Jump to content

g2c

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי g2c

  1. מכשיר חמוד בנרתיק מהודר עם פנס, מצפן, ומה לא. קל משקל. עד עכשיו השתמשתי פעמיים להתנעת קורסה, so far so good מומלץ
  2. קניתי utrai ב- עלי עבור 225 שקלים. משוב כשאקבל. 22AH, max2kA... אם זה נכון
  3. המון תודה לעונים
  4. שלום לכולם, מחפש המלצה לסוללת התנעה אמינה (כולל כבלים וקרוקודילים) ובגבול ה-$75. יש לי אוטו קטן (קורסה) ואופנוע 650. תודה מראש
  5. g2c

    יבוא אישי פיזית

    @zvit - לא מייבאים את ה- RF (גג קשיח)
  6. g2c

    יבוא אישי פיזית

    תודה רבה. לא דווחתי שהגיעה תשובה - עכשיו בדקתי שכן אדווח. מס בגובה 129% האם הכוונה שאם הוא עולה (בחול, בניקוי מס) 100000 אז אצטרך להוסיף 129000 ובסך הכל יעלה כולל מסים כ- 229000? אכן ה-מחיר לדגם 183כס ב-ST (רך) בצרפת 35600 יורו פחות 20% מעם = 28480 אם נכפיל ב-2.29 מגיעים ל-65219 יורו ובשקלים 251000 שזה מחירה בארץ רק שבארץ יש רק גג רך יש לך אלי קישור לחישוב מס לרכב?
  7. תהיתי אם אני יכול לקנות אוטו חדש, נאמר בצרפת, להזדכות שם על המעמ בנמל הימי ולהפליג אתו לישראל וכן לשלם מיסים. חשבתי על MX5 RF שלא מייבאים לארץ. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...