Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך: דאצ'יה ספרינג - החשמלית הזולה ביותר בישראל


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 5 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

לפי דעתי,שכבר לפני חצי שנה+ חשבתי לתומי,בתמחור נכון,אולי זה יהיה הדגם,שישכנע אנשים לעבור ל-EV שבקושי נוסעים,ובגלל כדאיות מטורפת מוכנים לוותר על שקלולים ופינוקים אבל עדיין לקבל רכב לא סדאן,ויתגברו על כל ה"התנגדויות/מחסומים" איך לטעון/חרדת טווח,הרי כולם יודעים למהפכה אמיתית זקוקים ל"T-MODEL" של הרכבים החשמליים.

 

לפני 4 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

לא יהיה פה לעולם T-MODEL כי עד שהישראלי המצוי שאתה מתאר יתעורר,המיסוי יעלה פלאים !!

אז תהיה מהפכה? 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

הטירלול/הזיה של כת הירוקים בארץ ממש חיים בלהלהלנד בקשר ל-2030 רק רכבי EV ימכרו בארצנו,כי הממשלה בטוח לא עושה כמעט שום דבר בנדון בצד התשתיות

בגרמניה כבר מבינים שהיעד של מכירת רכבים חשמליים בלבד ב-2030 לא ריאלית והרחיבו את המונח EV גם לרכבים היברידיים

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Hagaix כתב:

מה האחריות על הסוללה?

כפי שזה נראה, לא צריך כאן אחריות לסוללה.

כשהיא יורדת מתחת לקיבולת מסויימת הולכים לסופרפארם וקונים מארז סוללות AA וזה כנראה יחזיק יותר. 

  • מצחיק 9

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, PriceDevil כתב:

נכון, אם מחשבים לפי המחיר האירופי, המחיר כאן אחרי מיסים היה צריך להיות 75000 ש"ח. מהסיבות שכתבתי לעיל - זה לא יקרה.

אז למה שלא נראה את המחיר הזה ביבוא מקביל/אישי?

  • רעיון טוב! 1

"בלי סיכון אין סיכוי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אח, נוסטלגייה... הבימבה החשמלית של אגסי (מלפני 5+שנים) הייתה: זולה יותר, חזקה/מהירה יותר ובעלת טווח דומה וכמובן עם טעינה סופר מהירה😁 ברצינות, מי יקנה את הדאצ'יה הזו ב 110 אש"ח ולשם מה?

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Haim_gds כתב:

מי יקנה את הדאצ'יה הזו ב 110 אש"ח ולשם מה?

חברות אבטחה וניקיון, עבודה תפעולית שמעוניינים לחסוך בדלק.

רכבים שמונעים כל הזמן 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, eladts כתב:

יצטרכו לשנות את השם ל-car2slow.

כי במדינת ת"א יש מרחבים עצומים שמאפשרים בקלות להגיע למהירות ממוצעת של 200 (מייל בשעה)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, טרט כתב:

אז למה שלא נראה את המחיר הזה ביבוא מקביל/אישי?

 

1. אולי נראה (להערכתי סיכוי נמוך)

2. על כל מכונית "נקיה" שנמכרת מחוץ לאיחוד האירופי היצרן מפסיד מענק של כמה אלפי יורו, ולכן יתכן שהיצרן אפילו אוסר על דילרים למכור מכוניות "נקיות" מחוץ לאיחוד.

3. במכוניות יקרות משתלם לדילר / יצרן לשלם את הקנס, במכוניות זולות דוגמת הדאציה זה לא משתלם, ולכן בהחלט יתכן שלקרסו עולה הספרינג בסביבות 20000 יורו מה שמסביר את המחיר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^

זה נשמע יותר הגיוני. נשמע שהמחיר הוא פונקציה של חוסר רצון של היבואן למכור.

 

גם הרכב הזה יתאים רק למי שרוצה חשמלי ויהי מה. אחרת, כל סופרמיני אחרת עדיפה בכל פרמטר אפשרי (חוץ מצריכת דלק אולי).

 

בכסף הזה אפשר אפילו לקנות דאסטר בסיסי ולהישאר על 10 אש"ח עודף.

 

יצא לי לנהוג באיוניק 5 חדשה לפני כמה ימים, ואני בהחלט מבין למה להעדיף אותה על רכבי ICE במחיר הזה. הדבר הזה מרגיש כאילו הוא שייך לא לשנת 2022, אלא לשנת 2032. הדבר הזה פשוט חלום, ואפשר להבין טוב מאוד למה להשכיב 200 אלף על זה, וגם לחכות 8 חודשים.

כמה שאני מאוהב במאזדה שלי, לחזור אליה מהאיוניק היה מבאס בלשון המעטה.

 

אבל הספרינג הזאת? אני לא רואה איך מישהו עושה על זה נסיעת מבחן, אומר וואלה - תארזו לי. כל דבר אחר שאפשר לקבל במחיר הזה, עדיף.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.1.2022 בשעה 10:38, PriceDevil כתב:

לא מדובר בדגם שעבר הסבה.

☝️☝️☝️

@Barp111

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה יהיה הדגם החדש הראשון שיאפשר לנסוע במהירות של שאר הישראלים בלי לרצות לזגזג כמו משוגע. לא מבין למה אנשים רוצים יותר מ70 כ״ס בארץ זה ממש מתסכל לנהוג בין כל המפוחדים והאדישים פה.

האוטו נראה נחמד פשוט, אוטו ליום יום בלי פוזה, אבל יפה יחסית לא מגעיל כמו איזה ניסאן מיקרה.. אם עוד 5 שנים יהיה עמדות הטענה כמו מדחנים וזה יעלה 40 אלף ומטה כמשומש אז נראה לי נחמד. מעדיף חשמלי, לא להתעסק בטיפולים ונזילות, יש לי מספיק כאלה בפונטו :)

  • רעיון טוב! 2

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, liorwohl כתב:

אולי זה יהיה הדגם החדש הראשון שיאפשר לנסוע במהירות של שאר הישראלים בלי לרצות לזגזג כמו משוגע. לא מבין למה אנשים רוצים יותר מ70 כ״ס בארץ זה ממש מתסכל לנהוג בין כל המפוחדים והאדישים פה.

האוטו נראה נחמד פשוט, אוטו ליום יום בלי פוזה, אבל יפה יחסית לא מגעיל כמו איזה ניסאן מיקרה.. אם עוד 5 שנים יהיה עמדות הטענה כמו מדחנים וזה יעלה 40 אלף ומטה כמשומש אז נראה לי נחמד. מעדיף חשמלי, לא להתעסק בטיפולים ונזילות, יש לי מספיק כאלה בפונטו :)

הסלון של המייקרה החדשה ניראה כמה רמות מעל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, liorwohl כתב:

אם עוד 5 שנים יהיה עמדות הטענה כמו מדחנים וזה יעלה 40 אלף ומטה כמשומש אז נראה לי נחמד.

אתה אופטימי אבל נזרום. למה שתקנה ב 40 אש"ח רכב חשמלי כזה בזמן (שסביר להניח) המתחרים שלו יעלו מחיר קרוב?

לפני 17 שעות, liorwohl כתב:

אולי זה יהיה הדגם החדש הראשון שיאפשר לנסוע במהירות של שאר הישראלים בלי לרצות לזגזג כמו משוגע. לא מבין למה אנשים רוצים יותר מ70 כ״ס בארץ זה ממש מתסכל לנהוג בין כל המפוחדים והאדישים פה.

תיארת בימבה. נקודה. אם אתה נוסע גם מחוץ לעיר אז 70 כ"ס לרכב עם מזגן, קצת עומס (אישה, ילדים) ותנאי דרך לא מישוריים יזכירו לך משפחתיות מהמילניום הקודם.

 

לפני 23 שעות, DareDevil כתב:

חברות אבטחה וניקיון, עבודה תפעולית שמעוניינים לחסוך בדלק.

רכבים שמונעים כל הזמן 

לא נשמע כמו שוק גדול במיוחד. כיום חברות כאלה משתמשות ברכבי דיזל, המעבר פלטפורמה לחשמל אינו טריוויאלי ואני לא בטוח כי החיסכון (הזמני, ) בעלות מהווה תמריץ כה גדול. החיסכון בעלות הדלק הוא זמני בלבד לפני שימוסה בצורה אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...