Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך: דאצ'יה ספרינג - החשמלית הזולה ביותר בישראל


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 9 שעות, PinkDolphin כתב:

אז זה כבר ממש לא נראה סביר... הטווח של הדגם הזה הוא 270 ק״מ לפי WLTP, וצריך להוריד 10-15% עבור מיזוג/חימום (נתעלם ממוניות בין-עירוניות, אז לא צריך לקחת בחשבון נסיעה מהירה). זה משאיר 230 ק״מ טווח. קילומטראז׳ ממוצע שנתי של מונית בארץ זה 73000 ק״מ בשנה, או 200 ק״מ ביום. ממש גבולי, והליף ידוע בדגרדציה של הסוללה שלו באקלים חם כי אין לו מע׳ קירור אקטיווית עבורה.
וקצב הטעינה ב-AC של הדגם הזה הוא הכי גרוע שיש בכל רכב חשמלי -- 3.6kW .

 

בשלב זה אף אחת משבע המכוניות שעלו על הכביש - לא נרשמה כמונית. כך שהדיון הוא תיאורטי לחלוטין.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, yohai71 כתב:

רובין חשמלי זה מזוכיזם, אבל בכלל לא הייתי מתנגד לדבר כזה:

 

 

הם עושים convertions למה שתרצה, כולל פרארי, פורשה שונות ועד פיאט 500. לא קצת קשה לעקור מנוע של פרארי, אבל בכל מה שקשור למכוניות שהיו עגלות עוד כחדשות- למה לא?

 

 

אם כבר, לפני שיהיה אמברגו על רוסיה, תביא כזה לארץ.

 

יש חברה צ׳כית שלוקחת ג׳יפ UAZ רוסי, מעיפה ממנו מנוע בנזין, ועושה לו הסבה לחשמל. ולא משנה ברכב שום דבר אחר.

 

 

https://mwmotors.cz/

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

מכיר וגם ראיתי את הווידאו בזמנו. אבל אני לא מתחבר לשטח, אפילו לא קצת. 

 

ובתכל'ס, גם את ה-VW למעלה לא הייתי רוצה באמת. העניין הוא בערך המוסף שהסבה לחשמל מעניקה לרכבים האלו. בחיים לא הייתי מסב פרארי, שהמנוע שלה זה חצי מהאוטו מבחינת תחושה ושייכות. גם לא הייתי זורק מנוע שש טורי של BMW. 

 

אבל רכבים שעוד כחדשים היו עגלות מתות? בטח, זה מתבקש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yohai71 כתב:

ובתכל'ס, גם את ה-VW למעלה לא הייתי רוצה באמת

הבודי/שלדה/מתלים/היגוי של הVW בנויים בשביל הספק ומומנט של מנוע חיפושיט, ולא יותר מזה.

אם לשים יחידת הנעה בהפסק דומה, בהתחשב בעליה במשקל, סביר להניח שיהיה בסדר.

 

אם תשים שם משהו חזק יותר, תקבל גרוטאה מסוכנת ובלתי ניתנת לשליטה.

 

לגבי UAZ, יש מישהו ביוטיוב ששם באחד כזה מנוע V8 של טויוטה עם 300 כ"ס, ואז גילה שכדי שיהיה אשכרה יהיה אפשר לנסוע בזה ולא למות בדרך, צריך לפרק את האוטו לרמת בורג ולבנות מאפס, כולל שלדת צינורות בהזמנה אישית, כמו ברכבי מירוצים.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

הבודי/שלדה/מתלים/היגוי של הVW בנויים בשביל הספק ומומנט של מנוע חיפושיט, ולא יותר מזה.

אם לשים יחידת הנעה בהפסק דומה, בהתחשב בעליה במשקל, סביר להניח שיהיה בסדר.

 

אם תשים שם משהו חזק יותר, תקבל גרוטאה מסוכנת ובלתי ניתנת לשליטה.

בטח אפשר, הרי הסרטון מראה את זה. העניין הוא, שבסופו של דבר אתה נשאר עם רכב ענתיקה שאף פעם לא היה מהנה במיוחד. אבל אין שום בעיה לעלות לסביבות 120-140 כ"ס מה-45 המקוריים. כמובן שרצוי להוסיף מתלים מודרניים ובלמי דיסק, אבל זה בכל מקרה, גם אם אתה לא מסב לחשמלי.

 

אותי ותר מעניין להסב מכוניות משפחתיות סטנדרטיות משנות השבעים\שמונים, כאלה שהיה להן פוטנציאל להיות מהנות אבל הכוח מעולם לא היה שם. וכן, לא הייתי מתקדם ל-300 כ"ס בכל מקרה, הרי כל הדגמים האלו היו קלים במקור ולא צריך כל כך הרבה בשביל להזיז אותן בהנאה, לא רק בהנעה.*

 

אגב, לגבי העליה במשקל- אם ראית את הסרטון השני, הוא מדבר בדיוק על זה שהם משמרים את המשקל המקורי, ודואגים לבצע את זה כך שגם חלוקת משקל נכונה תהיה שם (וכמובן זה פרטני לכל רכב שנכנס לסדנה). הם לא סתם זורקים מנוע חשמלי פנימה עם סוללות "איפה שיכנס". מושקעת מחשבה רצינית בכל זה.

 

* עריכה: אם כבר מסחרית, הייתי מסב לחשמלי פיג'ו 504 טנדר, או כל הפיקאפים היפניים משנות השמונים\שבעים- זה יהיה להיט.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, yohai71 כתב:

אותי ותר מעניין להסב מכוניות משפחתיות סטנדרטיות משנות השבעים\שמונים, כאלה שהיה להן פוטנציאל להיות מהנות אבל הכוח מעולם לא היה שם. וכן, לא הייתי מתקדם ל-300 כ"ס בכל מקרה, הרי כל הדגמים האלו היו קלים במקור ולא צריך כל כך הרבה בשביל להזיז אותן בהנאה, לא רק בהנעה.*

למשל פורד סיירה חשמלית זה יכול להיות אדיר.

 

זה כבר רכב, שעם לא יותר מדי שינויים יהיה מסוגל להתמודד עם איזה 100-130 קילוואט.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר של 130 אלף ש"ח לפני ההנחות:

דאציה ספרינג הגיעה

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר הזה היא גם מפסידה את תואר המכונית החשמלית הזולה ביותר בישראל. פיאט 500e מתחילה ב-109,900 ונראה שהיא מציעה תמורה עדיפה למחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לפני כמה הודעות נכתב שהדגם הזה הוא פיקציה ולא באמת ניתן להזמין אותו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה ההנחה, המיקרה הקודמת נמכרה ב 80 אלף כאשר המחירון היה 100 אלף.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

ב-130 אלף היא תהיה אחלה פסל באולמות התצוגה

במחיר שנרשם דאז, 110000 שקל, כבר היה פסל באולמות,

עכשיו, בנוסף, ב-130000, בהתייחס לתמורה, זה מזכה אותה בתואר, הקנייה הגרועה ביותר לרכב חשמלי בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש ניראה שכול המטרה של הרכבי קקמיקה הללו במחירים אבסורדים, זה לא באמת בשביל למכור אותם אלא רק ליצור עוגן למחירים גבוהים אחרים( אחרי שיש את הריקשה הזאת ב-130 אלף, פתאום רכב סיני ב-150 אלף ניראה פאקינג מציאה)

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yossiaviel כתב:

במחיר שנרשם דאז, 110000 שקל, כבר היה פסל באולמות,

עכשיו, בנוסף, ב-130000, בהתייחס לתמורה, זה מזכה אותה בתואר, הקנייה הגרועה ביותר לרכב חשמלי בארץ.

הקניה הגרועה ביותר לכל רכב, לאו דווקא חשמלי.
על בסיס המחיר באירופה (וההובלה מסין אלינו אמורה להיות קצת יותר זולה מאשר לאירופה), המחיר היה צריך להיות 70000 ש״ח. אם לוקחים רווח גדול במיוחד ליבואן, אז איכשהו אפשר אולי להגיע אל ה-80000 שהוזכר כהערכה בכתבות שפורסמו כשנאמר בהתחלה שהדגם ייובא.
במחיר הזה, מספר חד ספרתי של מכירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...