Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש ידני?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, Dizel08 כתב:

ממליץ על ניסאן מיקרה , מודל קודם עד 2019,

די מרווחת חסכונית ואמינה 

אם כבר יד שנייה הייתי הולך או על איביזה /פאביה ידניות או על הונדה ג'אז ידנית.

פיג'ו 208 ידנית גם אחלה רק שאין לדעתי 2019 ידנית (אני בעלים של 208 ידנית ושל ג'אז 2015 אוטומטית). 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
לפני 6 שעות, פריג'י כתב:

ג'ימני הוא רכב מיני שתוכנן לקטגוריית קיי ביפן, שהיא קטגוריה עירונית ומקנה הנחות מיסוי משמעותיות!

אנחנו במערב מקבלים אותו עם מנוע אחר וגדול יותר (במקור קיי קאר מגיע עד 660 סמ"ק... אז כמובן שעם טורבו) ועם חצאיות לגלגלים.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Jimny

אז כן, זו הצעה רלוונטית למי שמחפש גם מחוץ לקופסה (או שמא במקרה זה הפוך הפעם?)

 

איך כל זה קשור אם אנחנו לא יפנים וכאן לא יפן?

  • משעמם 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

אם אתה נוסע על רכב שנכנס להגדרה של "מיושן" 

אתה לא מתכוון לרכוש עכשיו 2022 אם הבנתי נכון

ספארק ידנית 2015 תמצא ב15 אלף שח 

 

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, Mr.Hybrid כתב:

 

איך כל זה קשור אם אנחנו לא יפנים וכאן לא יפן?

איך זה קשור?

באמת שאלת עכשיו שאלה "איך קשור תכנון של רכב שמהותו להיות קטן, להגדרת קטגוריית רכב כ- מיני"?

אדגיש את השורות הרלוונטיות:

a series of four-wheel drive off-road mini SUVs

Originally belonging to the kei class, Japan's light automobile tax/legal class

 

לפעמים אני מתחיל לתהות לאן הפורום הזה הולך, אם בנאדם לא יכול להציע הצעה, לנמק, ולא לקבל סימון של דירוג שלילי.

 

ובוא,

קרא שוב את ההודעה הראשונה שלי. בחיאת. ממש לא כתבתי לו שהאוטו בשבילו זה רק ג'ימני. נתתי את זה כחצי אופציה למשהו שייתן ערך מוסף וישמור בוודאות על ערכו כמשומש. ההמלצה שלי הייתה לאתר רכב משומש במצב טוב.

 

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 13 שעות, מוטי אלתר כתב:

אם אתה נוסע על רכב שנכנס להגדרה של "מיושן" 

אתה לא מתכוון לרכוש עכשיו 2022 אם הבנתי נכון

ספארק ידנית 2015 תמצא ב15 אלף שח 

 

מה הקשר? קניתי את הקורסה ב 2003. לא אני הגדרתי שהיא מיושנת אלא איזה פקידון במשרד התחבורה. אני רוכב על אופנוע ויש לי מיאטה חדשה

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 2.2.2022 בשעה 23:38, פריג'י כתב:

אבל, אם אתה רוצה חדש שיהיה סוג של מנייה בטוחה - תחשוב על ג'ימני או דאסטר.

ג׳ימני זה רכב שיש כת סביבו, והמחירים לרכב לא שבור ובלי "שיבורי" שטח בהתאם.

 

אבל כן, באתר מופיע שיש דגם ידני חדש.

 

חוץ מזה יש גם פז׳ו 208 ידנית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

208 בדור החדש אין ידנית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 3.2.2022 בשעה 16:40, פריג'י כתב:

איך זה קשור?

באמת שאלת עכשיו שאלה "איך קשור תכנון של רכב שמהותו להיות קטן, להגדרת קטגוריית רכב כ- מיני"?

אדגיש את השורות הרלוונטיות:

a series of four-wheel drive off-road mini SUVs

Originally belonging to the kei class, Japan's light automobile tax/legal class

 

לפעמים אני מתחיל לתהות לאן הפורום הזה הולך, אם בנאדם לא יכול להציע הצעה, לנמק, ולא לקבל סימון של דירוג שלילי.

 

ובוא,

קרא שוב את ההודעה הראשונה שלי. בחיאת. ממש לא כתבתי לו שהאוטו בשבילו זה רק ג'ימני. נתתי את זה כחצי אופציה למשהו שייתן ערך מוסף וישמור בוודאות על ערכו כמשומש. ההמלצה שלי הייתה לאתר רכב משומש במצב טוב.

 

נראה שיש לי ארכה של שנה לפני שצריך לעבור לשני טסטים בשנה (לך תדע - אולי כבר יגזרו שלושה או יותר) אז אני נישאר עם הקורסה לפחות עוד שנה 

בתאריך 3.2.2022 בשעה 16:39, מוטי אלתר כתב:

אם אתה נוסע על רכב שנכנס להגדרה של "מיושן" 

אתה לא מתכוון לרכוש עכשיו 2022 אם הבנתי נכון

ספארק ידנית 2015 תמצא ב15 אלף שח 

 

פורסם

אני יודע שגיסי מתעתד למכור את היונדאי i10 הידנית שלו (לדעתי שנתון 2013 אבל אל תתפוס במילה) - עקב רילוקיישן.

אם זה רלבנטי שלח הודעה בפרטי ואקשר ביניכם

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

×
×
  • תוכן חדש...