Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי רכב מסוג פיג'ו 306

ביום שישי האחרון כאשר נגשתי לרכב ולחצתי על השלט על מנת שיפתח שמעתי רעש שונה מתמיד.

לאחר בדיקה קצרה של הרכב גיליתי כי כל הדלתות נפתחו, מלבד תא המטען.

1. האם המנגנון בתא המטען התקלקל?

2.מחיר החלפה של מנגנון מסוג זה?

3. איך פותחים בינתיים את תא המטען ? (כי הוא "תקוע").

 

ל':roll:

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
עם המפתח פיזית הוא גם לא נפתח לך ?

שלילי המפתח לא פותח את תא המטען.

 

ליטל

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יתכן והבעיה הנה מכנית של מנעול תא המטען וכדאי לגשת למנעולן לרכב כדי שיפרוץ את המנעול ויתקנו.

אני יכול להמליץ לך על מנעולן בת"א או ברמת-גן, אם תרצי.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

QUOTE=רפי לין]יתכן והבעיה הנה מכנית של מנעול תא המטען וכדאי לגשת למנעולן לרכב כדי שיפרוץ את המנעול ויתקנו.

אני יכול להמליץ לך על מנעולן בת"א או ברמת-גן, אם תרצי.

בברכה - רפי לין :-)

 

רפי יש אולי מקומות נוספים שקרובים אלי יותר?

בסביבות אור יהודה???

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לדעתי הבעייה במנגנון ולא במנעול (אני מניח שהמפתח כן מסתובב במנעול).

 

אפשר לנסות לזחול פנימה (306 , כן ? ) , לפרק את כיסוי הבגאז' ולשחרר את הנעילה.

כנראה שהזרוע המשחררת את המנגנון השתחחררה או נשברה.

פורסם
לדעתי הבעייה במנגנון ולא במנעול (אני מניח שהמפתח כן מסתובב במנעול).

 

אפשר לנסות לזחול פנימה (306 , כן ? ) , לפרק את כיסוי הבגאז' ולשחרר את הנעילה.

כנראה שהזרוע המשחררת את המנגנון השתחחררה או נשברה.

 

בפיג'ו שלי המנעול לא מסתובב ואף פעם לא השתמשתי במפתח.

אבל אני אשמח לנסות את הרעיון השני ולשחרר את הנעילה מבפנים.

רק אם תוכל לפרט לי איך בידיוק עושים זאת???

 

תודה

ליטל

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

באור יהודה או יהוד איני חושב שיש מנעולן.

"כל מפתח" נמצא בז'בוטינסקי 78 ר"ג שזה לא רחוק ממך. טל' 03-6723511 03-6734644

לאברהם או אילן.

כוונת קודמי הנה שתפרקי את משענת המושב האחורי ותזחלי לתוך תא המטען (עם פנס לתאורה) כדי לפותחו מבפנים, אך כך לא תקנת התקלה.

נא עדכני בתוצאות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

מניסיון שהיה לי ב- 306 במקרה זהה הבעייה היחידה היא שמכסה תא המטען לא סגור טוב והמנגנון לא נתפס טוב והנעילה לא נועלת עד הסוף. כך שיוצא שכל המנגנון תפוס. לפעמים מכה חזקה על המכסה עוזרת ולעיתים לא. כמו שנאמר צריך לזחול ולנסות לשחרר את התפס של הנעילה ולפתוח את המכסה מתוך תא המטען.

 

 

 

בהצלחה ליטל. אני בטוח שתצליחי. בפעם הבאה לסגור יותר חזק....

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
מניסיון שהיה לי ב- 306 במקרה זהה הבעייה היחידה היא שמכסה תא המטען לא סגור טוב והמנגנון לא נתפס טוב והנעילה לא נועלת עד הסוף. כך שיוצא שכל המנגנון תפוס. לפעמים מכה חזקה על המכסה עוזרת ולעיתים לא. כמו שנאמר צריך לזחול ולנסות לשחרר את התפס של הנעילה ולפתוח את המכסה מתוך תא המטען.

 

 

 

בהצלחה ליטל. אני בטוח שתצליחי. בפעם הבאה לסגור יותר חזק....

פשוט לתת מכה חזקה על תא המטען?

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יכול להיות גם שהמנעול נתפס על משהו כמו חתיכת סמרטוט או ניילון ופשוט נתקע.



 

תסירי את המגש מאחור ופשוט תסתכלי פנימה.

פורסם

יכול להיות גם שהמנעול נתפס על משהו כמו חתיכת סמרטוט או ניילון ופשוט נתקע.



 

 

תסירי את המגש מאחור ופשוט תסתכלי פנימה.

 

סמרטוט וניילון לא נתפסו על המנעול, כבר זחלתי לשם ובדקתי, אני אנסה לשחרר את הנעילה מבפנים ואולי באמת לא סגרתי טוב את תא המטען.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...