Jump to content

g2c

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי g2c

  1. שלום רב, ברצי.. איך מומלץ להסיר אבק? האוטו חונה בהאנגר אבל אם נשאר ללא כיסוי הגוף מתכסה אבק - איך מומלץ להסיר את האבק? חובה רחצה קומפליט?
  2. שלום רב, נשבר לי אחד הפלסטיקים שסותמים את האופציה לcorner lights אז החלפתי את ארבעת ה"פקקים" בקורנר לייטס עצמם (עם לדים). מי ידע להמליץ על חשמלאי מאזדה שמשכמו ומעלה שיזין אותם? המון תודה מראש
  3. שלום, הוצע לי להחליף את המכסה (שהרסתי) שבתמונה לתאורה צבע ענבר מקדימה ואדום מאחור כפי שלמשל בקישור זה. האם לדעתכם זה בכלל חוקי בישראל? אולי חוקי מבלי להאיר? תודה רבה מראש. כל רעיון יתקבל בשמחה
  4. תודה רבה Adani, אכן הקומפאונד נותן תוצאה טובה.
  5. תודה Adani. מבחן הציפורן: הציפורן מחליקה ולא נתקעת, בשני הכיוונים אבל אני מרגיש באצבע את נקודת המעבר על השריטה. עם איזה פוליש היית מציע שאנסה לבדוק על אזור מצומצם? וגם מדוע איני מקבל התראת מייל עם התגובות למרות ש "עדכן אותי" פעיל?
  6. שלום ותודה, לא הבנתי. לא היה ואין כל חומר על המכסה, צבע נטו ועליו שריטה. אני מניח שמישהו הניח משהו, אולי תיק, על המכסה ואח"כ משך אליו וחלק חד מהאובייקט שרט את המכסה. איזה פוליש היית ממליץ? יש לי Meguiar's plastiX שמשמש להבהרת פנסים של הקורסה הישנה לפני טסט. כתוב clear plastic cleaner & polish Remove cloudiness yellowing oxidation & fine scratches האם לנסות עם זה על מיקרו פייבר? שוב תודה
  7. שלום רב, בחזרה לחניה (אשדוד חוף) נוכחתי בשריטה על מכסה המנוע של המיאטה. מצרף צילום, השריטה מקבילה לקו השחור. מה מציעים המומחים? לעזוב כך? לנסות להעלים בעצמי? דורש צביעה מקצועית? המון תודה מראש
  8. תודה! שלחתי ת׳שאלה לדלק מוטורס היבואן...
  9. תודה רבה, מעריך! אכן 46V ובסוגריים ND5V, ראה נא בצילום. אז אם בקישור שלך לא מוכרים לישראל, האם יש לך מושג מי כן? הערה - דלת הנוסע עוד הערה - צבע ב'ע' 😀
  10. שלום, יש לי כמה סריטות במיאטה אדום נוצץ 2020, אשמח לדעת איך למצא קצת מצבע זה לתיקון עם מכחול. מראש תודה
  11. שלום, עברתי טסט ראשון בפברואר לאחר שקיבלתי את הטופס ממשרד התחבורה. האם להמתין שוב לטופס או ללכת דוך למכון? תודה לעונים
  12. g2c

    מכונאי אולימפי

    היי, המליצו לי על זוהר אופנועים. אכן תיקן והאופנוע חזר לעצמו
  13. שלום לכולם.ן, ה sv שלי מחפש מכונאי מבריק ומעמיק. מי יוכל לעזור לו בהמלצה?
  14. הודעה שפרסמתי ב"מכירה" ונאמר לי שאין שם תגובות ושעלי להעביר לכללי. לא יודע למחוק מ "מכירה" שלום, מי ידע לומר לי מה הפרוצדורה האדמיניסטרטיבית למכירת אופנוע שקניתי חדש ב 2017? אני מתכוון, נאמר שפירסמתי ומצאתי קונה. האם יש להוכיח שלא גנוב / מעוקל / משועבד / שאחותי (שאין לי) הגונה, איך להעביר בעלות, האם לקונה צריך להיות ביטוח / רישיון / תעודת יושר☺️ לפני שלוקח את האופנוע ? האם ניתן לעשות את הפרוצדורה מהטלפון / מחשב? תודה מראש על העזרה
  15. שלום רב, אני נוכח שכל פעם שאני מתניע, המובילאיי מופעל מחדש וכדי להשתיק אותו אני מוכרח ללחוץ לחיצה ארוכה על הכפתור האמצעי שזה כמובן די מיגע. שאלתי: איך לומר לו לשתוק עד שאומר לו לפעול מחדש? בירה לראשון העונה תשובה נכונה😋
  16. שלום, קניתי למושבי המיאטה קונדישנר של adam ואני מאוכזב מהריח החזק שהוא משאיר. מחפש המלצה לקונדישנר עם ריח מינימלי ועדין תודה מראש
  17. g2c

    רכב מיושן

    🙏
  18. g2c

    רכב מיושן

    תודה יקירי
  19. g2c

    רכב חדש ידני?

    נראה שיש לי ארכה של שנה לפני שצריך לעבור לשני טסטים בשנה (לך תדע - אולי כבר יגזרו שלושה או יותר) אז אני נישאר עם הקורסה לפחות עוד שנה
  20. g2c

    רכב מיושן

    מעולה! פנטסטי! אז יש לי עוד שנה בלי זיבולי מוח. ובפברואר 23 יתנו לי מדבקה לחצי שנה?
  21. g2c

    רכב חדש ידני?

    מה הקשר? קניתי את הקורסה ב 2003. לא אני הגדרתי שהיא מיושנת אלא איזה פקידון במשרד התחבורה. אני רוכב על אופנוע ויש לי מיאטה חדשה
×
×
  • תוכן חדש...