Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקת הpathfinder!!!!


Big Chevy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה דיי מוזר מה שקורה באירופה ובישראל... בארה"ב ניסן ואינפיניטי מאוד אבל מאוד מצליחים והם הולכים בדרכה של טויוטה... אני באמת לא מבין למה בישראל הם בקושי מוכרים :roll:

למה? ככה!

פורסם

אן השווה בן הטראקאן לפטפינדר,,,הם גם לא באותן רמות מחיר הפטפינדר מאכיל את הטרקאן אבק בכל מקום אפשרי.

 

עוד שמהוא אתם אומרים כל הזמן שמנוע 2.5 זה לא הרבה אבל תחשבו כזה דבר..למשל מנוע של פג'רו קינג מוציא 165 כוח סוס ו38 ק"ג הפטפינדר מוציא 170 ו40 ק"ג במנוע בגודל של 2.5

 

מה שאומר שהמנוע מעולה !!הבעיה של הרכב היא מישקלו העצמי שהו 2500 ולכן יש לו הרגשה של "עגלה וכל מיתחריו כולל הטרקאן משאירים אותו מאוחר בביצועים...

 

עדיין לא יצרו את המיתחרה האמיתי לפג'רו קינג קצר אן רכב סטנדרתי קיום שיכול להיתמודד ולנוע בקצב של פג'רו קינג בשבילי ראלי..נקודה..הסיבה היא מיבנה של מיתלים ושילדה מסיביים שבנויים לכך ומרכז כובד נמוך יחסית לרכבים אחרים!

פורסם

אין מה לדבר הpathfinder מנצח את הטרקאן בכל תחום.והדגם הזה בהחלט שיפור גדול על הטראנו.לו רק היו מביאים ארצה את ה patfinder NISMO.

פורסם

כן כי הוא היה מיועד לארה"ב בלבד!כיום ה pathfinder שיש בארה"ב שונה יש לו מנוע v8 הוא יותר גדול,יותר מפואר והכי חשוב יש לפחות 250 כ"ס!

פורסם

סלחו לי!

אבל האם רק כ"ס הם הנתון הקובע? מה עם נתון המומנט? מה עם נתון הסל"ד שבו מתקבלים ההספקים?

מה עם יחסי התיבה? מה עם מקדם הגרר? המקדם הדינמי שכחנו? גודל הצמיגים?

שימו לב שוב אני חוזר בארה"ב אין התייחסות רבה לכ"ס אלא יותר לסמ"ק יש מין משפט בארה"ב

"אין תחליף לסמ"ק".

וחוץ מזה יחסית לעולם הדיזל המודרני 174 כ"ס ו 41 קג"מ מומנט,הם נתון מרשים מאוד!

במיוחד כשזה יוצא ממנוע 2.5 טורבו דיזל.

בכל מקרה לביג שבי:

אני חולה על שברולט ויש לי אחת,אבל מצטער לבאס אותך הניסאן הזה הרבה יותר טוב מהשברולט שלך בשטח (21 ס"מ מרווח גחון לרכב שטח מגודל שכזה??!!) וכמו כן בהתנהגות הכביש הניסאן הרבה יותר מבטיח.

ובביצועים ממנוע 4200 סמ"ק שברולט סוחטים רק 9 שניות? נכון שמנוע אמריקאי הוא יותר מנוע של שיוט ועצמה אבל אם כבר מנוע 4200 אז כבר...

בכל מקרה ביג שבי לא הייתי משווה את הטרייל בלייזר כרכב שטח לניסאן.

פורסם

אני מניח שלא נהגת על trailblazer אז אתה לא מדבר מנסיון.השברולט שלי משופר כמו שאמרתי ועד עכשיו לא היו לי בעיות בשטח.בקשר לכביש אני נהגתי על ה pathfinder בשטח ובכביש השברולט מנצח בקלות על הכביש ובקשר לשטח אני מסכים זויות הנטישה והגישה של ה pathfinder טובות יותר אבל אני סידרתי את זה בשברולט.אני לא יודע למה אבל אנשי ישראל לא אוהבים מכוניות אמריקאיות.אני לא יודע למה.הם הרבה יותר חזקים,נוחים,מפוארים,זולים.... מהיפניות.אני לא מופתע מהתגובה שלך אבל אני יכול להבטיח לכם שה trailblazer מנצח אותו בקלות.

פורסם

אני לא יודע מה בקשר לשטח, אבל אם כבר מדברים על הכביש אז הלנד קרוזר הרבה יותר יפה ממנו, והוא גם לדעתי יותר מרווח ומאובזר...

 

אם אני הייתי משקיע כזה סכום כסף הייתי כבר מוציא אותו על הלנד קרוזר (קצת יותר יקר אבל זה לא ממש עקרוני...)

 

כמובן אני מדבר רק בתנאי ששטח לא מעניין אותכם...

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
אני מניח שלא נהגת על trailblazer אז אתה לא מדבר מנסיון.השברולט שלי משופר כמו שאמרתי ועד עכשיו לא היו לי בעיות בשטח.בקשר לכביש אני נהגתי על ה pathfinder בשטח ובכביש השברולט מנצח בקלות על הכביש ובקשר לשטח אני מסכים זויות הנטישה והגישה של ה pathfinder טובות יותר אבל אני סידרתי את זה בשברולט.אני לא יודע למה אבל אנשי ישראל לא אוהבים מכוניות אמריקאיות.אני לא יודע למה.הם הרבה יותר חזקים,נוחים,מפוארים,זולים.... מהיפניות.אני לא מופתע מהתגובה שלך אבל אני יכול להבטיח לכם שה trailblazer מנצח אותו בקלות.
הטראיל בלייזר לא קוריאני כמו האבאו?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אני גם הייתי בהשקה שלו..

ללא ספק אירוע מושקע ומכובד.

הרכב עצמו מאד "קובייתי" בטח בהשוואה ישירה לטרקן המלוכסן או לקינג המעוגל...

או כמו שמישהו תיאר את האחוריים שלו "כמו הדיסקברי"...

לטעמי הוא היה מאוד דומה לדי-מקס עם ארגז סגור... הכנפיים של הרכב מנופחות כמו בדי-מקס ורק תוספת ארגז כחלק מהמרכב. מעבר לזה הוא לא ממש מעניין חיצונית... (למרות שבכל הקטלוגים והמפרטים היה מודגש" חישוקי מגנזיום 17"... וואטאבר...

לעניין ההדגמות - אז כן, הוא הראה יכולת שטח נאה שרכב ללא נעילות דיפרנציאל ושאר שטיקים לא היה מסוגל לבצע. בהחלט רכב המשתך למשפחת ה"יעני ג'יפ", ואף מדורג גבוה במשפחה.

לגבי הבפנוכו - עשה רושם של צפוף. גם הרצפה הגבוהה וגם הרווח בין כיסא הנהג לנוסעים מאחור היה קטן. בגז' ענק וזה טוב.

לגבי הסיכויים שלו... אז אחרי שעמישראל הגיע לסוף עונת הג'יפונים (כבר לפני כמה עונות), ולאור העובדה שיש המון מתחרים באותו טווח מחיר שמציעים פחות או יותר את אותם דברים ומה שקובע הוא מקדם הפוזה בעיקר, לא ברור עד כמה הוא יצליח. לדעתי, את אלפי המכירות של הטראנו הוא לא יצליח לשחזר.

 

שיהנו כל אלה שיכולים להרשות לעצמם...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...