Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זיהוי רכב בשטח מת קישורים


המהיר הזהיר
 שיתוף

פוסטים מומלצים

איך זה קשור לענין?

אנחנו לא מדברים על תחושת המיקום של הגוף שלנו, אלא על חישוב מהירות רכב מתקרב. אתה יושב באוטו, הרכב מתקרב אליך במראה, ומתוך נסיון יודע להעריך מה המרחק שלו ממך. אין שום חשיבות להבדל המרחק שלו ממך לבין המרחק שלו מקצה זנב הרכב שלך שנמצא שני מטרים מאחוריך. כי אחד, זה בטל בשישים כשמדובר על מהירויות ומרחקי נסיעה. שתיים, כי אתה בכלל מסתכל עליו דרך מראה ולא ישירות, מה שממילא מצריך לתרגול לצורך הערכת מרחקים ומהירויות (ובשביל זה יש שיעורי נהיגה ומלווה).

 

בכל מקרה תלמיד נהיגה צריך לתרגל הערכת מרחקים ומהירויות, בין שהוא רואה את קצה הרכב שלו או לא, אז למה לא לתרגל את זה בלי שטח מת?

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 28.1.2022 בשעה 15:13, Legend כתב:

שהיצרן הרכב תכנן את ההגה כך שהנהג יאחוז בו ב-3 ו-9.

בכמה רכבים שנהגתי ההגה מתוכנן לאחיזה 10 ו 2 וממש לא ל 9 ו 3

"בלי סיכון אין סיכוי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 28.1.2022 בשעה 14:34, טרט כתב:

לא הבנתי מה הבעיה להחזיק את ההגה על 10 2 

 

אחיזה ב-3 ו-9 מאפשרת לך יותר סיבוב מבלי להגיע למצב של יד רודפת יד.

אחיזה ב-2 ו-10 תחייב אותך לעבור ליד רודפת יד מוקדם יותר.

 

הבעיה היא שיד רודפת יד זה רע במיעוטו, זה לוקח זמן, בתמרון חירום כל זמן הוא חשוב.

ברוב הרכבים אחיזה ב-3 ו-9 מאפשרת לך מעבר מכשול (כלומר סטייה ימינה ואז סטייה שמאלה, או שמאלה ואז ימינה) מבלי להגיע ליד רודפת יד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהגה שלי יש סוג של בליטות ב10 ו2 

אבל בדקתי וניפצתם לי מיתוס

ידיים ב-2 ו-10? חמש הטעויות הכי נפוצות שגם אתם עושים בנהיגה - וואלה! רכב (walla.co.il)

 

"בלי סיכון אין סיכוי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבליטות לא נועדו כדי שתאחוז בהן, אלא כדי למנוע החלקה של הידיים החוצה מה-3 ו-9.

כלומר בד"כ אתה תמצא שממש על 3 ו-9 יש את זרועות ההגה עצמן, וב-2 ו-10 יש בליטות, ואז הידיים שלך אוחזות בין זרועות ההגה לבליטות ולכן לא יכולות להחליק למטה ולא למעלה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג של 9.5 ו-2.5 כן.

 

גיר רגיל זה כבר תלוי בנוחות שלך.

ההמלצה (שנשארת בד"כ בגדר המלצה) זה כמו אוטומט, רק להוריד את יד ימין כשצריך ולהחזיר.

מבחינת בפועל - מה שנוח לך, לי בד"כ הכי נוח היה באיזור 9 בין הבליטה לזרוע.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...