Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן גיר - מה ההבדל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 41 דקות, kfirg כתב:

אוקיי תודה רבה , מעדיף לקחת שמן גיר של חברה מוכרת ובעלת שם כמו AMS / קסטרול .

 

עזרתם לי מאד.

רוב הסיכויים שהשמן המקורי מיוצר ע"י חברה מוכרת. אני יכול לבדוק בבקבוק שנשאר לי היכן זה מיוצר, אם תרצה.
בPSA למשל אפילו לא מתאמצים יותר, שמן המנוע "המקורי" הוא פשוט טוטאל בלי מיתוג של PSA.

פורסם (נערך)

אין צורך , אני כבר אזמין את ה -AMS , מותג טוב.

מקווה מאד שישפר את הבעיטות הקלות שהגיר עושה עכשיו.

 

עריכה : ביררתי עכשיו עם היבואן של AMS  וכשאמרתי לו שאני מעוניין לעשות החלפה חלקית הוא שאל אותי למה החלפה חלקית ? וציין :

 

ב 82k יש כבר שאריות שחיקה של הדיסקיות שנמצאות על הפילטר , לתשומת לבך.
כשאתה מרענן את שמן הגיר אתה לא עושה הרבה כי כל יתר המשקעים מתערבבים בחדש .
אתה מערבב 2 שמנים ישן עם חדש  ובטווח הארוך לא חסכת הרבה .
 
ועכשיו .. אני מתלבט בכלל אם לעשות את זה מחשש לנזק
 
 
עריכה אחרונה על ידי kfirg
פורסם

אוקיי מעדכן שהזמנתי 3 ליטר של שמן AMS שעומד כמובן בתקן של המאזדה.

אעדכן לאחר ביצוע הריענון , מקווה מאד שזה לא יגרום לנזקים כלשהם.

 

*בכל זאת הפילטר לא מוחלף ויש כאן ערבוב של 2 סוגי שמנים.

 

https://www.mosheparts.co.il/product/שמן-גיר-at-atf-יפני-amsoil-1l-oe

 

פורסם (נערך)

רויאל פרפל זה פשוט מותג "מהולל" כמו אמסויל שיש אנשים שיכולים להישבע שיש להם פורמולה משנה חיים שאף חברה אחרת לא עשתה והרכב שלהם יחזיק מיליון קילומטרים ובלה בלה בלה.

בתכלס, קאסטרול חברה מאוד איכותית ושניהם עומדים בתקנים וכנראה באותה הרמה.

 

בהחלפה לא רק המשקעים הם הדבר הקריטי אלה גם השמן שמאבד מתכונותיו, אבל השמן עצמו סופג המון משקעים.

אגב על הדרך נקה טוב את המגנט שתופס משקעים כי הוא עושה המון עבודה.

החלפה חלקית תעשה טוב לרכב, אני פחות אוהב את ההחלפה בלחץ אבל תעשה אם זה עושה לך טוב. אצלי פשוט החלפתי פעמיים במרווח של 10 דקות נסיעה אז החלפתי 75%

עריכה אחרונה על ידי Shab00
פורסם (נערך)

אגב האם תקן M-V הוא בעצם ATFMV ?

 

כי זה מה שרשום בבקבוק מאחורה , תוהה אם מדובר על אותו דבר..

 

 

SA.jpg

עריכה אחרונה על ידי kfirg
×
×
  • תוכן חדש...