Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

(יש לי רשיון D3, מתאים לאז"פ)

מה דעת המומחים?

ספרינטר 316 420,000 ק"מ יד ראשונה. הוחלף מנוע.

השימושים שלי 15,000 ק"מ בשנה.

"מרויח" מהסעות 1500 בחודש. (בדרך לעבודה ובחזור, לוקח קארפול, ומרויח את הסכום הזעום הזה).

יש לי משפחה גדולה.

הרכב אמין? יש לו מחלות ידועות?

אשמח למידע!

פורסם

על פניו קשה לי להאמין שזה רעיון טוב, אבל כדאי שתפרט יותר מה אתה צריך. כמה מקומות יהיו תפוסים יום יום, כל כמה זמן ייעשה שימוש ב14 מקומות, מרחקים וכו'

רכב (מסחרי) שעבר קילומטראז' כזה מכובד יצטרך מדי פעם להיכנס למוסך, ובמרצדס זה לא זול בכלל.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 22 דקות, itzik123 כתב:

 כמה מקומות יהיו תפוסים יום יום, כל כמה זמן ייעשה שימוש ב14 מקומות, מרחקים וכו'

14 המקומות יהיו תפוסים יום יום, בדרך לעבודה ובחזור.

זה אומר 1500 ש"ח "הכנסה" אחרי קיזוז הסולר.

את המשפחה הרכב משרת, פעמים רבות במהלך השנה.

15,000 ק"מ, זה השנתי שלי. +-

תודה על תשומת הלב המקצועית

פורסם

אם תיקח חלק מאותם עובדים, גם 'תרוויח' עליהם את החלק היחסי? או שזה הכל או כלום?

 

לגבי המשפחה, כמה זה פעמים רבות במהלך השנה וכמה נפשות?

 

על קניה של רכב 7 מקומות, ובעת הצורך תחב"צ או אפילו מונית חשבת?

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, itzik123 כתב:

על קניה של רכב 7 מקומות

רוב רכבי ה 7 מקומות לא באמת מתאימים ל 7 מבוגרים באופן יומיומי, ופות"ש גם אמר שיש לו משפחה גדולה וגם מספק שירותי הסעות לעבודה ומרויח על זה, כך שאני מניח ש 7 מושבים יהיה לו קטן מדי.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

האם יש לך עוסק מורשה?

רכב כזה מוכר לצורכי מס, מה שמפחית משמעותית את הוצאות התחזוקה. ללא קיזוז כזה, סעיף התפעול מתייקר משמעותית יחסית לרכבים קונבנציונאליים שמתאימים למשפחות גדולות

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
לפני 23 שעות, itzik123 כתב:

אם תיקח חלק מאותם עובדים, גם 'תרוויח' עליהם את החלק היחסי? או שזה הכל או כלום?

 

לגבי המשפחה, כמה זה פעמים רבות במהלך השנה וכמה נפשות?

 

על קניה של רכב 7 מקומות, ובעת הצורך תחב"צ או אפילו מונית חשבת?

כן. חלק עובדים = חלק יחסי.

משפחתי, תופסת לי את האז"פ שלי, 11 מקומות.

7 מקומות, כיוון פיננסי נכון, ועוד כמה יתרונות. תמיד אני מתלבט על הכיוון הזה.

לפני 18 שעות, YNV כתב:

האם יש לך עוסק מורשה?

רכב כזה מוכר לצורכי מס, מה שמפחית משמעותית את הוצאות התחזוקה. ללא קיזוז כזה, סעיף התפעול מתייקר משמעותית יחסית לרכבים קונבנציונאליים שמתאימים למשפחות גדולות

לא. אני שכיר.

פורסם

מוסיף לשאלה של פות"ש:

כתבת שיש לך רשיון D3 דהיינו זעיר פרטי,

יחד עם זאת אתה לוקח נוסעים בקארפול.

זה לא מהווה בעיה ביטוחית?

 

אני עומד לפני הוצאת רשיון D3, מלקט ואוסף כל בדל מידע בתחום :)

הדרך עצמה היא היעד.

פורסם
לפני 11 שעות, ETStudio כתב:

מוסיף לשאלה של פות"ש:

כתבת שיש לך רשיון D3 דהיינו זעיר פרטי,

יחד עם זאת אתה לוקח נוסעים בקארפול.

זה לא מהווה בעיה ביטוחית?

 

אני עומד לפני הוצאת רשיון D3, מלקט ואוסף כל בדל מידע בתחום :)

(לפני כשנתיים למדתי אז"פ והוצאתי לאחמ"כ D3).

לפי הידוע לי:

מותר לקבל שכר על נסיעות של עובדים, למקום העבודה שלך.

למשל, גננת תוכל לאסוף 16 ילדים ברכב של עד 5 טון, לגן שלה. רק רכב אז"פ.

על בסיס המידע הזה, אני "ממלא" את האז"פ שלי היום, טויוטה הייאס 11 מקומות.

מעיון ברחבי הרשת בפסקי דין, נראה שזו כוונת המחוקק.

(גם לשוטרי תנועה, אין מידע נכון על D3. ב"יום פקודה" מול בית המשפט או מול חברת הביטוח, תצטרך את המידע האמיתי...).

בתאריך 19.1.2022 בשעה 23:51, itzik123 כתב:

על פניו קשה לי להאמין שזה רעיון טוב, אבל כדאי שתפרט יותר מה אתה צריך. כמה מקומות יהיו תפוסים יום יום, כל כמה זמן ייעשה שימוש ב14 מקומות, מרחקים וכו'

רכב (מסחרי) שעבר קילומטראז' כזה מכובד יצטרך מדי פעם להיכנס למוסך, ובמרצדס זה לא זול בכלל.

 

בסוף כל התלבטות שלי, אני שוב ושוב מסיק:

להשאר עם הטויוטה הייאס... למרות הכל!

(11 שנים וחצי. תיקונים? עיינו באשכולות שלי בשנים האחרונות...)

×
×
  • תוכן חדש...