגדולות.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...