Jump to content

g2c

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי g2c

  1. שלום, הקורסה שלי נכנסת להגדרה "מיושנת" ואני שוקל להחליף לאיזה רכב חדש. האם מישהו יודע על איזו מיני איכותית וידנית? שאלתי במאזדה אם יש 2 ידנית והתשובה נייט
  2. g2c

    רכב מיושן

    תודה! לא הבנתי להוציא אישור רכב מיושן? הקורסה שלי מפברואר 2003 זה עתה מלאו לה 19 וכיוון שכך, מוגדת מיושנת. האם עלי לעשות משהו ספציפי? או רק ללכת לטסט בעוד שישה חודשים? על המדבקה שניפקו לי במכון הטסטים כתוב פברואר 2023
  3. g2c

    רכב מיושן

    אם הבנתי נכון, עכשיו ישלחו לי ממשרד התחבורה כל חצי שנה שמתחילה בתאריך העליה לכביש, חודשיים לפני הזמן. החיסרון של התעלול שאצטרך, פעם מתוך פעמיים לנסוע לטסט עם רישיון רכב פג תוקף. זה סיכון רציני כי הניידות מקבלות התראה איך שהמצלמה שלהם קולטת מספר ללא רישיון רכב בתוקף. נוכחתי על בשרי עם האופנוע. למזלי כן היה לי בתוקף רק ששרת המשטרה היה בדיליי אז עצרו אותי😊
  4. g2c

    רכב מיושן

    שלום, האם החובה על רכב מיושן לבצע שני טסטים בשנה חלה גם אם הרכב כמעט אינו נוסע?
  5. המון תודה! משום מה לא קיבלתי מייל הודעה שהייתה תגובה לשאלתי☹️ החלפתי גומיה עבור 75 שקלים והמכונאי עבד למעלה מ-20 דקות כדי לפתוח להחליף ולסגור!
  6. שלום, עם ימי הקור שהגיעו הקודנית דורשת לחיצה חזקה מאוד, מאידך מנעולן דורש 500 להחלפה שזה ממש לא לעניין. מחפש הדרכה להחלפת המגעים בלבד המון תודה מראש
  7. שלום, המיאטה שלי ישנה באסם סגור (במושב) אבל עם כניסת אויר מגובה 2 מטרים לגג האיסכורית. יש אמנם רשת ציפורים אבל עדיין אבק נכנס. אשמח לאמצעי בדוק להסרת האבק מגוף הרכב מבלי לשרוט את הצבע. תודה רבה מראש
  8. שלום, המיאטה שלי עוד מעט בת שנה... מחפש המלצה חמה על מוסך בשפלה: אשקלון / יד מרדכי / אשדוד גם המלצות הפוכות תתקבלנה בברכה, רצוי בפרטי
  9. g2c

    טיפול שלא במוסך היבואן

    לא מדובר בחיסכון אלא באמון ובמקצועיות
  10. g2c

    טיפול שלא במוסך היבואן

    תודה, שנת ייצור 2020
  11. שלום לכולם, יש לי מוסך מועודף שאינו מורשה של דלק, היבואן של המיאטה שקניתי לפני שנה. האם לדעתכם יהיה ממש לא אחראי לעשות אצלו את הטיפולים השנתיים?
  12. תודה רבה שאתה משתף בידע והניסיון שלך
  13. לסגור את הרלבד ושאר הבולשיטים ולפנות לחברה פרטית ליעוץ בנושא תרבות נהיגה. לתמרץ שני גלגלים
  14. ובכן בעקבות ההמלצות שקיבלתי כאן, בפרט מ- Adany, עברתי עם פלסטלינה עם סיכוף מגויאר קוויק דיטיילר, רחצתי עם שמפו מגויאר ושמתי אוטם של Chemical Guys ג'ט סיל - החלק האחרון היה קשה במיוחד. עכשיו, אחרי נסיעה נמעכו מקדימה מספר חרקים, השתשמשתי בתרסיס קצף מגויאר מסיר זפת וחרקים. מה אחר כך? האם שוב למרוח אוטם צבע על האזורים מהם נוקו החרקים? האם ניתן לנקות חרקים עם הקוויק דיטיילר ואז לנגב וזהו? כנראה אותה שאלה בייחס ללשלשת: איך מומלץ להסיר? האם קוויק דיטיילר יכול לעזור בזה? האם שוב שכבת אוטם צבע? תודה רבה מראש
  15. Adani an all other contributors תודה. זה מתחיל להתבהר. ביום שלישי אסע ל justmotors ברחובות ומקוה לצאת משם עם המוצרים המומלצים ומידע בנושא יישום. עד אז - המלצה לתחזוקת הגג הרך? ברור שאפשר לשאול את המוכרים אבל סומך יותר על קהילת המשתמשים
  16. תודה, איזו פלסטלינה מומלצת? אני רואה שבמותג סונקס בלבד יש כבר מספר אופציות (ב-ג׳אסטמוטורס)?
  17. @Adaniאז אם הבנתי נכון, מאחר שהאוטו חדש ואין שריטות, אתה ממליץ לשטוף עם שמפו sonax למשל ואחכ לשים אוטם למשל מנזרנה PL? ומה זה הפלסטלינה?
  18. @dorshtזה בדיוק מה שאני עושה: מנקה במים ומנגב עם מטלית עור. מה רע?
  19. שלום רב, בסוף קניתי MX5 (באוגוסט) ואני נוכח שהצבע עדין ודק. בפורום מיאטה האמרקיאי המליצו לי לשים וקס וכדומה דבר שמעולם לא עשיתי - תמיד ניקיתי רק עם מים. מה אתם ממליצים? מוצרים להגנה שמוצאים הארץ או שאפשר לקנות באיביי וכו? מה דעתכם על זה ? ואם כבר אז גם המלצות לטיפול בעור:) תודה רבה מראש
  20. שלום חברים, תהיתי מה דעתכם על כל התשדירים שלהם? האם יש בזה תועלת (פרט לעובדים שם) ? האם יש בזה נזק? פניתי אליהם בשאלה אם יש להם מידע על מידת הצלחתם למניעת תאונות. לא ענו
  21. g2c

    נייטרול זמני של מובילאיי

    וגם קניתי כזה
  22. g2c

    נייטרול זמני של מובילאיי

    תודה Ragnar! אכן, מסתבר שעם הניירת קיבלתי ספרון של מובילאיי בכמה ספות עם הסבר איך להשבית. אכן, בהתנעה זה יעלה פעיל מחדש ☹️. עכשיו, באזור המראה יש לי את הבלגן של מובילאיי ואת זה, המקורי, של מאזדה. מזל שנשאר קצת זכוכית שקופה לראות דרכה מה שקורה בחוץ!
  23. g2c

    נייטרול זמני של מובילאיי

    מתנצל, לא הבנתי את הסוף
  24. שלום, בסוף קניתי את ה MX5 כמו שמיובאת, עם גג רך. מסתבר שמותקן עליהם, כנראה ע"י דלק, מובילאיי. האם ניתן להפסיק את פעולתו באופן זמני? או לפחות את החיוויים הקוליים? ואם כבר - האם אפשר גם להפסיק את פעולת חיווי חגורה? תודתי מראש לעונה/ים כן! אני יודע! תודה על ההזהרות וההמלצות. זאת רק שאלה
×
×
  • תוכן חדש...