Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך: דאצ'יה ספרינג - החשמלית הזולה ביותר בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

רציתי לתקן כאן טעות "קטנה".

הנתון הרשמי של התאוצה 0-100, אינו 15, אלה מגרד טיפה את ה-20 שניות.

ליתר דיוק, 19.1. למי שזה בכלל משנה לו.

הנתון הזה נבדק גם בכל מיני מבחני דרכים במדינות שונות באירופה.

 

לגבי המחיר הסופי, ובכן כאן ייתכן שתהיה בשורה טובה יותר.

לפי האתר CARTUBE, הם סבורים ש-80000 שקל, כנראה זה מה יהיה בסופו של דבר המחיר הסופי, [וההיגיוני].

 

הרכב אינו מצדיק בשום צורה, מחיר גבוה יותר. מנופי האיתות והמגבים, נלקחו ישירות ממדפי הקליאו, מהעבר הרחוק, כולל המולטימדיה, אין ברכב מושב נהג עם כיוון מעלה\מטה, השליטה של ח"ח האחוריים מתבצעים אך ורק מהדלתות האחוריות, ושל הקדמיים מהקונסולה, במקום מהדלתות. בלמי תוף מאחורה.

 

במהירות של 100 קמ"ש מחוץ לעיר, הטווח מתקצר בלא פחות מ-50% מהמוצהר.

ואם להוסיף לזה תוצאה מאכזבת מאוד במבחני הריסוק, הרי שאחרי כל אלה, גם סכום של 80K, כבר מעלה סימני שאלות.

 

רק שבתקופה האחרונה, עם המחסור ברכבים, רוב היבואנים רוכבים על גל התייקרויות, שסופו עדיין לא נראה באופק. הרכב הנ"ל אינו שונה. ההסברים כאן על הסכום התלוש מן המציאות, ייתכן שהם נכונים. ואם זה המצב, מה בכלל הכדאיות של היבואן לרכוש את הרכבים הללו, במחיר מופרז ויקר מאוד, [אפילו הרבה יותר גבוה מאשר אדם רגיל בחו"ל]?

 

לצאת בהצהרות כגון: "הרכב החשמלי הזול ביותר בישראל", זה נחמד.

אבל שבמקרה הזה, מקבלים רכב מיני עם ביצועים לא כל כך רחוקים מקורקינט חשמלי.

 

 https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/בקרוב-בישראל-דאצ-יה-ספרינג-החשמלי

  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד ל-cartube  (ויש כבוד) אני חושב שהם טועים לגבי המחיר, מעריך שכולנו נדע בקרוב.

 

לגבי צריכת חשמל ב-100 קמ"ש, נראה לי שזה פחות רלוונטי לשוק לו הרכב מיועד (תנועה עירונית בעיקר)

  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yossiaviel כתב:

הנתון הרשמי של התאוצה 0-100, אינו 15, אלה מגרד טיפה את ה-20 שניות.

ליתר דיוק, 19.1. למי שזה בכלל משנה לו.

ותמורת כל הטוב הזה תחסכו עשרים אלף מאשר אם הייתם קונים ג'ילי

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.1.2022 בשעה 09:18, PriceDevil כתב:

 

1. אולי נראה (להערכתי סיכוי נמוך)

2. על כל מכונית "נקיה" שנמכרת מחוץ לאיחוד האירופי היצרן מפסיד מענק של כמה אלפי יורו, ולכן יתכן שהיצרן אפילו אוסר על דילרים למכור מכוניות "נקיות" מחוץ לאיחוד.

3. במכוניות יקרות משתלם לדילר / יצרן לשלם את הקנס, במכוניות זולות דוגמת הדאציה זה לא משתלם, ולכן בהחלט יתכן שלקרסו עולה הספרינג בסביבות 20000 יורו מה שמסביר את המחיר.

הדילר באירופה לא חייב לדעת שהרכב ייוצא אל מחוץ לאיחוד.
אבל אני מעריך שיותר משמעותית היא העובדה שזה עדיין רכב זול יחסית. אא״ט, כמות ההתעסקות בייבוא אישי או מקביל קבועה פר יחידת רכב, ולא תלויה בערך שלו... אבל דמי התיווך שאפשר לגבות מלקוח הקצה בארץ כן. אפשר לגבות תיווך של 20000 ש״ח על ייבוא של מרצדס יקרה,  שעדיין חוסך ללקוח 100000 ש״ח. אי אפשר לעשות זאת כשהרווח המכסימלי התיאורטי  הוא משהו כמו 20000 (אם אפשר לקנות ב-110000 מהיבואן הרשמי, מעטים מאד יקנו מיבואן קטן ב-100000).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.1.2022 בשעה 13:05, DareDevil כתב:

☝️☝️☝️

@Barp111

אכן דגם בנזין במקור, בשם Renault Kwid, שתוכנן ויוצר בסין עבור ארצות BRIC (ברזיל, רוסיה, הודו, סין -- כולם שווקים שמחיר זול הוא תכונת מפתח בהם). הגירסה החשמלית קיימת בסין מ-2019, וקרויה Renault City K-ZE. היו שנתיים שמועות שהיא תגיע לאירופה; כנראה שאחרי שקב׳ רנו עשו חשבון שאפשר לתמחר אותה מתחת ל-Twingo ZE (חשמלית תוצרת צרפת שעולה  50%~  יותר למרות שהטווח קצת יותר נמוך, אבל ביצועים קצת יותר טובים וקצב טעינה שׁלֹ של  22kW), החליטו לשווק אותו כדאצ׳יה, כדי שלמותג תהיה גם חשמלית משלו (אולי זה אפילו נחוץ עבור תקנות הזיהום). בהתחלה היו אפילו שמועות שהדגם ייוצר ברומניה, אבל כנראה שסדרת הייצור לא גדולה מספיק להצדיק את זה.
אגב, ההבדל כמעט היחיד בין הגירסה הסינית לאירופית (חוץ מפסי העיצוב) הוא שהעלו את המהירות המירבית מ-105 קמ״ש ל-125 קמ״ש.

אהיה מאד מופתע אם יהיה מישהו בארץ שיקנה אותה ב-110000 ש״ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.1.2022 בשעה 08:15, liorwohl כתב:

אולי זה יהיה הדגם החדש הראשון שיאפשר לנסוע במהירות של שאר הישראלים בלי לרצות לזגזג כמו משוגע. לא מבין למה אנשים רוצים יותר מ70 כ״ס בארץ זה ממש מתסכל לנהוג בין כל המפוחדים והאדישים פה.

 

על איזה 70 כ"ס אתה מדבר? מדובר על מכונית עם 44 כ"ס. אפילו לפיאט 124 משנות ה-70 יש יותר הספק.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, eladts כתב:

על איזה 70 כ"ס אתה מדבר? מדובר על מכונית עם 44 כ"ס. אפילו לפיאט 124 משנות ה-70 יש יותר הספק.

פיאט 124 זה רכב בקטגוריה שונה (משפחתית).

שגם נחשבה בתקופתה למשפחתית זריזה ומהנה לנהיגה (מאזדה 3 היום היא בערך היורשת הרוחנית שלה).

 

אם להשוות, אז ההשוואה הנכונה זה מול אונו 45 (או שאר הפיאטים עם המנוע 1.0 FIRE).

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.1.2022 בשעה 03:50, DareDevil כתב:

 

אז תהיה מהפכה? 

להבנתי בשביל מהפכה (אמיתית בשטח ולא הצהרות סוג ז' שאוהבים לצוטט פה) צריך מסה גדולה של רכישות ומה שידוע לי,המסה הזאת לא נמצאת בסגמנט מחירים של 180 אש"ח צפונה !!
מהפכה בסגנון של T-MODEL,שפתאום יהיה לך אופציה לקנות רכב EV בסגמנט מסויים בחצי מחיר מרכב ICE דומה.....התשובה הקצרה לא
אם זה יהיה המחיר לבימבה החשמלית הזאת 110 אש"ח,שוב פעם מחדד,היומרה היחידה של ספרינג זה להיות זול בצורה מביכה בעולם,אז מעבר לתירוצים של "עלות" ליבואן הממש לא משכנעים (שנים שומעים את התקליט השבור "חוסר הקצאה" של יבואנים של רכבים מאירופה שזה לרוב היה חוסר רצון להתעסק עם זה עד שטסלה סוף סוף הגיע),בסביבת מיסוי 10% חלומי,אז ברור לכל אחד בארץ,כאשר עלויות ייצור יצנחו,המיסוי פתאום ישתנה בקיצוניות שיחליף את ה"חזירות" של היבואן,במדינה שמכורה לעשרות מיליארדי ש"ח מיסים שגובים בתחום הזה,שרק השנה משלמת סכום כזה על חוב של טריליון ש"ח.ומה לעשות במדינה שסוע חברתית,חייב עליונות צבאית,מסובכת זקוקה להרבה מיסים,ו"ירוק" מעניין את ה%$#$,זה רק "למראית עין/הצהרה" לעמוד באיזשהו "קשקוש" שהתחייב באיזה כנס לא חשוב,בסגנון ועידת האקלים בגלזגו,שום דבר מחייב :D
2009584137_2022.png.0d4cd0d309d0980458dc7e31662feead.png

אני לא מתיימר לנבא ולתת תאריך מדויק כמו הרבה תמהונים בפורום הזה,במיוחד מכת הירוקים שממש אוהבים את התגובות שלי :rofl:,אבל בתור אחד שחי את העולם אוטומוטיב,ומקשר כמה נקודות,במקום מהפכה,זה יהיה תהליך ארוך מאוד,תלוי מכל מני נעלמים לא ברורים,אבל ללא ספק 2021 הייתה שנת מפץ בתחום הזה ברמה עולמית,ומכוון שאלו תהליכים "מדיניים" גם המהפכה תהיה שונה בכל מדינה בעולם.
כבר לפני השיבוש שנגרם ממחסור הצ'יפים היה עודף ביקוש מול כשר ייצור קיים בעולם,ויש יותר מדי "פוליטיקה" מאחורי רצון כזה או אחר,ולא מעט אתגרים,שכבר פירסמתי באחד התגובות שלי:

26343187_ConsumerAdoptationandusePHEV.thumb.png.a9e50babb12f2007b6e788d7c407ac1f.png

 

תשים לב לאתגר 2,שזה מתכתב עם מסחרה של CARBON CREDIT לפי זה כל יצרן מחשב תוכניות עסקיות

554458539_CarbonCredit_1.thumb.png.a0b882de5e9f54495afdbf6c3574fc7c.png

171207739_CarbonCredit_2.thumb.png.e4b9fa974cba2a36dd1b0162dde01709.png

 

אז כל אחד שינסה לראות את התמונה הגדולה,ולפי זה להאמין למה שהוא רוצה !

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.1.2022 בשעה 11:57, PriceDevil כתב:

עם כל הכבוד ל-cartube  (ויש כבוד) אני חושב שהם טועים לגבי המחיר, מעריך שכולנו נדע בקרוב.

 

לגבי צריכת חשמל ב-100 קמ"ש, נראה לי שזה פחות רלוונטי לשוק לו הרכב מיועד (תנועה עירונית בעיקר)

 

רכבי מיני בארץ, נוסעים גם בכבישים בינעירוניים, יעידו כל הפיקנטו, הספארק וה-i10 שאפשר לראות גם באוטוסטרדות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@itsik170 בעקרון אתה צודק, אבל לגבי הדגם הספיציפי אתה טועה. מי שירכוש אותו תוך הבנה מה מגבלותיו, לא ישתמש בו לנסיעות בינעירוניות כדבר שבשגרה. מי שלא יבין את המגבלות, ימכור אותו די מהר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורכבי מיני יעלו הרבה פחות מליסינג, ויציגו ביצועים עדיפים במיוחד הספארק שתהיה כמו של rs לעומת הדאציה.

אז למה להיות מוגבל לעיר?

במיוחד עם בטיחות כזאת?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yulianx כתב:

ורכבי מיני יעלו הרבה פחות מליסינג, ויציגו ביצועים עדיפים במיוחד הספארק שתהיה כמו של rs לעומת הדאציה.

אז למה להיות מוגבל לעיר?

במיוחד עם בטיחות כזאת?

כי ברכבים חשמליים, הפרמטר שהכי משפיע על המחיר זה הטווח. לא הביצועים. גם גודל הרכב משפיע על הטווח, אבל פחות -- הצורה האוירודינמית יותר חשובה. וברכבים בגודל הזה (סגמנט A -- המונח ״מיני״ לא ממש מוגדר, כי בארץ משתמשים בו גם לסגמנט B), גם אין בד״כ מקום להכניס סוללה גדולה מספיק לטווח משמעותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
בתאריך 19.1.2022 בשעה 15:15, liorwohl כתב:

לא מבין למה אנשים רוצים יותר מ70 כ״ס בארץ

כדי לא לנשום את הדיזל של המשאית שאתה תקוע מאחוריה בעליה בלי יכולת לעקוף. 70 זה עוד סביר לרכב קטן כזה אבל יש לו 40. זה בערך מה שהיה לחיפושית כשהיא היתה חדשה.

.Volvo 740. It's hip to be square

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או כשנוסעים בכבישים הררים מבינים ש 70 כ״ס זה לא מספיק ולפעמים מעצבן.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...